16 gru 2021

Nowe produkty do włosów z serii Konopie oraz malinowy żel pod prysznic Naturia od Joanny.

Witam,



Jeszcze w listopadzie pojawiły się u mnie cudowne nowości z Laboratorium Joanna. Bardzo się ucieszyłam i jeszcze raz dziękuję za kosmetyki, które już za drugim razem dotarły do mnie bezpiecznie, bez żadnych niefortunnych wypadków po drodze. Czasem zdarza się kurierom coś rozlać, czy rzucić paczką, gdzie cierpi na tym niestety zawartość. W moim wypadku, firma szybko zareagowała i dlatego cenię taki profesjonalizm i miłe podejście. Dziękuję Joanno 💛
Podobny zestaw zagościł u mnie też na spotkaniu blogerek, więc wspólnie z moją rodzinką poznajemy te wspaniałe produkty, ponieważ się podzieliłam.


Żel pod prysznic JOANNA NATURIA z ekstraktem z malin, o działaniu odświeżającym.

Ekstrakty z malin nawilża skórę i poprawia jej elastyczność.
Żel delikatnie oczyszcza skórę, a jego zapach odpręża i relaksuje.

Ja jestem zachwycona tym malinowym żelem pod prysznic z serii Naturia, który ma świeży owocowy zapach. Świetnie myje i odświeża ciało, a malinkowy jego zapach umila chwile pod prysznicem. Obecnie grudniowy czas sprzyja u mnie słodkim żelom i takie właśnie mam, ale dla odmiany i dla urozmaicenia wybieram co kilka dni też owocowe, lekkie, wakacyjne zapachy, do dodania sobie porannej energii pod prysznicem. Zapach malinowy przypomina beztroskie wakacyjne chwile i fajnie sprawdza się, kiedy możemy napić się też po prysznicu ciepłej malinowej herbaty. Dla mnie taki duet jest najlepszy. Żel stosuje albo bezpośrednio na dłoń albo wylewam go na gąbkę. Obie wersje lubię i obie wytwarzają dość sporą pianę przy myciu. Skóra nie jest przesuszona, ponieważ zaraz po, wklepuję nawilżający balsam czy mleczko. 


KONOPIE Odżywka wcierka regulująca do włosów przetłuszczających się oraz Odżywka wcierka wzmacniająca do włosów wypadających 100ml

Nawilżająco – wzmacniająca linia produktów z ekstraktem z nasion konopi polecana jest do włosów delikatnych i uwrażliwionych. Formuły kosmetyków zostały tak opracowane, aby składniki aktywne działały synergicznie, potęgując dobroczynny wpływ produktu na włosy.

Dobrze sprawdzają się też te dwie wcierki do włosów i skóry głowy z ekstraktem z konopi. Mam skórę łuszczącą się, wrażliwą - wcierki te przy masażu koją skórę, redukuję produkcję sebum, przez co włosy szybko się nie przetłuszczają, a także wzmacniają włosy u nasady. Ja na przemian stosuję raz jedną odżywkę, która jest do włosów przetłuszczających się, a raz drugą, która wzmacnia wypadające włosy i jestem z efektów zadowolona! Wcierki nie obciążają mi włosów, nie sklejają, ładnie też łagodnie świeżo pachną. Wystarczy niewiele psiknięć i trochę masażu opuszkami palców, już przy końcówce suszenia włosów, kiedy umyję głowę i naprawdę systematyczność jaką wprowadziłam w stosowanie tych wcierek przynoszą ładne rezultaty. Plus dla mnie jest to, że te buteleczki są małe, zgrabne i mają sprawny aplikator, co ułatwia bardzo aplikacje przy nakładaniu odżywek na skórę głowy.



Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się 400ml

Szampon z ekstraktem z nasion konopi i ekstraktami ziół – pokrzywy, łopianu i tataraku – polecany jest do włosów szybko przetłuszczających się, które potrzebują skutecznego oczyszczenia, ale też właściwej pielęgnacji regulującej produkcję sebum.

Szampon wzmacniający do włosów wypadających 400ml

Szampon z ekstraktem z nasion konopi i kompleksem Vital Hair, a także biotyną i witaminą PP, polecany jest do włosów wypadających i potrzebujących wzmocnienia. Produkt był testowany na ozdrowieńcach i uzyskał pozytywne wyniki potwierdzające jego skuteczność w poprawianiu kondycji włosów po przebytej chorobie.

Szampony natomiast używają już domownicy, ponieważ ja stosuje inne z racji, że miałam wcześniej coś pootwierane i chcę to na bieżąco kończyć. Widzę, jednak że owe szampony systematycznie są w użyciu i domownicy po nie chętnie sięgają, ponieważ buteleczki stają się być powoli puste. Nie widać ich zużycia z buteleczki, ponieważ nie jest ona przezroczysta, ale to czuć w czasie podnoszenia. Szampony te także są z serii Konopie, a dodatkowo były testowane na ozdrowieńcach i uzyskały pozytywne wyniki, które potwierdzają ich skuteczność. U mnie w rodzinie na szczęście nikt nie chorował 'wiadomo na jaką chorobę', ale i tak poznawane są te nowości pielęgnacyjne do włosów. Fajnie, że firmy wprowadzają takie nowe linie do swoich ofert, które są przeznaczone dla takich osób. Szampony przynoszą świetną pianę po zwilżeniu włosów, w czasie masażu ładnie ziołowo pachną, szybko się też spłukują. Nie plączą włosów i nie podrażniają skalpu. Odświeżają fryzurę. Z opinii jakie usłyszałam, to dobre konopne produkty za niewielką cenę. U mnie w rodzinie i ja sama, dobrze tolerujemy wszystkie konopne kosmetyki. Co raz częściej je spotykamy na półkach sklepowych i chętnie używamy. 


A Wy kochani, macie swoje ulubione kosmetyki z marki Joanna?
Lubicie serię Konopie?


pozdrawiam,
Donna



6 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego produktu, ba, nawet ich nigdzie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie kosmetyki marki Joanna. To naprawde porzadna firma. Stosuje glownie szampony do wlosow i odzywki, zel pod prysznic tez jakis mialam, ale niestety nie pamietam jaki to byl zapach. Ten malinowy wydaje sie super. Swietna recenzja. Widac ze znasz sie na kosmetykach. Pozdrawiam Donno

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinowy żel bardzo mnie zainteresował i chętnie skuszę się na tę propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina Kwiatkowska25 sty 2022, 15:46:00

    Bardzo podoba mi się ta propozycja żelu pod prysznic i chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Malinowy żel pod prysznic brzmi kusząco, tak na owocowe ocieplenie zimowych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię owocowe żele pod prysznic, więc dla mnie super propozycja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...