14 gru 2022

Świąteczne porządki - mycie luster z płynem o egzotycznym zapachu ZIELKO.

Witam,



Za co lubię boxy od Pure beauty? Za to, że nie tylko kryją w sobie nowości i hity kosmetyczne, ale również za to, że czasami można znaleźć tam nowinki ze świata artykułów chemicznych do sprzątania, prania itp. W edycji Let’s Celebrate pojawił się płyn do szyb i luster Zielko. To właśnie tą markę poznałam dzięki Pure Beauty, bo wcześniej miałam już żel do Wc, czy płyn do prania. Wszystkie te produkty każdej Pani domu jak najbardziej się przydają, bo dbanie o swój dom i miejsce do mieszkania powinno być zawsze zadbane nie tylko od Święta... a propo Świąt - jak tam u Was porządki świąteczne? Ja zabrałam się za mycie luster, bo moja szafa ma ogromne lustro, więc na Święta musi lśnić. Pomaga mi przy tym nowy płyn do szyb i luster o egzotycznym zapachu marki Zielko. Jest on w 99,9% naturalny oraz biodegradowalny, skuteczny i pachnący. Jego aktywne działanie zapewnia kwas cytrynowy. 


Kilka słów od producenta:

Naturalny płyn skutecznie usuwa zabrudzenia i osad z dowolnych powierzchni szklanych i luster. Szybko i bez smug. Wystarczy rozpylić preparat na czyszczoną powierzchnię i przetrzeć czystym ręcznikiem.

ZIELKO Płyn do szyb i luster jest w 100% biodegradowalny. Jego skład sprawia, że jest bezpieczny dla flory bakteryjnej, jaka powinna panować w przydomowej oczyszczalni ścieków.

Składniki: Mniej niż 5% anionowe związki powierzchniowo czynne, alkohol izopropylowy, kompozycja zapachowa.
pH: 3.19
Aktywnie działa: kwas cytrynowy.

Zastosowanie: okna, szyby, lustra, powierzchnie i blaty szklane, naczynia ze szkła, witryny w szafkach kuchennych, porcelanowe figurki, gładkie powierzchnie laminowane, kryształy, monitory/ ekrany(należy płyn nanieść na materiał i lekko wilgotnym czyścić powierzchnię)

Pojemność: 500 ml


Już na początku spodobało mi się 'psikadło', które po naciśnięciu rozprasza sporą mgiełkę na powierzchni, a nie tylko psik w jednym miejscu co czasami spotykałam przy innych podobnych płynach z takim atomizerem. Tutaj jest zupełnie inaczej, lepiej. Płyn znajduje się w wygodnej buteleczce o pojemności 500 ml, więc spokojnie starczy na dłuższy okres czasu. Na początku czuć go mocno alkoholem, ale w tle można wyczuć świeży egzotyczny zapaszek, co umila stosowanie tego płynu przy porządkach. Jak się spisuje w warunkach domowych? U mnie świetnie. Nie pozostawia smug kiedy myję nim lustro, nie trzeba myć wycierać, myć wycierać (ręcznikiem papierowym) - u mnie wystarczy raz góra dwa taka aplikacja i lustro w szafie wygląda jak nowe. Zawsze używam takiej ściągaczki do mycia szyb, bo to ułatwienie i szybkość przy sprzątaniu. Lubię mieć swój pokój tak dopieszczony, wysprzątany, świeży i czysty, a płyn do szyb i luster Zielko pozostanie u mnie na dłużej. 


Oprócz luster i szyb płyn usuwa zabrudzenia i osad z innych szklanych powierzchni.

Znacie ten płyn i lubicie naturalne produkty do sprzątania w domu? W ofercie Zielko znajdziecie sporo innej chemii domowej, środków czystości do domu, płynów, żeli i naturalnych zestawów.


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego płynu, kusi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie płyny co szybko działają i nie tworzą smug

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...