23 paź 2022

Pure Beauty Box - Collect Memories, zbieraj wspomnienia.

Witam,



Październik jest dla mnie wyjątkowym miesiącem, bo to właśnie już za kilka dni są moje kolejne urodziny. Lubię go nie tylko właśnie za moje małe święto, ale też za przepiękne jesienne barwy, szum liści pod stopami, milusie sweterki, blask świec z latarenek czy ciepłe jesienne herbatki pod kocem z książką. Pielęgnacja skóry też w tym czasie się u mnie zmienia. Zwracam uwagę, by to właśnie w tym okresie nawilżać dobrze skórę, dbać o nią i rozpieszczać się. A jeśli chodzi o moje nowe kosmetyki to zapraszam Was kochani na zaprezentowanie nowości z boxu od Pure Beauty, z edycji Collect Memories, które to właśnie zagościło u mnie już kilka tygodni temu i powiem Wam, że to najwspanialszy prezent jaki mogłam otrzymać przed urodzinami. Grafika pudełka jak co miesiąc mnie zaskakuje. Z każdym nowym miesiącem myślę, że ta obecna grafika jest najpiękniejsza, a okazuje się, że każda kolejna jest wspaniała.


Tym razem nie wszystkie produkty zmieściły się do pudełeczka, część z nich była poza nim, dlatego wielkie pokłony za tak bogatą i bardzo interesującą zawartość boxu.

Jak co miesiąc towarzyszy mi wielki uśmiech na twarzy, podekscytowanie, kiedy rozpakowuje i rozwiązuję tasiemkę, bo tak naprawdę nie wiem co może kryć się w środku. Zapraszam na open box, a Was kochani do subskrypcji, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, a jeśli chcecie jedno pudełeczko pełne niespodzianek, cena też jest atrakcyjna, bo płacąc 109zł, otrzymujemy zawartość dużo wyższą niż cena pudełka, więc warto skorzystać z takiej oferty. Box z kosmetykami zawsze sprawi każdej kobiecie miłą niespodziankę. 

Produkty w tej edycji Collect Memories, są różnorodne. Dużo tu samej pielęgnacji twarzy, jest też coś do włosów, do higieny jamy ustnej, sporo tym razem mgiełek i kosmetyków w formie spray’u, a miłym zaskoczeniem były dla mnie dwa produkty jak: żel do Wc i napój energetyczny. To ciekawe produkty, bo przecież też przydatne na co dzień.


Pielęgnacja twarzy:

Oxygenetic przeciwstarzeniowy peeling kwasowy
cena: 39,99zł/50ml

Stymuluje procesy wytwarzania włókien kolagenu i elastyny, co powoduje ujędrnienie i uelastycznienie skóry. Dzięki wspieraniu syntezy ceramidów, intensywnie regeneruje skórę, nawilża i zapobiega transepidermalnej utracie wody, chroniąc ją przed odwodnieniem. Hamuje produkcję melaniny i rozjaśnia przebarwienia.

Peelingi kwasowe lubię stosować, najczęściej właśnie jesienią, więc ten peeling z przyjemnością poznam, gdyż widzę go pierwszy raz. Marki też nie kojarzę, więc to miła dla mnie nowość. Lubię odkrywać takie nowe perełki. 


Biolaven maseczka całonocna do twarzy
cena: 35,00zł/45ml

Kosmetyk do zaawansowanej pielęgnacji każdego typu cery. Działa dwufunkcyjnie: rozjaśnia i rozświetla dzięki złuszczającym właściwością kwasów oraz spłyca istniejące zmarszczki, silnie nawilża i znacznie uelastycznia skórę twarzy, szyi i dekoltu.

Tą maseczkę miałam już okazję poznać. Jest bardzo wydajna, a producent zaleca ją zużyć w ciągu 3 miesięcy. Cieszę się, że mam ponowne opakowanie, bo lubiłam tą maseczkę. Jeśli chcemy poprawić stan skóry, rozjaśnić ją, ujędrnić warto tą maseczkę używać systematycznie. Efekty naprawdę widać już po krótkim czasie. Skóra staje się być miękka, odżywiona, zadbana. Na jesienną pielęgnację ta maska na noc to must have. A do tego ma przepiękny zapach.


Oleiq hydrolat ogórek
cena: 31,00zł/100ml

Intensywnie nawilża, wygładza, zmiękcza i daje uczucie świeżości. Rozjaśnia przebarwienia i zmniejsza zaczerwienienia na skórze. Redukuje wydzielanie sebum. Hydrolat z ogórka działa również przeciwstarzeniowo. Polecany do każdego typu skóry.

