9 sie 2023

Mascara AA Wings of Color No-Limit Volume.

Witam,



Za każdym razem się cieszę, kiedy mam przyjemność brać udział w nowych testach od Wizaż w #klubrecenzentki i poznawać wspaniałe nowinki kosmetyczne. Niedawno poznałam fantastyczną Mascarę AA Wings of color No-limit Volume. Moje rzęsy, które zawsze były cienkie teraz w końcu nabierają głębokiego spojrzenia, kiedy za każdym razem sięgam po ten tusz. Uwielbiam też taką silikonową szczoteczkę, z którą dobrze mi się pracuje. Tusz świetnie rozczesuje rzęsy i efekt mi się mega podoba, nie rozmazuje się i jest wytrwały. Sprawdził się zarówno na upałach jak i na deszczowej pogodzie. Jestem zadowolona i polecam Wam również dziewczyny poznać tą mascarę, albo podarować na prezent. Wizualnie opakowanie jest też przepiękne. Mieniące się ala czerwone odcienie przyciągają uwagę na sklepowej półce. Myślę, że będzie ona dostępna w większości drogeriach, ostatnio widziałam, że spotkać ją można np. w Rossmannie, za ok. 35 zł. 


Od producenta:
Rzęsy grube bez limitu – ultra intesywna czerń. Mascara sprawi, że cienkie i rzadkie rzęsy staną się gęste i grube oraz intesywnie czarne. Super prezycyjna silkonowa szczoteczka łatwo aplikuje produkt, nie pozostawiając grudek oraz nie rozmazując się i krusząc w ciągu dnia. Podkreśl spojrzenie zjawiskowo pogrubionymi, głęboko czarnymi rzęsami. Produkt testowany klinicznie z udziałem alergików, polecany szczególnie cerze wrażliwej.

Aqua, Synthetic Beeswax, Paraffin, Acacia Senegal Gum, Stearic Acid, Triethanolamine, Palmitic Acid, VP/Eicosene Copolymer, Glycerin, Oryza Sativa Bran Wax, Hydrogenated Rice Bran Wax, Polybutene, Glyceryl Stearate, Copernicia Cerifera Cera, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Hydroxyethylcellulose, Caprylhydroxamic Acid, Myristic Acid, Arachidic Acid, Behenic Acid, Oleic Acid, Phenoxyethanol, CI 77499.

PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE
Aplikuj mascarę od nasady po końcówki rzęs. Nakładaj na rzęsy kilka razy do uzyskania pożądanego efektu.


Znacie tą nowość? Lubicie i używacie mascary do rzęs?
Dziękuję @wizazpl #klubrecenzentki za #prezent.


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...