7 paź 2022

Olejki Bioelixire do pielęgnacji włosów i Stymulujące serum Gęste włosy.

Witam,



Jesień to dobry czas na olejowanie włosów, które po lecie czas zregenerować. Ja już pod koniec sierpnia rozpoczęłam kurację z produktami Bioelixire, m.in serum na "gęste włosy" i 4 różne olejki do pielęgnacji/olejowania włosów. Zapraszam na dzisiejszy wpis z tymi wspaniałymi produktami do włosów, bo dla mnie te wszystkie produkty są nowościami i wcześniej o nich nie słyszałam.  


Bioelixire Organic Olejek z Czarnuszki i Awokado 50ml

Czarnuszka wzmacnia włosy i pobudza mieszki do wzrostu. Zawiera kwasy tłuszczowe Omega 3, 6, 9, witaminę A i E oraz biotynę (B7). Ma właściwości przeciwutleniające, łagodzące i ochronne. To idealny olejek dla włosów delikatnych, traktowanych chemicznie i wolno rosnących.

Olejek wolny od: SLS, siarczanów, silikonów, DEA, TEA, MEA, EDTA, MIT, PEG, PPG, oleju mineralnego, sztucznych barwników, tiazolinonu, benzofenonu, DMDM Hydantoiny, lanoliny, imidazolidinylu mocznika.

Skład: Caprylic/Capric Triglyceride, Isoamyl Cocoate, Capryloyl Glycerin/Sebacic Acid Copolymer, Diheptyl Succinate, Nigella Sativa (Black Seed) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Parfum

Bioelixire Organic olejek z makadamii i pestek dynii 50ml

Emolienty zawarte w olejku budują film chroniący włosy przed utratą wody i szkodliwym działaniem promieni słonecznych oraz temperatury. Włosy stają się elastyczne i zyskują jedwabisty połysk.Emolienty skutecznie chronią końcówki włosów przed rozdwajaniem.

SKŁAD (INCI): Caprylic/Capric Triglyceride, Isoamyl Cocoate, Heptyl Undecylenate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seed Oil, Parfum.

Bioelixire Organic Olejek z Oliwek 50ml

Oliwa z oliwek bogata jest w kwasy Omega 3 i 6, witaminy E i K, które dodają włosom energii i wspomagają ich wzrost. Łagodzi stany zapalne, jest skutecznym antyutleniaczem. Ma właściwości bakteriobójcze.

Bioelixire Organic Olejek z Pestek Winogron 50ml

Olejek z pestek winogron zawiera witaminy A, E, K i D. Posiada potencjał antyoksydacyjny dzięki zawartości kwasu linolowego, reswaratrolu, flawonoidów i witaminy E.


Olejkami jestem zachwycona i używam je na zmianę. Mam tutaj 4 różne rodzaje do różnych potrzeb i rodzajów włosów. Są one wydajne, więc pomimo ich tylko 50 ml pojemności starczają na długo. Z reguły nakładam je na końcówki w czasie mycia i spłukuje, albo nakładam na chwilę przed myciem włosów. 

 OLEJEK Z CZARNUSZKI I AWOKADO - jego chyba polubiłam najbardziej. Dobrze dba o kondycję włosów, odbudowuje on zniszczone włosy, działa też bardzo dobrze na suchą i przesuszoną skórę głowy. U mnie skalp miejscami się łuszczy, więc ta wersja olejku łagodzi łuszczenie i miejsca zaczerwienione mniej mnie swędzą. Ten olejek wskazany jest do  włosów średnio i wysokoporowatych.

 OLEJEK Z MAKADAII I PESTEK DYNI - też bardzo miły przyjemniaczek. Przeznaczony jest on do włosów średnio i niskoporowatych. Zawiera witaminę A, która działa pobudzająco na komórki skóry. Olejek ogólnie wzmacnia włosy, dzięki niemu włosy przestają się łamać, nie tracą wody i nie wypadają.

OLEJEK Z OLIWEK - również jeden z najlepszych do nawilżania włosów. Jest on przeznaczony do włosów kręconych, matowych i łamliwych. Ja kręconych nie posiadam, ale i tak bardzo tą wersję polubiłam. Producent pisze o nim, że można go też stosować do ciała. Posiada on lekką i delikatną konsystencję, nadaje włosom połysk i to prawda, bo w słońcu włosy pięknie się mienią, są takie lśniące i widać, że z każdym jego użyciem stają się zdrowsze.

 OLEJEK Z PESTEK WINOGRON - także jest na plus. Przeznaczony do włosów suchych i po zabiegach chemicznych. Kiedyś miałam już podobną wersję z pestek winogron i też ta wersja u mnie się fajnie sprawdza.

Olejki te można stosować na kilka sposobów. Przed myciem zaaplikować na włosy i skórę głowy na ok godzinkę i spłukać/umyć włosy szamponem lub użyć kilka kropel na same końcówki i nie spłukiwać. Można też w czasie mycia zaaplikować szybko na same końcówki na minutkę i spłukać lub dodać do odżywki. Włosy szybko odzyskują blask i odżywienie. Ja zaczęłam trochę z nimi eksperymentować sprawdzać każdą opcję używania i która będzie dla mnie odpowiednia. Jestem ciekawa jaką opcję Wy wybierzecie i którą polubią Wasze włosy.


Serum Gęste Włosy serum stymulujące wzrost włosów

Zawiera aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Stymuluje wzrost włosów i hamuje wypadanie. Ma pozytywny wpływ na skórę głowy, zagęszcza i odżywia włosy. Produkt nie zawiera parabenów ani silikonów, a zawarte w nim substancje zostały przetestowane klinicznie w badaniach in vivo (w żywym organizmie) oraz in vitro (poza żywym organizmem). Wcierka Bioelixire Gęste Włosy oprócz silnego działania stymulującego wzrost włosów, posiada również właściwości kondycjonujące. 

Aqua, Glycerin, Saberry (Amla Extract), Humulus Lupulus Extract, Caffeine, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Biotin, Sphinganine, Sodium PCA, Sodium Lactate, Arginine, Aspartic Acid, PCA, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Proline, Threonine, Isoleucine, Histidine, Phenylalanine, Xanthan Gum, Lactic Acid, Maltodextrin, Urea, di-sodium Hydrogen Phosphate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum

Bardzo polubiłam Stymulujące serum wegańskie GĘSTE WŁOSY, które jest w 98% naturalne. Zawiera ono sfinganine, agrest indyjski, kofeinę, biotynę, ekstrakt z chmielu oraz kompleks 12 aminikwasów. Serum powinno się aplikować 2 razy dziennie na skórę głowy i nie spłukiwać. Ja stosuje tylko po umyciu, kiedy włosy są lekko podsuszone. Serum nie obciąża, szybko się wchłania, nie tłuści włosów. Ma bardzo wygodny aplikator, wystarczy popsikać skórę głowy i wykonać kilku minutowy masaż, najlepiej jakimś odpowiednim masażerem do skalpu. Po miesiącu, zauważyłam dużo baby hair w okolicach czoła.


Znacie powyższe olejki pielęgnacyjne, a może serum gęste włosy? Jak Wasza kondycja włosów po lecie? 


pozdrawiam,
Donna

4 komentarze:

  1. Serum właśnie zaczynam stosować, natomiast olejki widzę po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie spotkałam się z tymi kosmetykami. Jak się u Ciebie sprawdziło to serum? :)

      Usuń
  2. Lubię używać olejki do włosów. Zarówno do olejowania, ale też na końce żeby się nie rozdwajały. Tych nie znam. Marka również jest mi obca, jak na tę chwilę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...