10 cze 2022

Wzmacniająca linia do włosów nisko- i średnioporowatych - Be Natural.

Witam,



Z początkiem wiosny zawitały do mnie nowe produkty do pielęgnacji włosów z marki Be Natural. Dzięki uprzejmości firmy wybrałam serię wzmacniającą do włosów nisko i średnioporowatych. Jest to seria w 100% wegańska, nie testowana na zwierzętach. Później będąc na spotkaniu blogerek, także w upominkach znalazłam serię wzmacniającą i bardzo serdecznie za nią dziękuję, bo mam kontynuację w pielęgnacji, ale nie ukrywam, że chciałabym poznać też inne linie jak tą nawilżającą i odświeżającą.

Niedawno kiedy skończyłam te buteleczki, przyszedł czas na podsumowanie mojej wzmacniającej kuracji. Jak spisała się ta seria na moich cienkich i wypadających włosach? Zapraszam kochani na krótkie podsumowanie.


Wzmacniająca Linia do włosów nisko- i średnioporowatych - jest przeznaczona dla włosów nisko- i średnioporowatych, zwłaszcza tych osłabionych, którym brakuje witalności. Oleje kokosowy i arganowy oraz kofeina odżywią twoje włosy, dodając im energii i zdrowego połysku.


Be Natural by Cece Cosmetics, Szampon wzmacniający:
Twoje włosy potrzebują wzmocnienia? Wszystkie rodzaje włosów – a zwłaszcza włosy osłabione, wrażliwe – potrzebują zbalansowanej pielęgnacji i dawki naturalnego wzmocnienia. Sprawdź nasz wzmacniający szampon z kofeiną i naturalnymi olejami o obłędnym, słodkim zapachu. Zafunduj sobie delikatne oczyszczenie i naturalne wsparcie dla zdrowego wzrostu włosów. Naturalnie, że możesz.

Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Sodium Chloride, Glyceryl Oleate, Caffeine, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sodium Cocoyl/Olivoyl Hydrolyzed Oat Protein, Fructosyl Cocoate/Olivate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Lamium Album Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Limon (Lemon) Peel Extract, Hedera Helix (Ivy) Leaf Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower Extract, Fructose, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Salicylic Acid, Citric Acid, Benzoic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Dehydroacetic Acid, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Coumarin.

Szampon świetnie oczyszczał i mył włosy. Konsystencja jego była przezroczysta, delikatna w dotyku, tworzyła odpowiednią i przyjemną pianę, która po masażu skóry głowy, szybko się spłukiwała. Słodki zapach umilał pielęgnację. Ja zawsze czynność mycia szamponem powtarzam, więc pomimo, że robię to dwukrotnie, to i tak buteleczka tego szamponu była bardzo wydajna. Moje włosy raczej się nie plączą przy myciu, czy suszeniu i tutaj też tak było - szampon nie plątał moich włosów. 


Be Natural by Cece Cosmetics, Wzmacniająca odżywka:
Twoim włosom brakuje siły, energii i elastyczności? Wszystkie rodzaje włosów – a zwłaszcza włosy osłabione, wrażliwe, którym brakuje energii i elastyczności – potrzebują wzmocnienia i zbalansowanej pielęgnacji. Spróbuj naszą wzmacniającą odżywkę z kofeiną i naturalnymi olejami o obłędnym, słodkim zapachu. Zafunduj sobie odżywczą kurację, naturalne wzmocnienie i witalność. Naturalnie, że możesz.

Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Caffeine, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sodium Cocoyl/Olivoyl Hydrolyzed Oat Protein, Fructosyl Cocoate/Olivate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Lamium Album Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Limon (Lemon) Peel Extract, Hedera Helix (Ivy) Leaf Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower Extract, Fructose, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Salicylic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Dehydroacetic Acid, Isopropyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Coumarin.

Odżywka nieco taka kremowa i treściwa fajnie odżywiała i regenerowała pasma włosów, które stawały się mocniejsze i błyszczące. Czuć było, że była nasączona olejkami, bo nie spływała z pasm, tylko włosy dosłownie ją u mnie wpijały. Zapach także słodki i przyjemny. Odżywka podobnie wydajna jak szampon,  fajnie, że miała pompkę do aplikacji, tylko pod koniec niestety źle się wydostawała ta konsystencja. Musiałam sobie jakoś radzić.


Be Natural - Wzmacniający Lotion do Wszystkich Rodzajów Włosów - 150ml

Produkt zawiera:
- kofeinę - pobudza naturalne mikrokrążenie skóry oraz działa antyoksydacyjnie,
- olej arganowy - zapobiega parowaniu wody i wzmacnia nawilżenie skóry głowy,
- sok z aloesu - działa nawilżająco i łagodząco na skórę głowy oraz wygładza włosy,
- pantenol - działa łagodząco i przeciwzapalnie na skórę głowy,
ekstrakt z liści rozmarynu - wspiera naturalne procesy regeneracji skóry głowy oraz ją tonizuje,
- ekstrakt z liści szałwii - działa odświeżająco, wzmacnia cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu, ponadto wykazuje działanie przeciwłupieżowe,
- ekstrakt z kwiatów nagietka - działa łagodząco i przeciwzapalnie, wzmacnia kondycję skóry głowy,
kompleks węglowodanów - nawilża skórę głowy oraz włosy.

