7 gru 2021

Świeca sojowa HARMONIA w łupienie kokosa od Cocowick.

Witam,


Czy widzieliście kiedyś kochani pachnącą świecę w łupienie kokosa? Powiem Wam, że ja pierwszy raz mogłam zobaczyć takie cudeńko od Cocowick, które zawitało do mnie na ostatnim spotkaniu blogerek. Kocham świeczki i widziałam już różne, ale nie ukrywam, że taką w łupienie spotykam pierwszy raz. Moje pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne i byłam bardzo zaskoczona. Wersję jaką mam to świeca sojowa "HARMONIA". Może być ona znakomitym prezentem dla siebie lub bliskich na święta, gdyż na pewno zaimponuje swoją oryginalnością i niespotykanym wyglądem. 


Ja uwielbiam pachnące świece, czasem trzymam je jako dekoracja zanim odpalę, bo chcę się nacieszyć ich pięknym widokiem. I tak właśnie jest z tą świecą Cocowick. Jej wygląd robi wrażenie i jest wspaniały, bo zaskakuje swoim wyrazistym wyglądem i zapachem: "HARMONIA" to jaśmin wraz z drzewem sandałowym. Przyznam się, że za jaśminem nie przepadam, ale powoli się do niego przekonuję, za to drzewo sandałowe lubię we wszystkich perfumach. Świeca jest ekologiczna, wegańska oraz przyjazna środowisku. Jej pojemność to od 230 do 300 ml w zależności od kokosa.

Skład:
- naturalna łupina kokosa
- drewniany knot z polskiego dębu
- najwyższej jakości wosk sojowo-kokosowy sprowadzany z Hiszpanii
- olejki najwyższej jakości
- suszone owoce oraz kwiaty


Na sucho świeca intensywnie pachnie, jeśli trzymamy ją w pudełeczku. Szkoda, tylko że zapach nie do końca mnie zachwycił, ze względu na ten jaśmin, ale zwolennicy jaśminu myślę, że ten zapach pokochają. Ja jestem ciekawa jeszcze innych wersji zapachowych, których w ofercie jest całkiem sporo. Przyznajcie sami, że wygląd tej świecy robi naprawdę wow :)



pozdrawiam,
Donna

5 komentarzy:

  1. Świecy w kokosie jeszcze nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie, ale niestety mieszanka zapachowa totalnie nie dla mnie. Za ciężka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł na świecę, mega mi się podoba :) Muszę sprawdzić jakie jeszcze mają zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pomysł z ,,opakowaniem" tej świecy, chętnie kupię ją na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jaka ta świeca jest piękna. Sam jej wygląd zachęca do zakupu, jako ozdoby. Muszę zobaczyć inne warianty zapachow

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...