7 wrz 2019

Projekt denko cz.73.

Witam,



Nowy miesiąc i nowe denko. Cieszę się, że zużywanie idzie mi cały czas systematycznie i pozbywam się pustych opakowań, by móc poznawać kolejne nowości. Nie przedłużam, tylko  zapraszam na przegląd zużytych produktów.



1. Mydło do stóp ze skłonnościami do pocenia BingoSpa - mydełko było bardzo wydajne, skuteczne i fajnie odświeżało stopy. Recenzja

2. Płyn micelarny z minerałami z Morza Martwego od Lirene - bardzo go polubiłam, gdyby nie inne płyny jakie posiadam, z chęcią bym jeszcze do tego powróciła. Recenzja

3. Naturalny peeling cukrowy wygładzająco-odżywczy ANIDA Medi Soft, do skóry suchej i szorstkiej - lubię poznawać różne peelingi, do tego raczej już nie wrócę. Recenzja

4. Dove balsam do ciała wersja do bardzo suchej skóry - dobrze nawilżał, świetnie też odżywiał skórę, jestem na tak.

5. Pharmaceris żel do mycia ciała i skóry głowy dotknięty zmianami łuszczycowymi - to moje kolejne opakowanie, kupię następne.

6. Rexona aloe fresh żel pod prysznic - przyjemny i o ładnym zapachu żel. Kupię ponownie.

7. Szampon Hairmilk Natural Shine od Nivea - nie dla moich włosów, o ile kilka umyć jest w porządku, tak po czasie następuje wysyp łuszczenia się na skórze głowy Recenzja

8. TRESemmé odżywka Biotin+ Repair 7 i lakier do włosów - to moje już drugie opakowanie odżywki, narazie robię od niej przerwę, ale polecam poznać całą serię.

9. Pharmaceris H-KERATINEUM Szampon wzmacniający łodygę włosa do włosów osłabionych i przerzedzonych - moje kolejne opakowanie i kupię ponownie. Super szampon, który niepodrażnia skóry głowy.

10. Cameleo płukanka do włosów u mnie były słabe efekty.

11. Le Petit Marseillais olejek do mycia rozświetlenie: olejek morelowy i olejek z płatków róż - przyjemny żel, kupię inny zapach 

12. Ujędrniający krem do twarzy Bema Love Bio krem polubiłam, ale ze względu na zapach lepszy byłby na zimę Recenzja

13. Kremy do stóp Lirene i Elfa pharm - lepszy zdecydowanie Lirene.

14. Pianka do włosów Wella - nie kupię ponownie, narazie mam zapas innych pianek, a te zużywam bardzo powoli

15. Serum do włosów olejkowe Kerabione - fajne są te małe buteleczki i wydajne.

16. Mydełko Dove kupie ponownie, choć w zapasach jak liczyłam mam 11 kostek Dove tak ciągle mi mało :D

17. Próbki, maseczki itp. - staram się zużywać na bieżąco saszetki. Nawet tu mam poukładane daty ważnosci, więc wszystko pod kontrolą.



I to by było w dzisiejszym denku na tyle :)




pozdrawiam,

Donna

23 komentarze:

  1. Sporo udało Ci się zużyć, znam kilka z tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne denko :)
    Miałam chyba tylko szampon Nivea, też się u mnie nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich zużyć. Ja jakoś nie mogę tak na bieżąco, ale się staram. Znam krem z lirene j bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum do włosków mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore denko! I przyznam się, że nie wiedziałam, że Rexona ma żele pod prysznic. Musiałam przegapić.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety ten szampon do włosów z Nivea również się nie sprawdził :/ Chociaż z odżywki do włosów byłam zadowolona :) Z kolei zadowolona byłam z odżywki do włosów Tressemme i olejku do mycia ciała z LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem jak skrupulatnie pilnujesz dat ważności nawet próbek!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię korzystać z próbek. Są dobrej jakości i łatwo można sprawdzić, czy spełniają nasze oczekiwania. Trochę Ci tego poszło w tym miesiącu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, naprawdę spore denko! Widzę też, że zużywasz sporo próbek, u mnie to naprawdę kuleje... Muszę się w końcu za siebie wziąć

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam srebrną płukankę z Cameleo i efekty były całkiem spoko, no chyba, że stanęłam przy żółtym świetle, wówczas włosy nabierały zielonego koloru...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wszelkie próbki składające się z dwóch/trzech saszetek np: kremu do twarzy od razu odstawiam i nie używam. Są dla mnie mało wiarygodne, mogę jedynie ocenić w nich wchłanianie, zapach, gęstość, natomiast działania, nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łooo, ale denko! Ja przez kilka miesięcy nie publikowałam denka i mam teraz ogromne zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Duże denko :) Co miesiąc sobie powtarzam, że wezmę się wreszcie za saszetki, a i tak dalej stoję w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo..no trochę Ci się tego zużyło :) Jest miejsce na nowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ze lubisz poznawac nowe produkty ja też ale az tyle nie uzywam 😊 super wpis la petit mialam żel super maja produkty

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie braliśmy udziału w takim projekcie ale produktu prezentują się naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  17. No całkiem spore to denko było co poznać i zużyć. Z tej listy znam kilka produktów , ale jednak większość to dla mnie jeszcze nowość.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie znowu ciężko żeby coś zużyć do samego końca :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Niesłe denko! To się nazywa spora ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezłe denko! Ja jakoś nie mogę się zebrać do zbierania opakowań. Zaczęłam robić mini denka na instagramie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...