28 wrz 2021

Kampania Country Farms. Dobra Natury dla Twojego psa.

Witam,




Jak wiecie jestem kociarą i w domu rządzą u mnie kociaki, jednak pieski też mnie odwiedzają i są to przyjaciele rodziny. Dawno temu też miałam psa, jednak po ciężkiej chorobie pamiętam, że piesek musiał być uśpiony. Od tamtego czasu, a będzie to już ok. 20 lat nie mam psa. Nawet nie wiem, czy z moimi kotami (kot i pies), dobrze by się czuli w swoim towarzystwie, bo znając kotkę ona nie lubi psów i lubi ich przegonić (a powinno być odwrotnie). Pomimo tego, psiaki często mnie odwiedzają i czasami są też domownikami, bo zdarza się im nawet u mnie nocować.

Wracając jednak do głównego tematu dzisiejszego wpisu, chciałabym Wam powiedzieć, że przyjaciele rodziny, czyli Scoobie i Brylant zostali wybrani do psiej kampanii i testerami przepysznej karmy Country - Farms. Paczka zawierała mnóstwo dobroci i smacznych posiłków. Zabawy i kondycja psiaków po zjedzeniu karmy, była na najwyższym poziomie. Psiaki były aktywne, chętnie szły na spacer, bawiły się, turlały, nie usiedziały w miejscu.
O tej karmie wcześniej nie słyszałam, dlatego to był pierwszy powód, by zgłosić pupile do kampanii. Udało się! Oczywiście smakołyków było na tyle dużo, by podzielić się z innymi pieskami, więc też tak uczyniłam. W skład paczki wchodziła duża sucha karma 2,5 kg o smaku jagnięciny dla psów dorosłych, próbki dla przyjaciół 11 sztuk x 100g, puszka mokrej karmy 400g, ulotki oraz niespodzianka - kartki czerpanego papieru z nasionami rumianku, maciejki i maku do domowego wyhodowania kwiecistej łąki. 


Marka karm dla psów COUNTRY FARMS™ szczyci się tym, że czerpie z natury to, co najlepsze dla rozwoju, zdrowia i samopoczucia Twojego psa. Dobrodziejstwa natury, z których karma jest skomponowana to m.in. naturalne regionalne składniki pochodzące z gospodarstw, z którymi COUNTRY FARMS™ utrzymuje stałą współpracę. To właśnie tam starannie dobiera się surowce, z których tworzone są wysokiej jakości kompozycje wyjątkowych przepisów trzech linii karm COUNTRY FARMS™: CLASSIC, GRAIN FREE i MONOPROTEIN. Podając karmę COUNTRY FARMS™ swojemu psu masz pewność, że zawarte w niej składniki są odpowiedzią na jego indywidualne potrzeby żywieniowe i zapewniają mu wszystkie niezbędne wartości odżywcze w odpowiedniej porcji dziennej. Karma dostępna jest zarówno w formie suchej jak i mokrej.

CLASSIC RECIPE - PRZEPIS KLASYCZNY SYCĄCE DOBRODZIEJSTWO NA CO DZIEŃ Do wyboru: Łosoś, Jagnięcina. Twój pies zasługuje na to, aby każdego dnia podawać mu najlepsze składniki, które zawierają wszystkie niezbędne i odżywcze wartości zrodzone z ziemi. Taka właśnie jest karma sucha CLASSIC RECIPE dla dorosłych psów, której składnikiem nr 1 jest jagnięcina, zapewniająca 60% białka zwierzęcego (w całkowitym białku w składzie). Aby zapewnić miarowe uwalnianie energii nasz przepis klasyczny zawiera pełnowartościowe ziarno, takie jak owies, ryż i jęczmień, a także owoce i warzywa, jako wspaniałe źródło błonnika i szałwię dla wzmocnienia naturalnego smaku. Do karmy nie dodano kukurydzy, pszenicy, soi oraz sztucznych barwników, aromatów i konserwantów.


Oczywiście musicie poznać też małych testerów.
Scoobie to york, gdzie wszędzie go pełno. Żywy i aktywny piesek, który ma cały czas apetyt, nawet kiedy odejdzie od miseczki. Tutaj schował się nawet pod stołem, myśląc, że coś komuś spadnie z obiadu. Lubi dużo jeść, ale po nim to nie widać, gdyż kalorie traci przy aktywnym dniu. Długie spacery nad wodę, jazda samochodem to coś co lubi najbardziej. Jego ulubionym miejscem jest welurowy fotel na którym lubi sobie spać. Karma smakowała mu znakomicie i szybko znikała oczywiście z jego miseczki.


Brylant to buldog amerykański. On to jest dopiero żywy psiak i zakręcony na całego. Jego psią pasją oczywiście są zabawy w ogrodzie i turlanie się. Kiedy dostanie coś od swojego Pana, w sensie psiej przekąski, lubi lizać go po nodze, rękach dziękując mu za to. Oczywiście karma także smakowała i sprawiała dużo radości, co widać, że pies najedzony to pies szczęśliwy.


A Wy kochani macie u siebie pieski w domu, jeśli tak to jaka to rasa. Czy karmę mają jedną ulubioną, czy może lubią smakować psie nowości?



pozdrawiam,
Donna

5 komentarzy:

  1. Ja mam dwa koty, a na dole u rodziców jest pies - spory mieszaniec labradora z amstafem. Je karmę wiejska zagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety obecnie nie mam psa, ale paczka ciekawa : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, jak u moich psów by się to sprawdziło. Mam shitsu i owczarka niemieckiego. Żadne z nich nie ma ulubionych karm. I każde z nich bywa kapryśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako właścicielka Czworonoga jestem zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne psiaki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...