Hydrolaty stały się moimi ulubieńcami do tonizowania skóry, najczęściej używam je właśnie do przemywania skóry na twarzy, ale można je też aplikować na ciało, czy włosy. Wersji ogórkowej nie miałam jeszcze a to ona jest idealna do skóry tłustej. Bardzo się ucieszyłam z tego kosmetyku, że pojawił się w boxie.


Iwostin Pure Balance zwalczający niedoskonałości krem na dzień.
Cena: 63,00zł/50ml

Lekka i orzeźwiająca formuła o delikatnym zapachu. Intensywnie nawilża, matuje ora ujędrnia, zapewniając skórze zdrowy wygląd. Zawiera witaminę C, która zwalcza niedoskonałości i redukuje pierwsze oznaki starzenia. Dedykowany skórze normalnej, mieszanej i tłustej.

Bardzo zaciekawił mnie ten krem, markę znam i kojarzę, ale mało używam od niej produktów właśnie do skóry tłustej. Poznając czasami próbki kremów to zawsze jestem zadowolona, więc poznając ten pełnowymiarowy krem, myślę że też będę zadowolona. Dodam też, że jest to nowość, więc jeśli ktoś ma skórę jak jak tłustą warto poznać tą nowinkę. Jestem ciekawa, czy ten krem zadziała dobrze na mój błysk na skórze, jaki pojawia się szybko w ciągu dnia.


Onlybio Ritualia Tranqui serum do twarzy dodające blasku
cena: 53,99zł/30ml

Doskonała kompozycja skoncentrowanych składników, które mają dobroczynny wpływ na cerę. Intensywnie odżywia, wspiera procesy regeneracyjne oraz polepsza kondycję skóry. Dzięki temu twoja twarz będzie promienna oraz pełna energii i harmonijnie połączy się z Twoim wnętrzem.

Tego typu na bogato serum do twarzy, które przynosi i daje skórze dobroczynne właściwości zawsze są mile widziane dla każdej skóry. Nie miałam okazji go jeszcze poznać, więc na pewno doczeka się swojej kolejki.


Redblocker koncentrat naprawczy
cena: 41,99zł/30ml

Zapewnia gruntowną odnowę wrażliwej lub naczynkowej cery. Wyraźnie poprawia kondycję skóry i natychmiast łagodzi podrażnienia. Optymalnie nawilża, koi i uelastycznia. Zmniejsza zaczerwienienia. W efekcie cera jest zregenerowana, ukojona, aksamitnie gładka i promienna.

Ten kosmetyk to coś dla mojej mamy, z racji, że ma właśnie skórę naczynkową. Nie wiem tylko, czy ta forma aplikacji jej się spodoba, bo mama lubi tylko kosmetyki w formie kremów, a nie serum z pipetką, ale myślę że ją przekonam.


Apivita Aqua Beelicious kojąco - nawilżający krem do twarzy
cena: 114,99zł/40ml

Stworzony z wykorzystaniem ekstraktów z kwiatów oraz miodu, aloesu i kwasu hialuronowego. Zapewnia natychmiastowe, długotrwałe nawilżenie i świeżość. Odżywia i przywraca skórze miękkość. Jego aksamitna konsystencja to idealna baza pod makijaż. 98% składników pochodzenia naturalnego. W boxie 2 saszetki po 2ml

Próbki kremów to dobra okazja do poznania zapachu, konsystencji itp. Zawsze zabieram je na wyjazdy.


Makijaż:

Bielenda Make up Academie Magic Water Mgiełka 3w1 pink
cena: 18,99zł/150ml

Technologia Mikro-dyfuzji pokrywa skórę niezwykle drobną perłową mgiełką, która wizualnie poprawia koloryt cery i uatrakcyjnia makijaż. Umożliwia subtelne modelowanie twarzy światłem, cera wygląda witalnie i promiennie. Można stosować na całe ciało.

Przyznam się, że takich produktów mało co używam, z racji że moja skóra jest sama w sobie tłusta i po nałożeniu makijażu, chcę ją dobrze przypudrować i zmatowić. Dodatkowe mgiełki nasilają u mnie błyszczenie już po krótkim czasie, dlatego dam szansę i zapoznam się z tą mgiełką, która przekonuje mnie swoim opisem, a jeśli się nie sprawdzi podaruję siostrze :)


Pielęgnacja włosów:

Prosalon maska w sprayu 12w1
cena: 24,99zł/200g

Skuteczny i wielofunkcyjny produkt do włosów zniszczonych i wymagających kompleksowej pielęgnacji. Przynosi aż 12 korzyści włosom m.in. nawilża, odżywia, ułatwia rozczesywanie, chroni przed promieniowaniem UV czy nadaje jedwabisty połysk. Zawiera olej arganowy i keratynę w formie hydrolizatu.

