28 lip 2024

Nowość! Żurawinowe podpłomyki Kupiec chrupiące do letnich deserów.

Witam,



Będąc w gronie ambasadorek marki Kupiec to dla mnie sama przyjemność i smaczna współpraca. To także świetna zabawa przy wykonywaniu zadań i poznawanie samych nowości, a tych w ofercie marki nie brakuje.

Dziękuję także za wspaniałe wyróżnienie i paczuszkę - niespodziankę ze smacznymi smakołykami i nie tylko - bardzo się ucieszyłam i wzruszyłam - dziękuję :)


A tymczasem na niedzielne popołudnie przygotowałam owocowy deser w towarzystwie ŻURAWINOWYCH podpłomyków Kupiec. O wow! - to nowość w ofercie marki, która już dostępna jest we wszystkich sieciach. Podpłomyki charakteryzują się brakiem sztucznych barwników, są wyjątkwo chrupkie, a ich proces wypieku jest bez użycia drożdży. U mnie świetnie odnalazły się z orzeźwiającym arbuzem, kwaskowatą jeżyną i słodkim bananem. Znikają także szybko będąc solo.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Kupiec. 


Zasmakowaliście już różowych żurawinowych podpłomyków Kupiec?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

  1. Takich podpłomyków nie jadłam jeszcze, pewnie inaczej smakują niz tradycyjne :) pozdrawiam/Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...