Działanie produktu:
odżywia skórę głowy, nawilża skórę głowy, wzmacnia cebulki włosów.

Aqua (Water), Glycerin, Caprylyl/Capryl Glucoside, Caffeine, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sodium Cocoyl/Olivoyl Hydrolyzed Oat Protein, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Panthenol, Betaine, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Lamium Album Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Limon (Lemon) Peel Extract, Hedera Helix (Ivy) Leaf Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower Extract, Fructose, Glucose, Xylitol, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Fructosyl Cocoate/Olivate, Salicylic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Levulinate, Decyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benyl Benzoate, Coumarin.

Lotion, czyli taka wcierka na skórę głowy działał rewelacyjnie, pobudzał mieszki włosowe i po odrostach zauważyłam, że włosy ruszyły do rośnięcia. Nie używałam go codziennie, tylko co drugi trzeci dzień. Buteleczka tak wydajna, z dobrym psikaczem, że starcza na dłuższy czas stosowania. Czasami miałam wrażenie, że skleja włosy, ale tylko wtedy kiedy go popsikałam za dużo. Zaraz po aplikacji i masowaniu czułam pod palcami taką pianę, ale ona szybko znikała i nie zostawiała żadnych śladów. 


Be Natural - Oczyszczająco-Stymulujący Peeling do Skóry Głowy - 100ml
Peeling do Skóry Głowy - działa wygładzająco i odświeżająco, a także stymulująco na naturalne mikrokrążenie w naskórku. Substancją peelingującą jest puder z pestek moreli, który razem z kofeiną działa pobudzająco na skórę głowy. Dodatek ekstraktu z liści szałwii lekarskiej wzmacnia cebulki i zapobiega wypadaniu włosów. Z kolei ekstrakty z rozmarynu i ze skórki cytryny intensywnie odświeżają oraz działają tonizująco. Systematyczne stosowanie produktu poprawia kondycję skóry głowy, a co za tym idzie - wzmacnia włosy. Receptura jest wegańska oraz skomponowana w 96,2% ze składników pochodzenia naturalnego.

Działanie produktu: wygładza skórę głowy, wzmacnia kondycję skóry głowy, pobudza mikrokrążenie skóry głowy.

Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Powder, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Behentrimonium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Microcrystalline Cellulose , Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Caffeine, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Lamium Album Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Limon (Lemon) Peel Extract, Hedera Helix (Ivy) Leaf Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower Extract, Menthyl Lactate, Cellulose, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Isopropyl Alcohol, Sodium Levulinate, Levulinic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool, Limonene.
SKU: 1668

Peeling (mechaniczny, czyli z wyczuwalnymi drobinkami), natomiast to specjalista od zadań specjalnych, który oczyszczał skórę głowy, a mój wrażliwy skalp, który się łuszczy musi być stale złuszczany, bo wtedy kiedy "skóra nie oddycha" i porasta łuską, moje włosy na tym cierpią, bo wypadają i nie rosną. Tutaj super, bo włosy były odbite od nasady i nieco zwiększały swoją objętość.


Cała seria spisała się na plus. Jedyny minus jaki u siebie zauważyłam to, że przy ciągłym jej używaniu czułam, że włosy nieco były oklapnięte i wyglądały pomimo umycia i wypielęgnowania na przyklapnięte i trochę obciążone, (to może za sprawą tak treściwych olejków - a ja mam włosy też cienkie i delikatne). Dlatego ta seria świetnie się u mnie sprawdza do stosowania tak dwa razy w tygodniu, a nie codziennie, czy co drugi dzień. Produkty też okazały się być wydajne, naprawdę dobre, a cała seria jest godna polecenia. Jeśli tylko służy wam np. kokos, kofeina, czy argan i lubicie słodkie, zmysłowe zapachy to musicie koniecznie poznać tą serię.

Podoba mi się to, że poszczególne serie można kupić w specjalnych zestawach i są one przepięknie zapakowane w takie wygodne boxy. To super pomysł na gotowy prezent dla przyjaciółki, siostry czy mamy.



pozdrawiam,
Donna

9 komentarzy:

  1. Najbardziej zaciekawił mnie peeling, bo wprowadziłam peelingi do swojej pielęgnacji i widzę różnice w stanie skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też od samego początku stosowania tych produktów peeling bardzo ciekawił :)

      Usuń
  2. Miałam linię regenerującą, peeling ten sam - efekt mnie pozytywnie zaskoczył. Moje włosy odżyły! Marka godna polecenia:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, marka godna polecenia! Ja cieszę się, że ją poznałam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Musisz kochana poznać, bo kosmetyki są bardzo dobre :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z produktami tej marki. Z miłą chęcią zapoznam się z jej asortymentem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja markę też poznałam tego roku, wydaje mi się, że niedawno pojawiły się te serie :)

      Usuń
  5. Bardzo dobra recenzja, ale zaciekawiłaś mnie tą firmą i jej produktami. Ważny jest szampon, bo po nim widać od razu jaka to jest firma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...