24 maj 2020

Podkład o przedłużonej trwałości SPF 30 Max Factor Radiant Lift.

Witam,



Dobrze dobrany podkład to połowa sukcesu przy makijażu, bo inne dodatki jak puder, róż, bronzer itd. są także ważne, by końcowy efekt był zadowalający i długotrwały przez większość godzin. Ja od podkładu oczekuje, by twarz wyglądała naturalnie, bez efektu maski, dlatego wolę wybrać jaśniejszy ton, niż ciemniejszy, który sprawia zmęczoną twarz. Z drugiej strony, wcale to ładnie nie wygląda, a wiele dziewczyn zapomina i nakłada tony ciemnego podkładu na twarz, gdzie potem widać (nieraz na zdjęciach), jak szyja jest blada, a buzia 'opalona'. Niedawno poznałam podkład o przedłużonej trwałości i SPF 30 od Max Factor Radiant Lift. Mój odcień to nr. 50 natural, jak się spisuje na co dzień? Zapraszam. 


Podkład Max Factor Radiant Lift to luksusowa formuła zapewniająca długotrwałe krycie i unikalne świetliste wykończenie. Wzbogacono ją w specjalny kompleks nawilżający skórę na bazie kwasu hialuronowego. W składzie podkładu znalazły się też mikroperełki wygładzające powierzchnię skóry, niwelujące widoczność drobne zmarszczki oraz filtr SPF 30, który pomaga zapobiegać fotostarzeniu się skóry, oraz chroni ją przed uszkodzeniami spowodowanymi działaniem szkodliwych promieni UVB. Od teraz możesz doświadczyć niezwykłej pielęgnacyjnej mocy kosmetyku oraz cieszyć się z długotrwałego blasku cery.

Właściwości:
- ujednolica odcień skóry i tuszuje niedoskonałości
- nadaje cerze świeży i wypoczęty wygląd
- skóra przez cały dzień jest naturalnie promienna
- skutecznie maskuje oznaki zmęczenia
- chroni skórę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi

Krok 1 - Podkład aplikuj za pomocą płaskiego pędzla lub opuszkami palców.
Krok 2 - Nałóż małą ilość podkładu na środkową część twarzy i rozprowadź w kierunku zewnętrznych partii.
Krok 3 - Dokładaj warstwy produktu, w zależności od oczekiwanego efektu krycia.


Na opalonej ręce podkład wygląda na jasny, ale w rzeczywistości na twarzy mam wrażenie, jakby był za ciemny, chociaż ciemnieje on u mnie dopiero po kilku godzinach. Nie mniej jednak z początkowego efektu jestem zadowolona, bo ładnie on kryje i zakrywa wszystkie niedoskonałości. Podoba mi się w nim również to, że w czasie początkowego aplikowania już decyduje, czy chcę go więcej, czy nie, bo u mnie już przy pierwszej warstwie mam ładnie ujednoliconą skórę i nie potrzebuję kolejnych warstw. Podkład nadaje skórze ładnego i świeżego wyglądu. Fajnie też jeśli przed nałożeniem podkładu nasza skóra będzie dobrze oczyszczona i nawilżona. Ja zdecydowanie widzę różnicę, kiedy wcześniej zadbam o skórę i zrobię peeling, który usunie martwy naskórek,  czy suche skórki, lub nałożę glinkę/maskę, która pochłonie sebum, oczyści pory, wtedy po zaaplikowaniu podkładu makijaż dłużej się trzyma, a skóra jest wypoczęta. Jego trwałość w ciągu dnia jest spoko, nie ściera się on i wytrzymuje na dłużej. U mnie niestety już po kilku godzinach czuję, że twarz lubi się świecić, taki urok tłustej skóry, która po prostu się świeci. Ratuje się tutaj matującymi bibułkami, które w takich chwilach są naprawdę przydatne. Nie ścierają one samego podkładu, tylko wchłaniają sebum. 


W ofercie wiem, że jest 6 innych odcieni tego podkładu, od jasnych po ciemne, więc każdy znajdzie i wybierze coś odpowiedniego do swojej karnacji. Polecałabym jednak wybierać coś jaśniejszego, chociaż nie wiem jak podkład będzie zachowywał się na innych powierzchniach skórnych, ale jak napisałam wcześniej u mnie lubi on ciemnieć. Szklana buteleczka i wygodna pompka to plus dla opakowania. Pierwszy raz mam ten podkład, więc uważam, że sprawdza się okej, poza tym jednym minusem, który przyciemnia. A ogólnie to podkłady z Max Factor znam za czasów, kiedy jeszcze nie blogowałam, miałam kilka innych buteleczek, ale już nie pamiętam ich nazw, bo to było dawno temu. 


Kochani, używacie podkładów od Max Factor?
Jeśli tak to jaki rodzaj konsystencji wybieracie te w kompakcie, a może w płynie?



pozdrawiam,
Donna 

17 komentarzy:

  1. Miałam ten podkład i oddałam go koleżance - była z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy nic z Max Factor, ale podoba mi się ten podkład, chyba nawet w moim kolorze jest hehe

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znana i bardzo dobra marka, kiedyś jej dużo używałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znany jest także Max Factor w moim kraju. Moja siostra używała tego produktu, który sprawdziłeś. Pozdrowienia ode mnie w Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam swój ulubiony podkład, ale może się skuszę na wypróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i bardzo lubię :) Generalni większość kosmetyków max factor spełnia moje oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat z Max Factor chyba nie miałam jeszcze podkładu. Za to zwracam uwagę aby taki podkład miał ochronę UV.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w ogóle nie używam podkładu, ponieważ się nie maluję na co dzień, a o cerę staram się dbać. Nie zma tego podkładu i chyba go jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam bardzo dobrze i czasami korzystam z ich oferty. Co prawda podkłady używam bardzo rzadko, ale będę miała na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  10. do tej pory chyba jeszcze nigdy nie miałam podkładów max factor. markę doskonale znam, uwielbiam ich szminki i inne kosmetyki chociażby tusze do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam jeden podkład Max Factor i całkiem dobrze go wspominam. Jedyny miał minus, że pompka nie zawsze chciała współpracować:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie w płynie, kiedyś stawiałam na totalnie matujące, a teraz dla odmiany szukam właśnie rozświetlających i lekkich.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety sprawdza się tylko kilka marek. Ma to związek z uczuleniem oraz mega jasną karnacją. Mimo tego sprawdzę sobie ten produkt, może znajdę i odcień dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od Max Factor nie miałam jeszcze żadnego podkładu, ale ten zaprezentowany przez Ciebie całkiem fajnie się prezentuje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czasem używam podkładów od max factor ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...