10 kwi 2022

Modna okrągła mata podłogowa z winylu.

Witam,



Wraz z nadejściem wiosny w moim pokoju pojawiły się niewielkie zmiany, które może nie zmieniły wnętrza na wielkie wow, ale na pewno zrobiło się nieco świeżo i inaczej. Ja każdą zmianę w mojej przestrzeni bardzo doceniam i cieszę się, kiedy mogę coś zmienić, nawet jeśli jest to mała drobnostka. Bardzo lubię dobierać też różne dodatki do mojego pokoju na poddaszu, wiecie jak to jest pójść do sklepu z dekoracjami lub na takie działy, gdzie jest mnóstwo dekoracji, pomysłów - wtedy za każdym razem myślę sobie nad nowym stylem, kolorystyką, ale w ostateczności i tak skupiam się tylko na wybranych kolorach bieli i czerni. Bo to właśnie w takiej tonacji jest mój pokój, więc łatwiej mi dobierać kolory, bo są one uniwersalne, klasyczne i zawsze modne. Ostatnio kiedy oglądałam różne maty winylowe, byłam tak nimi zainspirowana, że ciężko mi było wybrać jeden wzór - na szczęście, ale ułatwieniem stał się fakt, że taka mata musiała być we wspomnianej kolorystyce biało-czarnej. Dlatego też moja nowa mata podłogowa z winylu jest trafiona w mój gust idealnie, gdyż właśnie jest w takiej kolorystyce co lubię najbardziej. Dla mnie wzór idealnie przypasował do wystroju wnętrza. Jest biało - czarny, czyli taki jaki lubię najbardziej! 

Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis i moją niewielką zmianę w pokoju. Nawet taka prosta mata winylowa może dodać klimatycznego nastroju. Inspiracji poszukałam na: birdsecho.pl


Wcześniej na moich panelach nie miałam żadnego dywanu, dopiero kilka miesięcy temu, kiedy zaczęły mi się podobać okrągłe dywany, zaczęłam szukać inspiracji po matach podłogowych, właśnie okrągłych. To moja już druga taka mata podłogowa z winylu i powiem Wam kochani, że jestem z nich naprawdę zadowolona, bo nie tylko chronią one podłogę przed zabrudzeniami, zarysowaniami, ale są też łatwe do utrzymania w czystości i łatwo się je czyści/myje, jak też sam wybór kolorystyczny wśród takich mat jest tak ogromny, że przy wyborze zawsze jest ciężko skupić się na danym modelu, czy grafice. Moja grafika z tym wzorem od samego początku gdzieś wpadła mi w oko. Niby okrąg 3d, niby na środku ala kwiat, a całość jak taka gwiazda. Naprawdę mi się podoba. Myślę, że miłośnicy takich prostych, ale wyszukanych wzorów będą zadowoleni. Dodam też, że te maty podłogowe są dla osób wrażliwych i dla alergików, nie podrażniają, ani nie uczulają, więc można je bezpiecznie używać w każdym pomieszczeniu domowym, jak: w salonie, sypialni, w kuchni, w przed pokoju, na tarasie, na balkonie itp. 


Okrągłe maty podłogowe z winylu ostatnio też stają się być popularne i modne. Ich kształt jest oryginalny i mocno przyciąga uwagę. Dawniej kiedy obowiązkowo w każdym domu musiał być dywan prostokątny, czy kwadratowy, rzadko można było spotkać coś okrągłego. Obecnie cieszę się, że i takie modele mają swoich zwolenników i są chętnie wybierane do nowoczesnych wnętrz. 


Lubicie tak jak i ja małe zmiany w Waszym otoczeniu? Aranżować wnętrza, szukać inspiracji, bawić się w projektanta? Ja bardzo lubię. 



pozdrawiam,
Donna

11 komentarzy:

  1. ta mata ładnie sie prezentuje u Ciebie w pokoju, fajnie dobrana kolorystycznie, wzór modny i nowoczesny, pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Okrągłej maty z tego materiału jeszcze nie mam, ale dywaniki już u nas goszczą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie maty są hitem z winylu! U mnie świetnie sie sprawdzają!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te winylowe dywane, to świetna opcja, a ten wzór jest mega

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór maty, idealnie pasuje do tego pokoju i miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Winyl świetnie prezentuje się w każdym domu, więc dla mnie super propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy u siebie dywany winylowe i są piękne, a do tego bardzo łatwe i szybkie w czyszczeniu. Przy dziecku czy zwierzętach to idealny patent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy wonylowe dywany, są piękne i łatwe w sprzątaniu. Przy dziecku czy zwierzętach to idealny patent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...