30 maj 2020

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle: Cuban Mojito

Witam,



Pogoda w maju była coś w kratkę, były piękne i słoneczne dni, ale też deszczowe, zimne i pochmurne. U mnie w kominku paliło się różnie (mam na myśli pachnący kominek do wosków Yc). Zapragnęłam więc czegoś świeżego i takiego co przez chwile zaniesie mnie w beztroskie chwile wakacji i wolnego czasu. Czy znalazłam to w wosku Cuban Mojito?


Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu limonki, cukru trzcinowego i mięty.

Wosk z opisu jak i wyglądu zapowiadał się świetnie, już przez papierek mój nos wyczuwał coś pięknego i świeżego. Chciałam poczuć zapach tej limonki i mięty, bo lubię miętowe, aromatyczne aromaty, a na zapowiadające się ciepłe dni - mięta to jest to coś, co szybko orzeźwia. Po zapaleniu wosku już w kominku, no cóż - tej mięty nie czułam za bardzo, a właściwie była ona słabo wyczuwalna, bo przytłaczało ją coś słodkiego. Nie wiele ale coś słodkiego. W połączeniu z limonką dawało z jednej strony świeżość, z drugiej przeplataną słodycz, dlatego uważam, że ten zapach to propozycja owszem na ciepłe miesiące, ale polecałabym na wieczorne chwile. Gdyby nie ta słodycz, sam wosk z limonką i miętą byłby energicznym duetem na upalne lato.


Jestem ciekawa, czy Wam ten zapach się spodobał, jeśli go znacie :) A jeśli nie, kupicie w sklepie goodies.pl



pozdrawiam,
Donna 

8 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam ten wosk, jest okej, ale nie porwał mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dokładnie jest ok, ale nie jest to takie wow :)

      Usuń
  2. Nie miałam go ale czasami faktycznie, pod wpływem ciepła te zapachy tracą na fajności i lepiej pachną na surowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz racje przez papierek czasami są ładniejsze, niż po zapaleniu :D

      Usuń
  3. Miałam kiedyś ten wosk, ale jakiegoś wielkiego love między nami nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że spodobalby mi się gdyby był mniej słodki, bo obawiam się że by mnie mdlił

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czuć tu tą słodycz, chociaż znam woski które to dopiero potrafią mdlić, ten nie jest aż taki zły na tle innych.

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...