6 wrz 2019

Partnerzy spotkania blogerek w Krakowie 31.08

Witam,


W dzisiejszym wpisie chciałam zaprezentować Wam kochani upominki, jakie przywiozłam ze sobą będąc na spotkaniu blogerek w Krakowie od partnerów spotkania. Kto nie czytał jeszcze relacji zapraszam - TU. Prezentów i niespodzianek nie tylko tych kosmetycznych jest mnóstwo, dlatego będzie dużo zdjęć. Jeszcze raz bardzo dziękuje wszystkim firmom za te duże jak i małe, ale od serca piękne podarunki. Zacznę może od kolorówki, później trochę pielęgnacji ciałka, twarzy, ząbków, coś z suplementów, herbatki, biżu i cudowny indywidualny planer - kalendarz. 


Natura potrafi rozpieszczać - kolorowe produkty do kolorowych makijaży, to nowości jeszcze lata. Cieszę się, że je poznam, bo właśnie te nowości do mnie nie dotarły w okresie wakacyjnym.


Revers Cosmetisc także porozpieszczał, nie tylko kolorówką, ale i ochroną ust - super :)


Kilka hybrydowych lakierów lu cosmetics


Od Cuccio znalazłam także lakiery, masełko, długopis i katalog :)


Piękny zapach od Avon (w pierwszy dzień psikałam i było wszystko dobrze, na drugi dzień również chciałam użyć zapach i aplikator do psikania jakiś zepsuty, zacina się i nic z niego nie leci :( ojj Nie wiem, może ktoś mi to naprawi, albo przeleję sobie aromat do travalo. Pozostałe produkty, także z chęcią poznam. 


Od Coloris coś do paznokci, depilacji, brwi i duży kubek wraz z workiem (plecaczkiem) 


Shefoot zadba o moje stopy, kiedy w okresie jesiennym będą nosić już cieplejsze obuwie, Cellabic to dla mnie nowość, jak też piękne kobiece zapachy.


Bielenda i jej kilka dla mnie nowości - tego złotego eliksiru jestem już ciekawa do opalonej skóry, albo poczeka sobie na jakąś imprezkę, czy sylwestra o takkk :D


Kilka produktów Yasumi też są dla mnie nowością oraz serum z wit. C liqpharm - kocham :)


Kto nie kocha babeczek do kąpieli - bosphaera ma takie w swojej ofercie, a także masła, peelingi czy glinki.


Tolpa i jej kolejne nowości do pielęgnacji twarzy.


Uzdrovisco to nowość na rynku kosmetycznym (w relacji pisałam już m.in. o tych kosmetykach).


Biodermic podarował także produkty do pielęgnacji twarzy.


Nowości od Rossmanna nie znam jeszcze, ale Isanę lubię, wiec się cieszę.


O moje ząbki zadba Rapid White wow takiego zestawu jeszcze nie miałam tylko pojedyncze pasty i płyn, wiem że stosowanie całej serii przyniesie białe efekty. Za jakiś czas podzielę się wrażeniami. 


Suplementy diety na dobrą kondycje fizyczną, oczyszczanie i odchudzanie zadbało Avetpharma.


Jesień zapowiada się herbatkowo. Teekanne umili mi jesienne długie wieczory.



Shoutme shop i przepiękna biżu. 
Mam także dla Was kod -15 %


Lady planer dla każdej z Nas zaprojektował indywidualny kalendarz, planer, zaczynający się teraz od wrześniaaż na cały rok :)


I nawet wiedziałyśmy co mamy zaplanowane 31 sierpnia....


Prezentów jak widać jest dużo i zapowiada się dużo miłych testów. Recenzje powoli, ale systematycznie będą pojawiać się na blogu lub Ig i stories :) Jestem już ciekawa co poniektórych perełek, ale obowiązuje kolejka :D też tak macie? 



pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Masa wspaniałości :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo kolorówki, mnie zawsze najbardziej cieszy, bo rzadko używam, więc staram się nie kupować za dużo, żeby nie mieć wyrzutów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w szoku ile cudów dostałyśmy. Jeszcze nie zdążyłam nawet wszystkiego obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ile cudów! Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo wspaniałości dostałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne prezenty, będziesz miała co testować

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ile ciekawych kosmetyków i sporo kolorówki! Udanych testów i czekamy na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że testy będą udane! Partnerzy świetnie się spisali, rozpieszczają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba przyznać że pod względem partnerstwa to bardzo udane musiało być spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała masa dobroci. Wielu z kosmetyków nie znam i chętnie bym wypróbowała. Uzdrowisko czy Yasumi, ale też Biodermic to ciekawe firmy. Miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę tu sporo nieznanych marek, najbardziej ciekawa jestem pasków wybielających, ostatnio zainteresowałam się tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne upominki, firmy się postarały. Udanego testowania. Czekam na recenzję tych produktów bo wiele z nich jest dla mnie nieznanych

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubimy tego typu spotkania, ostatnio byliśmy na weekendowym spotkaniu blogerów w Szymbarku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory lakierów, takie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...