24 sie 2023

Wyjątkowa akcja #sharewithyourbestie z okazji DNIA PRZYJACIELA! Box od Pure Beauty.

Witam,


Jak ja lubię obchodzić różne święta jakie pojawiają się w kalendarzu. I tak wypatrując dnia 30 lipca obchodziliśmy wtedy Międzynarodowy Dzień Przyjaźni. Z tej okazji Pure Beauty razem z marką Garnier zrobiła miłą niespodziankę tworząc cudowny box #Share With Your Bestie.


To wspaniała akcja do której mogłam dołączyć i razem świętować z moją najlepszą przyjaciółką - siostrą! Obie lubimy markę Garnier - znamy jej największe bestsellery, a teraz do skutecznych produktów dołączyła także seria z węglem aktywnym.

Wiecie, że aż 95% Wizażanek poleciło Pure Activ swoim przyjaciółkom? 

Zapraszam Wam kochani na open box tego pięknego prezentu, który wypełniony był kilkoma kosmetykami. Znalazłam tutaj m.in:


Garnier Pure Active serum przeciw niedoskonałościom
cena: 49,99 zł/30ml

Pierwsze CZARNE SERUM od Garnier ze skoncentrowaną 4% formułą (NIACYNAMID + AHA + BHA), które szybko się wchłaniają i nie pozostawiają na skórze czarnych śladów. Redukuje niedoskonałości, przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry. Odpowiednie dla cery skłonnej do trądziku.
W boxie znajdowało się 2 sztuki, jedno serum dla mnie, a drugie było dla mojej najlepszej #Bestine!

Serum to miałam okazję już wcześniej poznać. Pisałam o nim tutaj nawet recenzję. U mnie dobrze się ono sprawdza, aczkolwiek czasami kiedy zaaplikuje go więcej mam wrażenie, że serum brudzi skórę i się lepi. Może moja skóra zrobiła się bardziej wymagająca, bo oceniając go wcześniej nie miałam odczucia, że brudzi, czy się lepi. Wiem, żeby go nakładać tylko w mniejszych ilościach i wtedy jest wszystko w porządku. Efekty kiedy widzę po przebudzeniu się rano, od razu da się zauważyć. Skóra jest promienna, ma wyrównany koloryt, a  jej niedoskonałości są o wiele mniej widoczne. Serum polecam, a moja siostra z chęcią go poznaje i obecnie właśnie używa :)


Garnier Czysta Skóra oczyszczający płyn micelarny w żelu
cena: 22,99zł/400ml

Zawiera wysoce skuteczne składniki (AKTYWNY WĘGIEL + KWAS SALICYLOWY), by dokładnie oczyszczać skórę i redukować niedoskonałości już po pierwszym użyciu. Zmywa makijaż, usuwa brud i zanieczyszczenia, odblokowuje pory i redukuje zaskórniki i niedoskonałości.

Nie spotkałam się jeszcze z takim płynem micelarnym w żelu a do tego czarnym, więc chętnie go sobie poznam, zwłaszcza że lubię używać produktów z tej samej serii, jeśli coś nowego poznaje. 


Garnier Skin Naturals węglowa maska oczyszczająca na tkaninie z ekstraktem z liści czarnej herbaty
cena: 14,99zł/28g

Idealnie sprawdzi się u osób, których cera jest błyszcząca, ma skłonności do przetłuszczania się i potrzebuje szczególnej pielęgnacji. Została nasączona formułą wzbogaconą o węgiel aktywny i ekstrakt z czarnej herbaty. Składniki te zapewniają odpowiednie oczyszczenia skóry oraz pozbycie się zanieczyszczeń i toksyn.

Mam mocno błyszczącą się skórę na twarzy, więc nie ukrywam, ale najbardziej byłam ciekawa tej maseczki. Myślę, że dziś zrobię sobie wieczorne Spa,  w roli głównej z tą maską i ocenię jak wpłynęła ona na moje sebum.


Międzynarodowy Dzień Przyjaźni to idealny moment, aby przez gesty, słowa lub wspólne spędzanie czasu podkreślić, jak cenni są dla Nas nasi Przyjaciele! Przyjaźń jest piękna, dopóki się ją pielęgnuje. Warto cenić takie wspólne chwile z przyjaciółmi. Ja może mam niewielu przyjaciół, ale wolę mieć mniej, zaufanych i szczerych, niż więcej fałszywych na których się zawiodłam.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty
#garnier #skincare #pureactive #czystaskóra

Cieszę się, że dołączyłam do akcji #sharewithyourbestie i poznałam te nowe wybrane kosmetyki wraz z moją przyjaciółką - siostrą :)

A Wy kochani macie swojego najlepszego przyjaciela i dzielicie się z nim np. kosmetykami? Co najbardziej polubiliście z serii węglowej? Serum, płyn micelarny w żelu, a może maseczkę na tkaninie?


pozdrawiam,
Donna

7 komentarzy:

  1. lubię produkty tej marki, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co używałam maseczki i bardzo mi się podoba 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, mam z kim dzielić się kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To serum u mnie trochę się lepi, ale masz racje, jak nałoży się go mnie to jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zawartość 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z podzieleniem się kosmetykami z przyjacielem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to serum znam i polecam hihi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...