10 gru 2022

Co poczujesz jak się do mnie przytulisz?

Witam,



Co poczujesz jak się do mnie przytulisz? Najnowszy włoski zapach Versace Dylan Purple. To pachnące i urocze maleństwo znalazłam 6 grudnia w mikołajkowym upominku w Adwentowym Kalendarzu Merry Christmas Pure Beauty. Mikołaj potrafił zrobić pachnącą i milutką niespodziankę na Święta. Mam nadzieję, że i Wy kochani mikołajki spędziliście na szukaniu prezentów od Mikołaja i dostaliście ten najpiękniejszy i wymarzony prezent, lub czekacie na prezenty dopiero pod zielonym drzewkiem w wigilię. 


Zapach odbieram jako bardzo kobiecy i elegancki, od razu pokochałam. Jest świeży, lekki, nieco słodki i przenosi nas w piękną, wspaniałą owocową podróż w ciepłe kraje. Jego trwałość też jest na plus, ja wyczuwam go przez większość dnia, kiedy rozcieram go na wewnętrznych nadgarstkach i za uszami. Wokół mnie roznosi się przyjemna pachnąca mgiełka. Flakonik jak sami widzicie jest po prostu piękny - jego kształt mocno zwraca i przyciąga uwagę. Mi się od razu spodobał i choć jest to miniaturka jest taka urocza. 

Znajdziemy tutaj m.in:
- NUTY GŁOWY - gruszka, gorzka pomarańcza, bergamotka
- NUTY SERCA - mahonia, fioletowa frezja
- NUTY BAZY - cedr wirginijski, sylkolide

Perfumy dostępne są w znanych perfumeriach i są idealnym prezentem dla każdej nowoczesnej kobiety nie tylko pod choinkę, ale i na każdą inną okazję, czy święto. Jest to nowinka, gdyż perfumy swoją premierę miały właśnie miejsce tego roku w 2022. Uważam, że eleganckie perfumy to zawsze najlepszy pomysł na prezent dla najbliższych, jeśli znamy upodobania danej osoby. Czasem ciężko trafić w gust, dlatego najlepiej wybierać perfumy o małej pojemności - co innego jeśli komuś kończą się jego ulubione perfumy, wtedy można zaszaleć z dużą pojemnością.


Kto już zna ten zapach, kto się skusi? Lubicie perfumy Versace? Cała zawartość kalendarza od Pure Beauty pojawi się po odliczeniu 25 pięknych dni - za Nami już połowa :)


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...