19 gru 2017

Pasta do zębów o potrójnym działaniu - żel aloesowy Equilibra.

Witam,



Bardzo się cieszę, że oferta marki Equilibra się rozrasta i oprócz produktów pielęgnacyjnych do ciała (słynnych aloesowych) znaleźć możemy też produkty do higieny jamy ustnej. Od miesiąca poznaję pastę do zębów o potrójnym działaniu - żel aloesowy. Tak się złożyło niefortunnie, że przed wyjazdem jaki miałam początkiem grudnia, dzień przed odlotem siedziałam na fotelu dentystycznym, bo rozbolał mnie ząb. Na szczęście to nie było nic groźnego, małe borowanko i ząb uratowany. Zabrałam wtedy ze sobą ową pastę, bo chciałam zacząć ją testować i jak najszybciej poznać. Pierwsze wrażenia pozytywne, ale zapraszam Was kochani na dłuższą recenzje.


Opis:
Pasta do zębów w formie delikatnego żelu o świeżym miętowym smaku, wolna od sacharyny. Łączy w sobie kojące działanie aloesu i escyny z antyseptycznym działaniem olejku z drzewa herbacianego. Mentol w sposób naturalny odświeża jamę ustną. Stosowana regularnie, przy prawidłowym szczotkowaniu zębów przez co najmniej minutę, pomaga chronić zęby przed próchnicą i powstawaniem kamienia nazębnego, a także zapobiega chorobom dziąseł i zapewnia świeży oddech. Kontrolowane właściwości ścierne, nie uszkadza szkliwa.

Składniki:
 Glycerin, Sorbitol, Hydrated Silica, Aqua (Water), Sodium Lauroyl Sarcosinate, Aloe Barbadensis, Aroma (Flavor), Potassium Acesulfame, Escin, Cellulose Gum, Menthol, Ubiquinone (Co-Q10) (Coenzyme Q10), Xylitol, Melaleuca Alternifolia Oil, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, CI 75810 (Chlorophyllin-Copper Complex).


Opinia:
Lubię jak pastę dostajemy w opisanych kartoniku. To daje mi takie poczucie, że pasta jest dobrze zabezpieczona. Po sklepach można kupić wiele past w samych tubkach - jednak kiedy jest ona zapakowana w kartonik czuję się 'lepiej' :D Jeśli chodzi o pasty do zębów, mam kilka sprawdzonych i ulubionych, ale też często sięgam i szukam nowości. Lubię jak pasta jest ostra tzn. ma mocno miętowy zapach/smak - nie lubię takich co słabo czuć miętą lub są takie nijakie, choć te ponoć są najlepsze. Pasta z Equilibry, a właściwie żel aloesowy to dla mnie nowość. To pasta naturalna. Jest to chyba pierwsza aloesowa pasta jaką do tej pory miałam. No nie wiem hmm... nieraz używałam może podobne, jakieś ziołowe, ale żelu aloesowego jeszcze nie. Posmak tej pasty może nie jest ostry, ale przy myciu jak i po umyciu czuję odświeżenie i świeżość. Zęby są dobrze wyszczotkowane, umyte, 'gładkie w dotyku'. Świeży oddech ku mojemu zdziwieniu jest zadowalający. Z początku myślałam, że taki żel to na chwile odświeży, ale nie - odświeża na dłużej.


Pasta pomimo 75 ml pojemności, okazała się być wydajna. Bez problemu wydostaje się z tubki, nie spada ze szczoteczki. Wystarczająco się pieni i taka wersja żelowa mi jak najbardziej odpowiada i przypasowała. Koniecznie ją poznajcie, jeśli zależy Wam na naturalnej i dobrej paście do zębów, która chroni przed próchnicą, powstawaniem kamienia nazębnego, a także zapobiega chorobom dziąseł i zapewnia świeży oddech.




pozdrawiam,

Donna

2 komentarze:

  1. bardzo lubię tą markę, służą mi kosmetyki equlibra więc podejrzewam, że pasta też by mi odpowiadała Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...