17 sie 2023

Moja nowa bawełniana letnia piżamka do spania Butterfly &Tiger Night.

Witam,



Wyspaliście się dzisiaj? Jak tak! Sen jest dla mnie bardzo ważny, a to jak zadbam o jego komfort w nocy, zapewni mi na kolejny dzień dużo energii. 8 lat temu zainwestowałam w duże tapicerowane łóżko z mega wygodnym materacem z matą kokosową i nie zamieniłabym go na żadne inne. Poprawiła się moja jakość snu jak i ogólne wysypianie się. A co wybieram do snu? Do snu wybieram zawsze najchętniej bawełniane piżamki, bo według mnie są one najlepsze. Obecnie na ciepłe noce ubieram letnie komplety, bo w nich czuję się dobrze. Są wygodne, lekkie i nie utrudniają ruchów. Rano kiedy jeszcze jest rosa, rześkie powietrze, lubię w piżamce wyjść do ogrodu, dotlenić się, posłuchać śpiewu ptaków, pogłaskać kota, napić się kawy i rozpocząć dobrze dzień.


Moją nową piżamką jest obecnie piżama z wysokiej jakości bawełny i pochodzi ona bezpośrednio od polskiego producenta - Butterfly & Tiger. Posiada także Certyfikat bezpieczeństwa: OEKO-TEX Standard 100. Piżama Butter&Tiger Night rozmiar S jest przepiękna. Jestem z niej bardzo zadowolona i choć to tylko koszulka i spodenki - ale jakość wow, naprawdę mnie zaskoczyła, jest imponująca. Piżamka jest świetnie uszyta, krój jest luźny, ale lekko dopasowany do kształtów ciała. 


Góra to koszulka, która jest koloru granatowego z nadrukiem ala złotego księżyca z gwiazdkami, a dół - spodenki koloru czarnego także ze złotymi gwiazdkami. Spodobał mi się ten motyw. Lubię wpatrywać się w księżyc nocą i marzyć. Piżamka ta z takim motywem może być zatem świetna na prezent, jeśli też ktoś jest miłośnikiem gwiazd, tajemnic lub po prostu lubi bawełniane milusie piżamki. W dotyku materiał jest miękki, spodenki nie uciskają. Mam wrażenie, jakbym nie miała na sobie żadnego ubrania, bo ten bawełniany materiał jest tak milusi i mega wygodny, że sen staje się przyjemnością. Producent zaleca prasować materiał na lewej stronie, a prać w 40 stopniach. 


Zapraszam Was także kochani na zakupy! Producent w swojej ofercie posiada piżamki o różnych rozmiarach, kolorach i fasonach, a wersja z księżycem i gwiazdkami jest także z długim rękawem i długimi spodniami. Wybór jest naprawdę duży. Do tego gratisowo na wybranych aukcjach można otrzymać materiałową opaskę na oczy do spania. Sklep znajduje się na Allegro, które myślę każdy z Was zna. Tam zakupy zawsze dobrze się odbywają i ja np. zawsze jestem dobrze obsłużona. Ps. piżamki są w przystępnych cenach, a miła załoga sklepu szybko wysyła paczuszki.

Zapraszam -> ButterflyTiger 💜


Wpis powstał przy współpracy z marką ButterflyTiger


Jak Wam się podoba moja letnia piżamka? Lubicie piżamki do spania, czy może długie nocne koszule?



pozdrawiam,
Donna

6 komentarzy:

  1. Wow, ale ładna, podoba mi się piżamka z takim nadrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaka ładna piżamka, jakoś musi być super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna piżamka, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać po materiale, że to super jakość bawełny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna piżamka i fajnie, że to wyrób Polski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...