Markę znam i lubię, ale tego sprayu nie znam jeszcze. Myślę, że przyda mi się kiedy zacznę nosić czapkę i włosy będą się niestety elektryzować, wtedy zawsze takie spraye mi pomagają.


Artego Touch dwufazowy spray termoochronny do włosów termo shimmer
cena: 76,90zł/150ml

Spray dwufazowy w postaci lekkiej, nabłyszczającej mgiełki. Dodają kosmykom lekkości oraz subtelności w postaci delikatnego połysku, doskonale podkreślając stylizacje. Zawiera składniki odbijające światło, zapewniające piękny połysk włosów niezależnie od koloru.

Ogólnie mało przepadam za dwufazowymi produktami i początkowo też byłam mało przekonana do tego kosmetyku kiedy go po raz pierwszy zobaczyłam, ale muszę przyznać, że to bardzo ciekawy kosmetyk do włosów i nie warto już na początku się do czegoś zniechęcać. Ja powoli go poznaję i przekonuję się. Ma piękny świeży zapach. 


Biomadent pasta do zębów Imbir+mięta
cena: 13,99zł/100ml

Pasty Biomadent zapewniają skuteczne oczyszczanie zębów i dziąseł z doskonałym efektem odświeżenia. Usuwają płytkę nazębną i zapobiegają osadzeniu sie kamienia. Zapewniają świeży oddech i ochronę dziąseł. Formuła wegańska.

Pasty do zębów w domu to podstawa. Mam kilka swoich ulubionych, ale nowe smaki i marki lubię poznawać. Imbir mięta, zapowiada się ciekawie.


Perrier organiczny napój energetyczny
cena: 6,99zł/330ml

Pierwszy organiczny napój energetyczny na bazie naturalnej wody mineralnej (92%) i kofeiny pozyskiwanej z ziaren zielonej kawy. Odżyw się intensywnym smakiem granatu. Niskokaloryczny. certyfikowany, organiczny i zawierający tyle kofeiny, co filiżanka kawy (99mg).


Zielko żel do wc jaśmin i kwiat pomarańczy
cena: 16,00zł/500ml

Naturalny, bezpieczny i wydajny żel do czyszczenia toalet. Wystarczy nanieś produkt pod krawędź muszli, a po chwili spłukać wodą. W 100% biodegradowalny. Jego skład sprawia, że jest bezpieczny dla flory bakteryjnej, jaka powinna panować w przydomowej oczyszczalni ścieków.

Ciekawa opcja w boxie - jak dla mnie chemia domowa może być zawsze w takim pudełku. To nie tylko czystość, ale i dbanie o swój dom.



Podsumowanie: Zawartość robi wrażenie, dla mnie na plus. Ta edycja uważam, że ma fajną opcję nie tylko z kosmetykami ale coś innego w postaci napoju, czy chemii. Może kilka produktów które dodają błysku nie są do końca dobre do mojej tłustej skóry, ale mimo to chętnie też się z nimi zapoznam.

A jak Wy oceniacie tą edycję i różnorodność produktów? Podobają Wam się?




pozdrawiam,
Donna

 

12 komentarzy:

  1. świetna zawartość, pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość mi się bardzo podoba, jak co miesiąc jest fantastyczna :) i tyle różnych nowości

      Usuń
  2. Ale bogata i różnorodna zawartość! Mnie obecnie interesują zwłaszcza kosmetyki do włosów, bo są przesuszone i ogólnie w kiepskim stanie po lecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym pudełeczku można zawsze coś znaleźć z produktów do pielegnacji włosów :)

      Usuń
  3. Z tego zestawu bardzo zainteresował mnie kojąco - nawilżający krem do twarzy, ale różnorodność kosmetyków jest ogromna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te próbeczki właśnie zabiorę na wyjazd :)

      Usuń
  4. Box prezentuje się rewelacyjnie, chętnie bym taki sama przetestowała :) Zaciekawił mnie też napój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten napój to super pomysł, spotkałam się z nim pierwszy raz :)

      Usuń
  5. polubiłam się z tą zawartością tego boxa, w sumie tylko jeden z kosmetyków okazuje się dla mnie zbędny
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość bardzo mi się podoba i większość tych produktów bardzo chetnie bym zużyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawartość się bardzo podoba i wiele kosmetyków jak nie większość przypadła do gustu :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...