12 gru 2022

Olejek ze ZŁOTEJ RÓŻY do włosów farbowanych i zniszczonych O'right.

Witam,



Na wakacjach poznałam fantastyczną markę pielęgnacyjną do włosów O'right i wtedy miałam z nią styczność pierwszy raz. Używałam szampon kofeinowy, który miło wspominam i serdecznie polecam.

Obecnie jest ze mną to cudowne maleństwo, czyli OLEJEK Golden Rose do włosów farbowanych i zniszczonych. Używam od niedawna, ale efekty bardzo mnie zadawalają. Zakochałam się w nim już od pierwszego użycia i powiem Wam, że jest on rewelacyjny. Zazwyczaj używam olejów do olejowania włosów przed myciem, po czym spłukuje, myje szamponem, nakładam odżywkę lub maskę i wykonuję szereg czynności, a tutaj olejek bezpośrednio aplikuję na włosy po umyciu i nakładam na końcówki w minimalnych ilościach i wow :) Jak sprawdza się olejek zapraszam na mój dzisiejszy wpis.


Odżywczy olejek do pielęgnacji włosów farbowanych i zniszczonych. Opracowany na bazie wyselekcjonowanego olejku z róży złotej i rozpuszczalnego w wodzie silikonu, regeneruje łuski włosów, przywracając im sprężystość i połysk. Dzięki innowacyjnej technologii mikronów, łatwo się wchłania, nie pozostawia uczucia przetłuszczenia. Pozostawia włosy aksamitnie gładkie, miękkie i jedwabiste. Polecany do użycia wraz z Szamponem i Odżywką ze złotej róży.

Naturalne składniki olejku pochodzą ze zrównoważonej i odpowiedzialnej produkcji.

Sposób użycia: Rozprowadzić równomiernie niewielką ilość olejku na osuszone ręcznikiem włosy. Aby uzyskać większy połysk, wysuszyć włosy suszarką.

Składniki : Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, **Squalane, Fragrance, Rosa Damascena Flower Extract,Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Linalool, Citronnellol, Benzyl Salicylate.

**Naturalne Składniki zweryfikowane przez Unijne Organy Certyfikacji Ekologicznej.


Czasem zastanawiałam się, jak widziałam u innych dziewczyn czemu im się tak włosy ładnie błyszczą, a nie są tłuste - to właśnie sekret takich olejków. Najładniej wygląda on na czarnych/ciemnych włosach, bo wydobywa się cały ich blask. Olejek przeznaczony jest do włosów zniszczonych i farbowanych. Ja włosy farbuję od dawna, więc poniekąd one się niszczą - takie produkty to dla nich ratunek. 

Po umyciu włosów szamponem, ja lekko włosy podsuszam, a następnie wystarczy dosłownie 2-3 kropelki olejku wetrzeć w pasma i powrócić znów do suszenia. Od razu można zauważyć ten zdrowy blask na włosach, wygładzenie, miękkość i poczuć piękny różany zapach, a to dzięki olejkom eterycznym z róży. Mam włosy cienkie, delikatne więc u mnie te kilka kropelek w zupełności wystarczają - przy innego rodzaju włosów można użyć olejku więcej - tutaj zależy wszystko od potrzeb, bo każdy włos jest inny.

Pojemność jaką mam to 10 ml, ale że aplikuję olejek na kropelki (co drugie mycie, by nie obciążać), starczy mi na dłuuugi czas. Idealnie sprawdza się też u mnie pod czapką, bo włosy nie elektryzują się.


Cieszę się, że to dzięki Pure Beauty poznałam ten olejek. Takie nowinki zawsze warto odkrywać.

A czy Wy kochani lubicie stosować takie olejki do pielęgnacji włosów?



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Lubię różne olejku, a tego niestety nie znam, pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też widzę go po raz pierwszy. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...