24 lis 2021

Naturalne kosmetyki z Włoch - linia Tricologica marki Equilibra.

Witam,



Kiedy myślę o marce Equilibra pierwsza moja myśl to Aloe Vera, Aloes. Chętnie powracam do tej marki, a poznałam ją już dobre kilka lat temu dzięki blogowaniu. Czasem dzięki próbkom sięgałam po pełnowartościowe opakowania i tak pogłębiła się moja miłość do produktów aloesowych. Znam kilka już serii, ale najbardziej polecam linię Tricologica, jeśli macie słabe i wypadające włosy jak ja. Poznałam m.in wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów oraz naprawczą odżywkę restrukturyzującą. Ten piękny box trafił do mnie na spotkaniu blogerek - bardzo dziękuję :) 


Wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów z linii Tricologica został zaprojektowany w celu oczyszczania kruchych włosów, które wypadają lub się łamią. Stosowany regularnie przywraca strukturę włosa. Stanowi idealne wsparcie dla wzmacniających ampułek przeciw wypadaniu włosów.

Rezultaty:
• mocniejsze włosy oraz działanie zapobiegające wypadaniu włosów*
• Włosy lśniące i łatwiejsze w rozczesywaniu**
*pull test
**test samooceny

Kluczowe składniki:
- naturalny kompleks PHYTOSINERGIA – kompleks roślinny stworzony z aloesu, o działaniu nawilżającym; oleju arganowego o właściwościach zmiękczających; keratyny roślinnej, ekstrahowanej z konopi i ryżu o działaniu wzmacniającym
- naturalne nawilżacze – pokrywają włosy, ułatwiając ich rozczesywanie
- wzmacniający kompleks roślinny – pomaga zachować rozmiar i objętość włókna włosa
- witaminy A, E, F, C: dermo-ochronne, wspomagają regenerację skóry
- witaminy H i B6: uczestniczą w prawidłowym funkcjonowaniu cebulki włosa.

Skład produktu:
Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cocamidopropyl Betaine, Betaine, Hydrolyzed Hemp Seed Extract, Hydrolyzed Rice Protein, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Walnut Extract, Vitis Vinifera Fruit Meristem Cell Culture


Wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów, który został przebadany klinicznie, posiada 98% składników naturalnego pochodzenia, gwarantuje on mocne i zregenerowane włosy. Dla mnie przede wszystkim jest łagodny i nie podrażnia mojego wrażliwego i łuszczącego skalpu. Ładnie myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy. Poznałam go pierwsze jako w formie saszetek, ale tak mi się spodobał, że cieszę się z pełnowartościowego dużego opakowania 300 ml. Szampon odpowiednio się pieni, zmywa każde zanieczyszczenie, sebum. Pozostawia odświeżoną skórę głowy, a włosy po wysuszeniu stają się z każdym umyciem mocniejsze. Trudno mi ocenić, czy wpłynął na zaprzestanie wypadania włosów u mnie. Mam dużo stresów, a to jest najgorsze, bo wszystko odbija się na stanie włosów, ale staram się robić wszystko by jak najmniej ucierpiały w tym właśnie włosy. Pierwszy krok to szampon, potem cały szereg innych kroków jak: odżywki, maski, wcierki, masaże skóry głowy, odpowiednia zdrowa dieta, suplementy, witaminy to wszystko wpływa na stan wypadania. Kiedy wszystko to ze sobą łączę - faktycznie wypadanie zmniejsza się. 


Naprawcza odżywka restrukturyzująca z linii Tricologica została zaprojektowana, aby zapewnić miękkość i ułatwić rozczesywanie delikatnych, łamliwych i matowych włosów. Stosowana po umyciu szamponem przywraca strukturę zniszczonego włosa i działa wzmacniająco.

Rezultaty:
• naprawione i wzmocnione włókno włosa*
• włosy lśniące i łatwiejsze w rozczesywaniu**
*analiza instrumentalna
**test samooceny

Kluczowe składniki:
- naturalny kompleks PHYTOSINERGIA – kompleks roślinny stworzony z aloesu, o działaniu nawilżającym; oleju arganowego o właściwościach zmiękczających; keratyny roślinnej, ekstrahowanej z konopi i ryżu o działaniu wzmacniającym
- naturalne nawilżacze – pokrywają włosy, ułatwiając ich rozczesywanie
- ekstrakt z kasztanowca – odżywia i naprawia zniszczone włosy
- olej kokosowy – bogaty w nasycone kwasy tłuszczowe, o działaniu odżywczym, zmiękczającym i naprawczym na włókno włosów
- olej z kiełków pszenicy – zamyka i pozostawia film na włosach, dzięki czemu łatwiej się rozczesują i są miękkie w dotyku.

Skład produktu
Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ceteraryl Alcohol, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Betaine, Cetyl Alcohol, Hydrolyzed Chesnut Extraxct, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrolyzed Hemp Seed Extract, Argania Spinosa Kern


Naprawcza odżywka restrukturyzująca, jest także testowana  klinicznie i posiada 98% składników naturalnego pochodzenia. Dzięki niej włosy stają się odbudowane i mocne. Lubię ją, bo zapewnia mi profesjonalny efekt na moich cienkich włosach. Nie obciąża ich, a ładnie układa i sprawia, że stają się one mięciutkie. Pod czapką włosy nie elektryzują się. Teraz przy zimniejszych dniach, zawsze zakładam czapkę i nieraz martwię  w jakim stanie będzie moje fryzura. Włosy po zastosowaniu tej odżywki szybko się też rozczesują i nie plączą. Na opakowaniu nie pisze, ile dokładnie trzymać tą odżywkę, ja zazwyczaj kiedy ją nakładam w tym czasie myję buzie lub zęby więc do kilku minut daje jej pozostać na włosach. 


Oba produkty u mnie dobrze się spisują i jestem z nich zadowolona. Jak zawsze te aloesowe produkty u mnie krzywdy nie robią (a mam na myśli łuszczący i wrażliwy skalp, który choruje i zawsze wyczuje jaki szampon będzie dla niego odpowiedni, a jaki nie). Na szczęście produkty marki Equilibra są w porządku i jak każda seria u mnie ma duży plus.

A Wy kochani macie swoją ulubioną serię, która jest w ofercie marki?



pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

  1. Nie mam swojej ulubionej serii w tej marce, wciąż jej szukam.

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałby mi się taki zestaw, zwłaszcza teraz kiedy moje włosy potrzebują większej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...