3 cze 2022

Napełnij swój dom zapachem od Candles Marbles.

Witam,



Kto mnie zna, ten wie, że bardzo lubię pachnące świece, palić woski w kominku, dyfuzory i ogólnie domową aromaterapię. Jeśli świeczka jest wykonana ręcznie i do tego pięknie wygląda to już jestem mega zachwycona i zanim taką świeczkę odpalę, muszę ją mieć przez jakiś czas jako dodatek dekoracyjny w pokoju i chwile się nią nacieszyć. Moje nowe świeczki jakie zawitały do mnie pochodzą z cudownego miejsca jakim jest Candles Marbles. Są tak wspaniałe i urocze, że nie mogę przestać ich podziwiać. Wykonane są ręcznie z naturalnego wosku sojowego. Są eleganckie, pięknie pachną i mogą być podarowane na prezent dla świeczkomaniaczki, ale nie tylko, bo również dla kogoś z rodziny, przyjaciółki itp. W ofercie jest kilka wersji zapachowych, więc każdy znajdzie ten jedyny i wyjątkowy aromat dla siebie.


Świeca Crystalove ze świeżo pokrojonymi piwoniami zamknięta w szkle, ma przepiękny kwiatowo-świeży zapach. Zapach ten ładnie i subtelnie unosi się zaraz po otworzeniu pojemniczka. To wersja zdecydowanie na wiosnę i lato. Kwiaty przypominają jakbym wchodziła do moje ogrodu pełnych rozkwitających paczków. Jest bardzo kwiatowa z kremową nutką. Świeca ta łączy w sobie elegancję i jest zjawiskowym dodatkiem do wystroju wnętrz. Pierwszy raz spotykam taką święcę z takim szklanym, ładnym pojemnikiem wraz ze szklaną pokrywką. Cudeńko! Przypomina mi trochę hmm cukierniczkę, dlatego po wypaleniu zostawię sobie ten pojemnik na jakieś moje małe drobnostki do przechowywania.


Kolejnymi świecami są świece Women Body & Men Body White - to małe arcy piękne dzieła wykonane ze szczególną starannością. Świece te zostały wykonane z ekologicznego wosku sojowego i również otaczają wokół siebie uroczy pachnący aromat. Zapakowane były w woreczek, ale kiedy go usunęłam i postawiłam na półeczce owe świeczki, cały czas się zastanawiałam co mi tak ładnie pachnie. Przypomniałam sobie, że to może być zapach właśnie tych świeczek i nie myliłam się, choć przez chwile zastanawiałam się co tak pachnie.
Kształt tych świeczek jest niespotykany, na pewno wyróżniają się oryginalnością i swoim wyglądem. Mogą być podarowane jako prezent dla pary. U mnie dostały już kilka komplementów za swoją nietypowość i niezwykłość. 


Ja zanim odpalę świeczki, chciałam Wam tutaj je kochani zaprezentować, bo może ktoś zainspiruje się i kupi sobie lub komuś takie pachnidełka na prezent?

Jak cudownie było te świece poznać. Cieszę się, że moje wnętrze ma tak piękne dodatki. 
Lubicie takie małe, wielkie pachnidełka wykonywane ręcznie?



pozdrawiam,
Donna

7 komentarzy:

  1. Świece idealnie sprawdzają się w roli prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świecom z dodatkiem kwiatów mówię zdecydowanie tak. Już sobie wyobrażam jak cudnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo osób lubi świece zapachowe, a ich wybór jest ogromny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta świeca w szkle wygląda obłędnie, bardzo fajny pomysł na to opakowanie pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos nie uzywam swiec zapachowych, nosze sie z zamiarem sprobowania i nigdy nie mam okazji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...