30 wrz 2021

Herbaty Teekanne idealne na jesień - dostarczają mi niezapomnianych doznań.

Witam,



Od rana dziś u mnie pada deszcz, czyli typowa pani jesień zawitała już na dobre. W tym czasie zawsze staram się, aby pochmurny dzień był u mnie wyjątkowy, miły i przyjemny. Dzień rozpoczynam jak zawsze kawą, ze względu na niskie ciśnienie, które niestety mi od zawsze doskwiera, ale zaraz później rozpieszczam się przy śniadaniu ciepłą herbatką. Bardzo lubię herbaty Teekanee, które mają wyjątkowe smaki i dostarczają mi niezapomnianych doznań. Do śniadania jak wspomniałam zawsze zaparzam sobie świeżą herbatę, by dobrze rozpocząć dzień i mieć dużo energii. Nie wyobrażam sobie dnia bez herbaty. Obecnie teraz w okresie jesiennym, który nastał jestem zaopatrzona w różne herbatki. Dziś kochani chcę Wam je pokazać i polecić, które herbatki mi zasmakowały najlepiej i jakie wybrać na jesienną aurę by się rozgrzać i dobrze nawodnić. 


Czasem dodaje miodu i cytryny do herbacianego napoju, ale bez dodatków owocowe herbatki Teekanne też są przepyszne. Ich smak jest wyrazisty, smaczny, znakomity! Na jedną filiżankę/kubek czy też szklankę przeznacza się jedną saszetkę herbaty i stopniowo zaparza. Tutaj zależy od naszych indywidualnych preferencji, czy lubimy herbatę mocną, czy nieco łagodniejszą. Jak wiemy herbatki mają swoją moc, która w szczególny sposób pomaga nam w różnych dolegliwościach. Każdy rodzaj herbaty spełnia swoją inną rolę, czy są to herbaty ziołowe, zielone, owocowe, czy czarne, to mają swój odrębny charakter co to swoich właściwości. Np. herbata zielona pomaga w odchudzaniu, przyspiesza przemianę materii, pomaga oczyszczać organizm z nagromadzonych toksyn. Wywodzi się z Chin i znana jest od tysiącleci jako źródło dobrego samopoczucia. Herbaty owocowe w zależności od owocu pomagają przy przeziębieniach - mam tu na myśli herbatę malinową, czy z owocu granatu, aronii, owoców leśnych i inne. Owoce te mają w sobie witaminę C i inne makro mikroelementy. Herbaty owocowe są lubiane, smaczne i szybką gaszą pragnienie. Można je pić na różne sposoby, m.in na ciepło, wtedy doskonale rozgrzewają, lub na zimno, kiedy po schłodzeniu znakomicie orzeźwiają. Herbaty owocowe nie zawierają kofeiny więc nie pobudzają organizmu. Zaś herbata czarna najczęściej wybierana jest na co dzień do posiłków i serwowana w każdym domu. Ona pobudza, dzięki teinie. Posiada także mnóstwo właściwości dobrych dla zdrowia. Najlepiej smakuje z plastrem cytryny. Warto ją pić!

Cieszę się, ze w ofercie Teekanne jest naprawdę mnóstwo różnych rodzajów i smaków herbat. Każdy smakosz wybierze tu coś dla siebie i odkryje nowe smaki.


Polecam Wam bardzo wersję:
- PASSION o smaku marakui i brzoskwini,
- BLUEBERRY o smaku borówkowym,
- LOVE o smaku owocu granatu i brzoskwini,
- EARL GREY o smaku bergamotki i pomarańczy,
- zestaw GREEN & WHITE

Czy już macie swoje ulubione wytypowane smaki? Ja myślę, że tak, bo herbata to napój pity i lubiany przez każdego i każdego dnia. Teraz kiedy rozpoczęliśmy już sezon na ciepłe kocyki, pachnące świece, latarenki, ciepłe skarpety - kubek ciepłej herbaty to dopełnienie porannych, czy wieczornych rytuałów. A jeśli pijemy herbatę w dobrym towarzystwie, to uwierzcie, że ona smakuje nam jeszcze lepiej.


Oprócz typowych małych opakowań herbat, możemy wybrać zestaw, czyli mix różnych smaków herbatek, które są zapakowane w ładne pudełeczko. To super propozycja na prezent dla smakoszów herbatek. Tutaj polecam wersję herbat biało-zielonych, czyli herbatki z różnymi dodatkami. Myślę, że nie wiele potrzeba do szczęścia jak kubek ciepłej herbaty, kiedy każdego dnia jesteśmy w gonitwie za wszystkim. Zatrzymajmy się na chwilę, wsłuchajmy w siebie, delektujmy filiżanką dobrej, wyrazistej herbaty. Odnajdźmy spokój wewnętrzny, wyciszmy się. Spotkania rodzinne przy herbacie zbliżają - to przy niej najczęściej rozmawiamy, dyskutujemy, śmiejemy się i bawimy. Nieraz przyjęło się stwierdzenie "wpadniemy do Ciebie na herbatkę", dlatego u mnie dzbanek zaparzonej świeżej herbaty kiedy odwiedzają mnie goście, zawsze mam gotowy i przygotowany do zaserwowania. 


Ciekawostka na koniec:
Obecnie, przy rocznej produkcji światowej 3,5 mln ton (źródło: Niemieckie Stowarzyszenie ds. Herbaty), herbata jest - po wodzie - najpopularniejszym i najczęściej pitym napojem świata.

A Wy kochani ile dziennie wypijacie filiżanek/kubków herbaty?



pozdrawiam,
Donna

6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam zeh chai od Teekane ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi smakowicie :D Z chęcią spróbowałabym tej herbatki Passion, myślę że mogłaby mi posmakować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu często sięgałam po te herbatę, muszę do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię herbaty ale tych nie miałam okazji pic

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie piłam tych, ale lubię herbaty owocowe niektóre mocno rozgrzewają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...