22 lut 2023

Adidas Activ Skind & Mind - czyste wegańskie formuły. Efekt przyjemnego odświeżenia.

Witam,



W mojej łazience pojawiły się niedawno fantastyczne nowości od marki Adidas. Nie pamiętam już kiedy miałam coś z tej marki kosmetycznego do pielęgnacji, dlatego ucieszyłam się, jak tylko kurier przyjechał i wręczył paczuszkę od wizaz.pl Teraz dzięki #klubrecenzentki poznaje żel pod prysznic Activ Skin Mind Deep Care i dezodorant w kulce Instant Cool 24h. W ostatnim czasie nie ukrywam, ale mam duże szczęście do testowania różnych produktów właśnie w klubie recenzentki, przez co poznaje nowości i produkty, które chce przetestować.


Adidas Active Skin & Mind Deep Care to żel pod prysznic, który jest testowany pod kontrolą dermatologiczną, odpowiedni dla skóry wrażliwej, posiada wegańską formułę i nie zawiera mydła. Nie zawiera też środków powierzchniowo czynnych na bazie siarczanów. Butelka wykonana ze 100% z recyklingu (z wyłączeniem filtra UV w opakowaniu, korka i etykiety) i jest do ponownego napełnienia. Żel został stworzony dla miłośników sportu. Posiada kompleks glicerynowo-hialuronowy (10%), pozwalający na szybkie przywrócenie odpowiedniego poziomu nawilżenia. 

Aqua, Glycerin, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Polimer, Propanediol, Citric Acid, Glycol Distearate, Hydroxyacetophenone, Parfum, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Sodium Hydroxide, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Benzoic Acid, Sodium Hyaluronate

Żel niesamowicie odświeża ciało pod prysznicem. Kiedy chcę szybko się odświeżyć rano po przebudzeniu sięgam ostatnio właśnie po ten żel. Dodaje też takiej nutki pozytywnej energii i zastrzyku do działania na cały dzień. Buteleczka o pojemności 400 ml jest dość wydajna i może być nawet dla całej rodziny - uważam, że zarówno kobiety jak i mężczyźni mogą myć się tym żelem, gdyż zapewnia świeżość i oczyszczoną skórę. Jest to taki żel z typu uniwersalnych dla każdego. Zapach wow - letni, wakacyjny unisex (choć bardziej dla kobiet jednak) - po prostu szał-ciał myślę, że każdemu się on spodoba. Konsystencja żelu jest delikatna, średnio gęsta i szybko tworzy puszystą pianę, zmywając zabrudzenia, kurz, pot itp. Piana szybko się spłukuje, a unoszący się świeży zapach daje orzeźwienie. Skóra nie jest przesuszona. Myślę, że to będzie mój ulubiony żel na lato w czasie upałów, chętnie do niego jeszcze powrócę. Chyba muszę częściej zwracać uwagę na żele od Adidasa, bo nie wiedziałam, że mogą mnie tak miło zaskoczyć. 


Dezodorant w kulce Active Skin & Mind Instant Cool jest z miętowym olejkiem eterycznym, który zapewnia 24-godzinną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem, a dzięki kompleksowi glicero-hialuronowemu pozwala szybko przywrócić odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Formuła nie zawiera alkoholu ani aluminium. To dezodorant kulka stworzony z myślą o miłośnikach sportu – ma czystą, wegańską formułę i przetestowany pod kontrolą dermatologiczną. Opakowanie zostało wykonane w co najmniej 25% ze szkła z recyklingu, a nakrętka – w 98% z plastiku z recyklingu.

Aqua/Water/Eau, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glycerin, Steareth-2,cetearyl Alcohol, Triethyl Citrate, Parfum/Fragrance, Steareth-20, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Chlorphenesin, Disodium EDTA, Tocopherol, Limonene, Olus Oil/vegetable Oil/huile Vegetable, Sodium Hyaluronate

Dezodorant jest w formie wygodnej kulki, co bardzo mi odpowiada, bo lubię kulki. Skończyłam niedawno sztyft, więc kulka to fajna zmiana. Zapewnia mi uczucie świeżości nawet przez cały dzień. Początkowo obawiałam się, kiedy poznaje nowy produkt pod pachy, czy wytrzyma u mnie przez cały dzień, ale pod tym względem spisuje się dobrze. Polecam zabierać go na fitness, czy siłownię - tam gdzie coś się dzieje i jest się aktywnym. Chroni on przed przykrym i mało komfortowym zapachem potu i można go używać zarówno do białych jak i kolorowych ubrań. Po aplikacji dezodorantu na skórę - nie lepi się on, chwilę należy odczekać do wchłonięcia i można się ubierać. Jest delikatny dla skóry i ładnie pachnący, przez co szybko daje uczucie przyjemnego odświeżenia. Dezodorant tak jak w przypadku żelu pod prysznic mogą używać zarówno kobiety jak i mężczyźni, bo to unisex. Ja go polubiłam, ponieważ zapewnia mi dobrą ochronę, a to jest chyba najważniejsze kiedy chcemy czuć się świeżo. Nie wiem jak się będzie spisywał przy mocnych upałach, ale na obecną porę roku - daje rade. 

Prezent w ramach testu w klubie recenzentki #wizaz.pl 


Lubicie kosmetyki Adidasa?
Macie swoje ulubione produkty z tej marki?


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Żele pod prysznic z adidasa zawsze kojarzą mi się ze świeżością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie miałam nic z Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...