29 cze 2022

Westlab Sleep - uspokajająca sól do kąpieli przed snem.

Witam,




Upalna pogoda sprzyja szybkim i orzeźwiającym prysznicom, sama je lubię brać, ale nigdy nie odmówię sobie wieczornej kąpieli, kiedy mam więcej wolnego czasu. Kąpiel nie tylko odpręża, relaksuje, ale dobrze wpływa ogólnie na samopoczucie i organizm. Mam to szczęście, że posiadam w domu wannę, nawet dwie, więc spokojnie mogę zrobić sobie dłuższą kąpiel, mając pewność, że nikomu nie będę zajmować łazienki. W pudełeczku Pure Beauty z edycji May...Be Great znalazłam sól Westlab z serii Sleep, czyli uspokajającą sól do kąpieli z lawendą, jaśminem i walerianą. Jako miłośniczka wszelakich umilaczy do kąpieli zostałam uszczęśliwiona takim kosmetykiem, a jak zobaczyłam, że trafiła mi się opcja z lawendą to już odpłynęłam. Kocham wszystko co lawendowe, no może mniej za jaśminem za którym nie przepadam, ale tą lawendą zostałam przekupiona. Do zdjęć wykorzystałam też świeżą i pachnącą lawendę ze swojego ogrodu :)



Jest to 100% sól naturalna i wegańska z dodatkiem:
- olejku jaśminowego
- olejku lawendowego
- waleriany

Rytuał kąpieli przed snem pomaga w zasypianiu i promuje głęboki, pełen regeneracji sen. Z solą SLEEP stworzysz pachnącą, pełną minerałów kąpiel, która przygotuje Twój umysł na spokojną noc. W 100% naturalna, wegańska mieszanka bogatych w minerały soli Epsom i soli z Morza Martwego odpręża ciało i umysł. Dodatek olejków z jaśminu i lawendy pomaga uspokoić i ukoić zmysły, a waleriana promuje głęboki i spokojny sen.


Jak przygotować kąpiel?
Dodaj 2-3 garście soli do wanny ciepłej wody, aby uzyskać pachnącą kąpiel z dodatkiem minerałów. Po wyjściu z wanny poczujesz się gotowy na głęboki, regenerujący sen.

Składniki: Magnesium Sulfate (Epsom Salt), Maris Sal (Dead Sea Salt), Valeriana Officinalis (Valerian) Root Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Jasminum Officinale (Jasmine) Flower Oil, Parfum**, Linalool, Benzyl Benzoate*. *Naturalnie występuje w olejkach, **Składnik pochodzenia naturalnego.


Osoby mówiące, że nie lubią kąpieli niech żałują - ale rozumiem, każdy ma swoje upodobania i wybór. Ja jednak kąpiele lubię i wsypywać do wody pachnące jak i lecznicze sole, które działają zbawiennie nie tylko na skórę, ale i działają na lepsze samopoczucie psychiczne, redukują stres, napięcie mięśni, czy usuwają toksyny z organizmu. Coraz więcej jest też różnych zabiegów w Spa, gdzie proponowane są ziołowe, czy lecznicze kąpiele. Jednak kiedy nieraz przeglądałam takie oferty i ceny, wolę sama w domu urządzać sobie takie kąpielowe rytuały, które zawsze możemy sobie stworzyć sami tworząc niepowtarzalny klimat jak: pachnące świece, palący się kominek lub dyfuzor z kadzidełkami, relaksacyjna muzyka w tle, lampka dobrego wina, ulubiona książka, czy też umilić sobie kąpiel dodatkowymi zabiegami upiększającymi jak maseczka na twarz, czy wcześniej przed kąpielą wybrać aromatyczny peeling całego ciała. Tutaj dowolność dla każdego jest różna, ważne by kąpiel nie trwała długo a tak do 20-30 minut. 

Jaka jest sól uspokajająca do kąpieli z serii Sleep z lawendą, jaśminem i walerianą? To sól przeznaczona przede wszystkim przed pójściem spać na wieczór. Lawenda uspokaja, wycisza więc to ona odgrywa tu kluczową rolę. Sól jest nasączona też olejkami eteryczny, dlatego tak cudownie pachnie. Kryształki są białe, małej wielkości i szybko rozpuszczają się w wodzie. Zaleca się dodawać 2-3 garście soli do wanny ciepłej wody, myślę że to spokojnie wystarczy by uspokoić i wyciszyć myśli. Jestem zadowolona z takiego umilacza i z chęcią chciałam poznać też pozostałe warianty zapachowe tych soli. 


A Wam kochani, która wersja zapachowa trafiła się w pudełeczku Pure Beauty?
Lubicie dodawać sole do kąpieli?



pozdrawiam,
Donna

14 komentarzy:

  1. Lubię dodawać sole do kąpieli. Skończyło się to w chwili gdy rodzice zamontowali prysznic 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak sie ma prysznic to koniec z kąpielami :(

      Usuń
  2. To by było coś idealnego dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uspokajająca sól do kąpieli zawsze świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, lawendowa tak :) wycisza i relaksuje i do tego pięknie pachnie :)

      Usuń
  4. Aktualnie lawenda kwitnie. Jestem oczarowana jej wyglądem i zapachem. Taka sól do kąpieli uczyni wieczorny relaks w wannie wyjątkową chwilą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam w ogrodze lawendę pięknie się rozkwitła i jak pachnie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam wszystko, co relaksuje i ułatwia zasypianie, także szkoda, że nie mam wanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kąpiele w wannie naprawdę potrafią relaksować, no szkoda że jej nie masz :(

      Usuń
  6. Lubię dodawać takie sole do kąpieli. Ta ma cudowny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, lawendowy zapach jest cudowny :) albo się go kocha albo nie :D

      Usuń
  7. latem raczej wybieram prysznic, ale taka sól na jesień i zime to idealna opcja!
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się na lato szybkie orzezwiające prysznice są ok, ale przy letnich wieczorach kąpiele też są fajne :D jeśli miało się np. męczący dzień

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...