16 gru 2022

Mój nowy i elegancki smartwatch damski. Polecam na gwiazdkowy prezent.

Witam,



Do Świąt Bożego Narodzenia już wielkie odliczanie. Zostało nie wiele czasu na przygotowanie potraw wigilijnych i kupienie ostatnich prezentów pod choinkę. Ja bardzo lubię ten grudniowy okres, bo ten czas staje się taki magiczny, ciepły, rodzinny. Sama lubię brać czynny udział w odliczaniu dni, przygotowaniu jak i rozdawaniu prezentów, choć nie ukrywam ale dostawać też lubię, bo kto z Nas nie lubi niespodzianek, zwłaszcza w Święta. Czasem dawanie prezentów od siebie dla siebie też nie jest złe, bo przecież rozpieszczanie się jest takie fajne i może sprawiać przyjemność, chociażby jeżeli dużo się pracuje i nie ma się czasu na chodzenie po sklepach. Ostatnio dużo pracowałam, przesiadywałam non stop przy pracy biurowej, dni przeciekały mi przez palce, a ja nie miałam żadnego ruchu. Ciągłe sprawdzanie wiadomości, wydarzeń, aktualizowanie, pisanie, redagowanie - a gdzie spacery, bieganie, aktywność fizyczna? Postanowiłam to odmienić, a to za sprawą mojego nowego zegarka, a dokładnie zaprezentuję Wam mój nowy i elegancki smartwatch Garett Lady Naomi Pro, który dostępny jest w sklepie Garett. Zdecydowałam się na ten model, bo to właśnie on od razu przypadł mi do gustu, jeśli chodzi o sam jego wygląd i elegancję, jak też za mnóstwo użytecznych funkcji i właściwości jakie posiada w sobie. Dodatkowo pasuje mi do wielu stylizacji i jest ładną ozdobą na ręce. Taki smartwatch damski na bransolecie, myślę że to będzie doskonały pomysł też na gwiazdowy prezent dla najbliższej ukochanej osoby.

A jak się spisuje u mnie? Czy wart jest swojej ceny? Zapraszam kochani na dzisiejszy wpis.


Smartwatch to nie tylko zegarek, ale coś więcej. Informuje o powiadomieniach m.in przychodzących połączeniach i wiadomościach SMS oraz wiadomościach z mediów społecznościowych. To co mi się w nim podoba to tryby sportowe, które ułatwiają i przypominają o aktywności na co dzień. Kiedyś liczenie kroków wydawało mi się czymś zbędnym, bo kto by liczył kroki, dziś to normalność i chęć sprawdzenia ile faktycznie chodziliśmy w danym dniu. Czas po świątecznych smakołykach będzie lekcją sprawdzenia się i wyruszenia w trasy - no ale to dopiero po świętach. Krokomierz to super sprawa. 

Ciekawą opcją jest też monitor snu, chociaż najbardziej mi chyba zależało, aby w takim smatrwatchu był pulsometr, ciśnieniomierz i pulsoksymetr. Te narzędzia zwłaszcza u mnie są wskazane ze względu na niskie ciśnienie, więc kontroluję swój stan zdrowia każdego dnia o każdej porze.

Do zestawu dołączona jest ładowarka, którą ładuje się za pomocą usb i dotyka na takie magnesiki, które znajdują się z tył zegarka. 


Z funkcji takich technicznych, model ten jest wodoszczelny, co super mnie ucieszyło, bo czasami wchodzę do jacuzzi, basenu i chcę mieć chociażby godzinę/czas przy sobie, więc smartwach w tej potrzebie sprawdza się idealnie. Tu wodoszczelność to IP68. Pod wodą mogę przebywać nawet 1 godzinę, a oprócz wody, ten model jest mega trwały bo radzi sobie też z kurzem, pyłem i różną pogodą w różnych warunkach. Na upałach go jeszcze nie sprawdzałam, ale myślę że też da radę.

Wiele by jeszcze wymieniać funkcji jakie posiada ten model, ujęłam tylko te najważniejsze, które oceniłam i które u mnie się sprawdziły. Pozostałe 'bajery' są jeszcze przede mną do odkrycia i na pewno też mi się spodobają chociażby sterowanie muzyką w telefonie, informowanie o braku aktywności, a najbardziej mnie ciekawi zdalny aparat, bo smartfon mogę położyć w wybranym miejscu i robić zdjęcia na odległość. Myślę, że w pracy bloggera ta funkcja jest istotna.

Czy przekonałam Was kochani na taki gwiazdkowy prezent dla swojej ukochanej osoby? Dla Panów są wersje męskie, a dla dzieciaków coś dla dzieci i młodzieży. Ja uważam, że to dobry pomysł i gustowny prezent z klasą, dla zdrowia i zdrowego stylu życia.


Jeśli, więc jeszcze nie macie pomysłu na prezenty gwiazdkowe razem ze sklepem Garett mam dla Was kochani kod rabatowy na hasło: Aldona20, na -20% na wszystkie nieprzecenione produkty Garett i uwaga, uwaga będzie on ważny do końca lutego, więc jeśli ktoś nie zdąży kupić teraz, spokojnie w późniejszym okresie też może zrobić zakupy, np. już na Walentynki :)

Wiem, że gadżety, nowinki, które są w ofercie sklepu zawsze cieszą się sporą popularnością na prezenty, więc tutaj asortyment zaspokoi nawet kogoś wymagającego, czy nie zdecydowanego. Ja ze swej strony polecam też coś z kategorii beauty, bo sama mam kilka urządzeń i spisują się u mnie bez zarzutów już kilka dobrych miesięcy, jak i dość spory wybór jest samych smartwatchy, które stały się być na czasie i chyba większość już je ma, bo bardzo ułatwiają one codziennie czynności i przede wszystkim monitorują zdrowie i kondycję.


pozdrawiam,
Donna

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje!
    Też mam jeden zegarek z tej firmy i jest naprawdę ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rok temu dostałam smartwatch na gwiazdkę i był to świetny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w innym modelu taki zegarek i lubię go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra jest ten zegarek i jaki funkcjonalny ładnie sie prezentuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny. Z czego dokładnie jest bransoletka? Nie uczula?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny🤩 chociaż chyba wolałabym złoty❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki prezent to zawsze super sprawa do wykorzystywania przez długi okres.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...