16 lip 2024

Nowa linia pielęgnacyjna do twarzy krem + serum BEAUTY ALPHABET od marki Soraya.

Witam,


W ofercie marki Soraya pojawiły się cudowne nowości pielęgnacyjne do skóry twarzy. To nowa linia BEAUTY ALPHABET, w której skład wchodzą 3 kremy na różne potrzeby skóry, które zmieniają się wraz z wiekiem, czy porą roku. Poznaliście już kochani Alfabet piękna SORAYA? Ja mam właśnie przyjemność tą linię sobie poznać. Myślę, że i Wy wybierzecie dla siebie odpowiedni krem + serum, gdyż każdy z nich jest do innych potrzeb skórnych.

Tak mało w ostatnim czasie poznaje nowości od marki Soraya, więc czas to zmienić i cieszę się, że razem ze mną jest ta oto nowość, czyli linia Beauty Alphabet, a dopełnieniem tej linii jest także inna linia od marki Skin Boost o której za jakiś czas też coś więcej napiszę. 

Dziś zapraszam na kilka chwil ze mną i przedstawienie wspaniałych nowości na lato :) Już na samym początku opakowania kosmetyków dają się wyróżniać na tle innych. Pierwszy raz spotykam się właśnie z taką etykietą w formie alfabetu i nazw nawiązujących do danego kremu. 


Mam tutaj:
a. 💗 Krem na pierwsze zmarszczki + serum witaminowe 2 w 1.
Witamina A + skwalan - formuła anti-ageing.

Doskonale sprawdzi się dla cery z pierwszymi oznakami upływającego czasu, a także przesuszonej, szorstkiej, potrzebującej wygładzenia i odbudowy.

Efekty:
- poprawa nawilżenia skóry,
- wygładzenie drobnych zmarszczek,
- odświeżenie wyglądu cery,
- poprawa jędrności i napięcia skóry.

b. 💚 Krem normalizujący + serum witaminowe 2 w 1.
Witamina B3 (niacynamid) + ferment z drożdży – formuła zwężająca pory.

Doskonale sprawdzi się dla cery tłustej, przetłuszczającej się i mieszanej, potrzebującej normalizacji i redukcji błyszczenia.

Efekty:
- redukcja przetłuszczania się cery,
- redukcja zaskórników,
- wygładzenie naskórka,
- zwężenie porów.

c. 💛 Krem rozświetlający + serum witaminowe 2 w1.
Witamina C + resweratrol - formuła antyoksydacyjna.

Doskonale sprawdzi się dla cery zmęczonej, pozbawionej blasku, potrzebującej witalizacji, poprawy kondycji i wyglądu.

Efekty:
- dodanie cerze promienności i blasku,
- poprawa nawilżenia skóry,
- poprawa jędrności skóry,
- poprawa wyglądu cery.


Ja na okres letni wybrałam aktualnie coś dla skóry tłustej czyli, krem normalizujący i dla skóry zmęczonej bez blasku, czyli krem rozświetlający. Krem na pierwsze zmarszczki z witaminą A, zostawię sobie na późniejszy czas. 

Kremy mają leciutką konsystencję, która szybko się wchłania bez tłustej powłoczki. Ładnie pachną i mogą być stosowane pod makijaż. Ja w upały używam kremów bb, ale nigdy nie zapominam także o kremie nawilżającym, aby nawilżyć odpowiednio skórę. Te z linii Beauty Alphabet polubiłam za lekkość, delikatność i to, że mogę danego dnia wybierać krem do różnej mojej potrzeby. Ładne są też opisane kartoniki o subtelnych kolorach i ich minimalistyczny design. Oceniając pierwsze wrażenia kremy są przyjemne w stosowaniu i nie mam do nich zastrzeżeń. Na okres wakacyjny są lekkie, nie obciążają skóry swoją formułą, nie zatykają porów, ani nie podrażniają. 

Krem normalizujący u mnie jeśli chodzi o błyszczenie to tak średnio sobie radzi, ale u mnie tłusta skóra w czasie lata produkuje znaczniej więcej sebum, niż o innej porze roku i jest trudna to opanowania, jeśli chodzi o redukcje przetłuszczania się. Nie mniej jednak, krem jest lekki, a ja cenię sobie taką konsystencję w lecie, która po aplikacji szybko się wchłania i jest prawnie nie wyczuwalna na skórze. 

Krem rozświetlający natomiast, który posiada witaminę C w składzie jest moim ulubieńcem, gdyż kocham ten składnik we wszystkich kosmetykach. Tutaj zdecydowanie skóra zyskuje na ładnym promiennym wyglądzie i poprawia jej się nawilżenie, a także jędrność. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Soraya.

#współpracareklamowa #soraya #sorayaskinboost #sorayabeautyalphabet


Podoba mi się ta linia.
A Ty, jaką literkę wybierzesz dla siebie a. b. czy c.?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...