18 lis 2023

Kosmetyki z kawą od Efektimy. Hydrożelowe płatki pod oczy - nowość! i kawowy peeling do ciała.

Witam,



Znacie to uczucie, kiedy zmęczenie skóry po malej ilości snu oraz pierwsze oznaki starzenia wokół oczu stają się coraz bardziej widoczne? Ja mam na to sposób z hydrożelowymi płatkami pod oczy Coffee&Peptides od marki Efektima. Zawsze mi pomagają, kiedy tego potrzebuje. Płatki same nie zadziałają na eliminacje zmarszczek pod oczami - ale przy systematycznym ich używaniu na pewno stopniowo wpłyną na poprawę delikatnej skóry wokół oczu i jej kondycję. Skóra się wzmocni, wygładzi i ładnie nawilży. 

Jak sprawdziły się kofeinowe hydrożelowe płatki u mnie oraz cudownie pachnący aromatyczną kawą peeling do ciała? Zapraszam na dzisiejszy wpis.


Płatki posiadają formułę z bogactwem składników takich jak:
- kofeina,
- peptydy,
- ceramidy,
- kwas hialuronowy,
- jedwab,
- wyciąg z kwiatów kamelii japońskiej.

Najlepiej płatki przed użyciem schłodzić w lodówce, aby efekt był bardziej wzmacniający i widoczny. Po nałożeniu ich na skórę, nie spadają. Jak zaleca producent pozostawić na ok 20 minut. Po tym czasie skóra natychmiast staje się być promienna, jaśniejsza i nawilżona. Można je używać na co dzień od naszych potrzeb, a przede wszystkim są idealnym rozwiązaniem przez ważnym spotkaniem czy wyjściem, kiedy chcemy aby okolica oczu wyglądała na wypoczętą i promienną. 


Dopełnieniem mojej kawowej pielęgnacji jest u mnie kawowy peeling Coffee Miracle - pachnie nieziemsko aromatyczną kawą - po nim za każdym razem odczuwam efekt mega wygładzonej skóry i poprawę jędrności na udach - walka z cellulitem jest pokonana! Oczywiście lubię też sama robić takie domowe peelingi z kawy i często je sobie robię, kiedy nie mam tak zwanego 'gotowca', bo jest szybki w przygotowaniu, a efekty po nim za każdym razem są zadawalające. Peeling w czasie masażu reguluje krążenie krwi, ja lubię jak jest nieco taki ostry, a skóra robi się czerwona, wtedy wiem, że peeling spisuje się rewelacyjnie i super działa. Potem nawet przez dłuższy czas odczuwam zapach kawy na skórze, co mi się podoba. Kawa fajnie pobudza, więc mam więcej w sobie energii. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Efektima.

A Wy kochani znacie nowość jaką są hydrożelowe kofeinowe płatki pod oczy?
Lubicie peelingi kawowe?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...