4 kwi 2022

Innowacyjna pasta do zębów wrażliwych INNOVA - regeneracja i ochrona szkliwa i dziąseł.

Witam,



Początek nowego miesiąca to dobry czas na wymianę szczoteczki i poznanie nowej pasty do zębów. U mnie jest to pasta z marki Innova - Regeneracja i ochrona szkliwa i dziąseł. Pasta ta: redukuje nadwrażliwość, wzmacnia szkliwo, dba o dziąsła, nie zawiera fluoru, co mnie bardzo cieszy. 

Pasta INNOVA zawiera aż 94,4% składników pochodzenia naturalnego.

Jest wolna od parabenów, SLS, SLES, chlorheksydyny, soli potasu, agresywnych materiałów ściernych, sacharyny i nadtlenków.

Jest to moje już drugie opakowanie tej pasty i bardzo ją cenię. Cieszę się, że znalazłam ją w zestawie dla ambasadorki i od czasu do czasu kiedy tylko czuję jakąś nadwrażliwość w jamie ustnej, zastosowanie tej pasty szybko przynosi u mnie ulgę. W smaku mogę powiedzieć, że owa pasta jest "taka sobie", może to do końca nie mój typ smakowy, ale efekt jaki zapewnia po systematycznym stosowaniu, jest na plus.

Zazwyczaj lubię pasty mocno miętowe, pozostawiające taki efekt wypolerowanej powierzchni na szkliwie, jednak nie zawsze taki efekt też jest dobry dla naszych zębów. Zbyt mocne pocieranie szczoteczką przy szczotkowaniu zębów, może powodować m.in. nadwrażliwość. Odczuwamy wtedy ból na ciepłe/zimne napoje. Pamiętam, że tylko kilka razy odczuwałam taki ból. On zasadniczo u mnie szybko znikał, wtedy kiedy zaczynałam myć zęby właśnie wybraną specjalistyczną pastą na wrażliwość. Od tamtej pory kiedy poczułam czym jest nadwrażliwość, to teraz profilaktycznie stosuję pastę marki Innova dla wzmocnienia i odbudowy szkliwa, nawet kiedy tej nadwrażliwości obecnie nie mam.


Trochę naukowych informacji od producenta:

Innowacyjna pasta do zębów wrażliwych INNOVA redukuje nadwrażliwość zębów i poprawia kondycję dziąseł. 

Zawarty w niej amorficzny hydroksyapatyt wapnia w terapeutycznej dawce 2,25% przenika do otwartych kanalików zębinowych, uszczelnia i odbudowuje szkliwo, a także chroni przed kwasami oraz bakteriami. Wybielający system WhiTanine® w połączeniu z enzymem Tannase usuwają przebarwienia z powierzchni zębów oraz bezpiecznie je rozjaśniają. Wysokocząsteczkowy składnik Polydon® rozbija osady bez rysowania szkliwa.

Ekstrakt z czerwonych winogron zapewnia działanie antybakteryjne za sprawą zawartych w nim polifenoli i flawonoidów.
Wyciągi z bergenii i mioduli indyjskiej zmniejszają krwawienie dziąseł oraz działają przeciwzapalnie, a ekstrakt z eukaliptusa w połączeniu z tymolem – odkażająco.
Tarczyca bajkalska oraz olejek anyżowy skutecznie goją podrażnienia.

Badania kliniczne potwierdzają jej działanie oczyszczające, zmniejszające wrażliwość, odbudowujące szkliwo, przeciwzapalne oraz zmniejszające krwawienie.



Czy Wasze zęby też miewają nadwrażliwość?
Pamiętacie, aby wymieniać szczoteczki regularnie co kilka miesięcy?



pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

  1. Ma też nadwrażliwość, ale tej pasty nie znam. Oczywiście zmieniam systematycznie szczoteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...