20 lut 2023

Manu Natu naturalny krem do rąk z olejem konopnym. Pomoc płynąca z natury.

Witam,



W ofercie marki Manu Natu pojawiło się ostatnio kilka ciekawych nowości. To naturalne kosmetyki, bez sztucznych konserwantów, a głównym składnikiem jaki występuje w nich to m.in. olej konopny, który pochodzi z Polski. Olej konopny pozyskiwany jest z przemysłowych konopi włóknistych uprawianych przez polskich rolników. Manu Natu to warszawska manufaktura kosmetyków, dlatego cenię sobie takie miejsca i pasję do tworzenia naturalnych kosmetyków i coraz częściej zwracam uwagę przy wyborze do pielęgnacji właśnie, aby kosmetyki były jak najwięcej naturalne i wegańskie. 

Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis o naturalnym kremie do rąk z olejem konopnym, który pomaga mi na moje przesuszone dłonie, kiedy za oknem jest jeszcze zimowa i chłodna pogoda.


Naturalny, wegański krem do rąk zawiera olej konopny i nierafinowane masło Shea, które zapewnia odpowiednie nawilżenie i wygładzenia na skórze dłoni. Dodatkowo witamina E chroni przez wiatrem, mrozem i czynnikami zewnętrznymi.

Zapach:
Bogata nuta bergamotki

Skład:
Olej Konopny, Olej Słonecznikowy, Nierafinowane Masło Shea, Bepantenol, Emulgator Olivem 1000, Witamina E, Woda, Konserwant 1%



Zima to czas, kiedy skóra na dłoniach szybciej się u mnie przesusza i potrzebuje częstego nawilżania. To właśnie w tym okresie zazwyczaj zużywam więcej kremów do rąk, niż w pozostałych porach roku. Za każdym razem wybieram coś nowego, bo może nowy kosmetyk mnie czymś zaskoczy, zostanie moim ulubieńcem na dłużej? Właśnie do takich kremów zaliczam krem do rąk z olejem konopnym z Manu Natu.

Mieści się on w wygodnym opakowaniu z pompką o pojemności 75ml. Ma dwa zabezpieczenia, czyli plastikowe zamknięcie, a na pompce jest jeszcze taki ochronny dziubek. To daje gwarancje, że do kremu nie przedostają się bakterie z zewnątrz. Konsystencja jest lekka, delikatna, trochę rzadka - nie jest taka treściwa i ciężka, a wygląda jak subtelne mleczko do ciała. Po niewielkiej dawce, kiedy wyciśniemy z pompki krem, on szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Powiedziałabym, że jest to taka niezauważalna ochronna warstewka, która natłuszcza, ale nie tłuści, nie lepi się. Można zaraz wrócić do czynności, kiedy nakremowało się nim dłonie.

Moja skóra staje się odżywiona, ładnie nawilżona i rozjaśniona. Krem wpływa też na stan paznokci - moje w ogóle się nie łamią, są mocne. Dodatkowo wzmacniam się od środka witaminami, więc wiem, że to też ma na nie dobry wpływ.

Podsumowując:
Naturalny krem z olejem konopnym zapewnia moim dłoniom:
- nawilżenie, odżywienie i wygładzenie skóry, 
- chroni zawsze przed mrozem,
- lubię go, że szybko się wchłania,
- nie pozostawia tłustego filmu

 
Lubicie kochani pielęgnację z olejem konopnym?
Czy znacie naturalny krem do rąk z olejem konopnym od Manu Natu?




pozdrawiam,
Donna

12 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie bardzo ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemne w pielęgnacji, mam jeszcze kilka innych. O nich już niedługo też napiszę :)

      Usuń
  2. Naturalny krem do rąk jest tym, co w znacznym stopniu pozwala je dopieścic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dajemy skórze to co najlepsze, bez żadnej chemii.

      Usuń
  3. W przypadku kremów do rąk to nie mam swojego ulubionego. Sprawdzam więc różne marki. Tej jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię poznawać różne kremy i nowości :) ten jest ostatnim moim ulubieńcem

      Usuń
  4. Lubię ten krem, używam regularnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie :) ja go mam ponad miesiąc już i też używam regularnie.

      Usuń
  5. Nie znam, ale bardzo podoba mi się opakowanie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mocno słoneczne, bo żółte :D ale fajnie, że ma wygodną pompkę i dobrze się dozuje :)

      Usuń
  6. Pierwszy raz o nim słyszę. Chętnie wypróbuję, bo ma bardzo fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki, wow wegański krem na to się pisze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...