18 sie 2023

Nowość! Fresh Baby Aqua Wipes Nature - najlepsze ekologiczne nawilżane chusteczki.

Witam,



Dziś przychodzę z nowościami i przydatną polecajką na lato razem z producentem Lider Cosmetics i marką Fresh Baby Aqua Wipes. To nowe i ekologiczne nawilżane chusteczki oraz mokry papier toaletowy dla dzieci i dorosłych, które sprawdzą się na co dzień, a przede wszystkim są niezastąpione w każdej podróży. Jedne z chusteczek, które w swoim składzie miały 99,9% wody takie w niebieskim opakowaniu poznałam już ponad rok temu (pisałam o nich tutaj -> Wodne chusteczki z 99,9% water, dla dzieci Fresh Baby Aqua Wipes) - teraz w ofercie marki pojawiły się nowości, czyli FRESH BABY Aqua Wipes Nature, jak również mokry papier toaletowy AQUA WIPES PREMIUM QUALITY.


Bardzo się ucieszyłam na te nowości, gdyż wspomniane chusteczki Fresh Baby Aqua Wipes stały się mocno popularne i zostały nawet numerem 1 Influencer's Top 2023. Dla mnie nie było zaskoczenia, bo sama uważam, że są one najlepsze. Znam różne nawilżane chusteczki, bo często je używam, ale kiedy poznałam te to przepadłam, dla mnie także zostały numerem 1.


FRESH BABY Aqua Wipes Nature to chusteczki wodne, które są grube wytrzymałe i bez substancji chemicznych. Ich skład to 99% wody oraz 1% ekstrakt z grejfruta. Są tak delikatne, że przeznaczone zostały do pielęgnacji maluszka od pierwszych chwil życia. Ja sama lubię po nie sięgać, bo je bardzo polubiłam. Zazwyczaj towarzyszą mi przy wykonywanym makijażu, kiedy np. pobrudzę dłonie podkładem i chcę je szybko sobie oczyścić. Towarzyszą mi także w podróży dla odświeżenia się. Ich zaletą jest to, że zostały wykonane z materiału TENCEL® i są biodegradowalne. W opakowaniu jest 60 sztuk.


AQUA WIPES PREMIUM QUALITY to natomiast nawilżany papier toaletowy z ekstraktem z rumianku, został wykonany z biodegradowalnej włókniny, gdzie po zużyciu można go wyrzucić do toalety. Przynosi natychmiastowe uczucie świeżości. Nie zawiera alkoholu i ma neutralne pH dla okolic intymnych. W opakowaniu jest 40 sztuk.

Taki papier również jest pomocny nie tylko w domu, ale w czasie wyjazdów świetnie się sprawdza. Ja nie lubię korzystać z publicznych toalet, a jadąc w dłuższą trasę za granicę, gdzie na autostradach są takie przystanki na toaletę (nie zawsze odpowiednio zadbane) taki papier bardzo pomaga po skorzystaniu właśnie z takiego punktu, ponieważ daje uczucie czystości. Opakowanie jest poręczne i wyposażone w klapkę, która chroni przed wysychaniem, a także można otwierać i zamykać takie opakowanie wielokrotnie mając pewność, że w środku papier ma zawsze dobrą jakość i jest dobrze nasączony. Podobnie jak z chusteczek, tak i z mokrego papieru też jestem zadowolona. To praktyczne produkty, które pielęgnują, oczyszczają i chronią delikatną skórę dzieci i dorosłych. 

Uważam, że takie wyroby jak nawilżane chusteczki, czy mokry papier warto mieć zawsze pod ręką. Są przydatne i pomocne w awaryjnych sytuacjach. Dla dzieci są niezastąpione, maluchy często się brudzą, więc na spacer opakowanie chusteczek schowane do plecaka, czy torebki będzie idealnym pomysłem. Mokry papier także może okazać się fajnym rozwiązaniem i czymś lepszym niż zwykły papierowy papier toaletowy.

Wpis przy współpracy reklamowej z Fresh_Baby_Aqua_Wipes


A jak Wy kochani używacie takich nawilżanych chusteczek dla dzieci, czy mokrego papieru? Znacie już te naturalne i ekologiczne nowości? Bardzo polecam :)



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Nawilżane chusteczki zawsze się przydają :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam takich ekologicznych chusteczek. Gdzie je można kupić?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...