4 gru 2021

Nowe perfumy na Notino z 2021 roku - najlepszy prezent pod choinkę.

Witam,


To już najwyższa pora pomyśleć o prezentach pod choinkę. Macie może już kochani zakupione upominki, czy dopiero planujecie coś zamawiać przez internet online, a może odwiedzacie sklepy stacjonarne? Ja powiem, że u mnie to, tak już pół na pół. Muszę dokupić kilka drobiazgów i kilka kobiecych zapachów. Zawsze perfumy to miły akcent do prezentu. A ja jako beauty blogerka w rodzinie lubię dać coś od siebie pachnącego. Inspiracji szukam w perfumerii Notino. Tam zawsze jest duży wybór, dobra jakość i często pojawiają się promocje, więc zawsze można wyszukać coś po okazałej i dobrej cenie. Dodatkowo za niewielki koszt możemy poprosić o zapakowanie owego zapachu i od razu możemy wręczać upominek w ładnym boxie z kokardką. Notino przepięknie pakuje.

W tym roku przeglądając ofertę wśród zapachów, najbardziej popularne stały się trzy perfumy.

Armani My Way Intense woda perfumowana dla kobiet. Wstęp kompozycji oczarowuje wyrazistym połączeniem białych kwiatów pomarańczy i esencji gorzkiej pomarańczy. Następnie na pierwszy plan wysuwa się aksamitna, kremowa tuberoza, zbierana ręcznie w Indiach. Baza zapachu, manifestująca się w finalnych nutach, wybrzmiewa wanilią i drzewem sandałowym, w imponujący sposób nadając całości zmysłowy charakter. To zmysłowa, kwiatowo-drzewna kompozycja zapachowa, która została wprowadzona na rynek w 2021 roku.


Chloé Naturelle woda perfumowana dla kobiet. Siła i spontaniczność przyrody emanują z tej wody perfumowanej już od pierwszych nut zapachowych. Kompozycja otwiera się świeżym aromatem drzewa cedrowego, pochodzącego od włoskiego dostawcy, który jest członkiem UEBT (Union for Ethical Biotrade). Po chwili rozbrzmiewa różana esencja z ekologicznych bułgarskich upraw, podkreślona akordem marokańskiej neroli. Aromat cedru wirginijskiego rozwija się aż do ostatnich nut obecności zapachu na skórze. To świeża, kwiatowa kompozycja zapachowa z drzewnymi nutami.
To także wegańska formuła w 100% naturalnego pochodzenia, bez filtrów i sztucznych barwników
Gucci Flora Gorgeous Gardenia woda perfumowana dla kobiet. Na początku oczaruje Cię delikatny aromat soczystej gruszki w połączeniu z wyraźnymi nutami czerwonych jagód i włoskiej mandarynki. Po chwili poczujesz ostrą, kremową gardenię, o lekko owocowej tonacji, a także wyraziste białe kwiaty jaśminu. Na koniec otulą Cię słodkawe nuty paczuli i brązowego cukru. To delikatny kwiatowy zapach o wyraźnych owocowych nutach, który został wprowadzony na rynek w roku 2021.

Flakoniki poszczególnych powyższych zapachów są proste, ale każdy z nich ma to coś, co wyróżnia się swoją indywidualnością. Ja lubię jak flakonik jest niby skromny, ale swym wyglądem sam w sobie jest piękny. Czy to będzie typowo szklany, czy z ozdobnym kwiatowym wzorem każdy z nich jest na pewno kobiecy i czarujący. Uważam, że perfumy to zawsze jest dobry pomysł na prezent (jeśli znany upodobania danej osoby), one zawsze cieszą i są mile widziane. Kobiety zawsze lubiły i lubić będą nowe flakoniki, nawet jeśli ich kolekcja bywa spora. Polecam Wam kochani Armani My Way Intense, Chloé Naturelle i Gucci Flora Gorgeous Gardenia. Ja te zapachy znam z próbek, a jeden z odpowiednika i muszę powiedzieć, że to naprawdę bardzo ładne zapachy. Jestem ciekawa, czy trafiają one także w Wasz gust i czy byłybyście zadowolone, jeśli takie perfumy znalazłyby się u Was pod Waszą choinką?



pozdrawiam,
Donna

14 komentarzy:

  1. Takie zapachy pod choinką bardzo by mnie ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy zawsze są dobrym pomysłem na prezent jeśli znamy gust obdarowywanego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska17 gru 2021, 15:00:00

    Wybór perfum jest tak duży, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie przejdę obok tych propozycji obojętnie, dziękuję za ich polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi to się marzy Armani My Way Intense - po opisie czuję, że to moja woń.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam perfumy i zawsze zamawiam je na Notino.pl. tak są najtańsze i mam pewność wysokiej jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro to taka dobra opcja to też chętnie skuszę się na zakupy u nich.

      Usuń
  7. U nas prezenty już czekają pięknie zapakowane. Perfumy to doskonały prezent jeśli się zna gust obdarowanej osoby. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam nowe perfumy zawsze zamawiam inne zapachy wówczas mam okazję poznać dużo więcej opcji
    Na notino jest świetny wybór

    OdpowiedzUsuń
  9. Na rynku jest tak ogromny wybór perfum, że każdy znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam na chciejliście Scandal i Mon, szczególnie Scandal w ostatnim czasie niesmaowicie mi leży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skusiłabym się na Gucciego, brałabym w ciemno, bo mam duży sentyment do tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgorzata Hert22 gru 2021, 10:11:00

    U mnie prezenty już pod choinką, są między nimi i perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...