20 sty 2020

Styczniowe nowości z miłości do Ciebie oraz naszej Planety - Love Beauty and Planet.

Witam,


O kosmetykach Love Beauty and Planet już nieraz pisałam na moim blogu. Do tej pory poznałam trzy serie kosmetyczne, które polubiłam i opisywałam je tu na blogu, więc poczytajcie. Są to kosmetyki wegańskie, które cieszą się coraz większą popularnością. Powstały one z myślą o konsumentach, którzy chcąc dbać o siebie dbają jednocześnie o naszą planetę. Wszystkie produkty stworzone są z naturalnych składników, które pochodzą ze sprawdzonych źródeł i miejsc z najdalszych zakątków świata, gdzie wytwarzane są w małych, lokalnych gospodarstwach. Dodatkowo, butelki kosmetyków zostały wyprodukowane z plastiku pochodzącego z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia. Marka posiada akredytację Vegan and Cruelty-Free PETA. 


Dziś kochani przedstawiam Wam moją małą gromadkę, która pochodzi z limitowanej edycji i dostępna będzie tylko do końca stycznia w Drogeriach Rossmann. Jeśli tak jak i ja jesteście ciekawi tych nowości - zapraszam do ich poznania. Z racji, że kosmetyki są ze mną krótko, tak więc testy są jeszcze przede mną, ale pokrótce zaprezentuję Wam co nowego i wegańskiego zagościło u mnie w pielęgnacji.

- Szampon w kostce,
- Żel do mycia twarzy,
- Pasta do zębów.
- Maseczka w biodegradowalnej płachcie


Szampon w kostce jest w dwóch wersjach. Ja posiadam wersję z wodą kokosową i kwiatem mimozy, do włosów cienkich i pozbawionych objętości, czyli idealny, bo moje włosy są właśnie cienkie, natomiast druga wersja różowa jest do włosów farbowanych (w sumie też do moich).
Szampony w kostce są mi już znane od kilku dobrych lat, a dokładnie kiedy zaczęła się moja blogowa przygoda, czyli mniej więcej od 2012 roku. Kocham słynny lush, gdzie jak tylko mam możliwość być za granicą kupuję go, bo działa u mnie dobrze na mój chory i łuszczący skalp. Wersji od Love Beauty and Planet jestem mega ciekawa i jak tylko skończę rozpoczętą kurację z innymi produktami na wypadanie włosów, chcę poznać właśnie ten szampon w kostce. Jak sugeruje producent, kostka starcza na ok. 50 użyć. Tu się zgodzę i wierzę, bo mając takie szampony, wiem że są one bardzo wydajne. Dodatkowo ich mała wielkość nadaje się na wyjazdy, bo jest praktyczna i nie zabiera miejsca jak duża, tradycyjna butla szamponu. Urocze serduszko szamponu w kostce, to kolejny argument, że fajnie podarować taki szampon np. ukochanej. Może być mylone z mydełkiem, bo w dotyku przypomina takie kremowe mydełko. Szampon w kostce kosztuje 29,99 zł. 


Drugi produkt jaki posiadam również jest z wersji niebieskiej, to żel do mycia twarzy. Z początku myślałam, ze to miniaturka żelu pod prysznic. Doczytałam jednak, że jest to żel o pojemności 125 ml. Jego koszt to 24,99 zł. 
Produkt zawiera łagodne dla skóry substancje myjące pochodzenia roślinnego, które delikatnie oczyszczają skórę. Żel posiada 'żelową' konsystencję (trochę masło maślane mi wyszło), która pozostawia skórę naturalnie odświeżoną. Chciałabym także poznać wersję zieloną z detoxem, bo ona ma za zadanie oczyszczać skórę.


Pasty do zębów to w ofercie marki totalna nowość! Każda z nich zapakowana jest w aluminiową tubkę, która nadaje się do recyklingu. Kartonik wyprodukowany został także z papieru ze 100% pochodzącego z recyklingu. Ja posiadam wersję o smaku róży i aloesu. Aloes znany jest ze swoich właściwości kojących - łagodzi podrażnienia jamy ustnej, natomiast olejek różany nadaje paście bogaty aromat róży z nutą miodu. W ofercie dostępne są jeszcze dwie inne pasty (kokos i mięta oraz węgiel aktywny i kwiat pomarańczy), kosztują one 21,99 zł za 75 ml pojemności. Szkoda tylko, że pasta, którą ja mam posiada fluorek sodu. 


Na sam koniec zostawiłam maseczkę w biodegradowalną płachcie. Moja wersja z wodą kokosową i kwiatem mimozy nawilża skórę i pozostawia ją odświeżoną. Jej koszt to 15,99 zł. 


Produkty te są takie można powiedzieć miniaturkowe, więc sprawdzą się na podróże. Jestem ciekawa co Was zainteresowało najbardziej. Znacie już może szampony w kostce? Pasty do zębów? 


Pamiętajcie te nowości dostępne są wyłącznie w styczniu w Drogeriach Rossmann.




pozdrawiam,

Donna


20 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków, ale opakowania mają prześliczne. Najbardziej jestem ciekawa mydła w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w Zapasach szampon tej marki, ale jeszcze go nie używałam i w ogóle zastanawiałam się czy te kosmetyki są fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poznałam kilka już serii z tej marki i póki co jestem zadowolona :)

      Usuń
  3. Wow, marka nieźle się rozrasta w produkty. Chciałam wypróbować szampon i odżywkę a tu już tyle nowości. Pasty do zębów wolą w tradycyjnych miętowych smakach, ale żel do twarzy chętnie bym wypróbowała. Szamponów w kostce też jestem ciekawa, bo nie miałam żadnego, ale trochę się ich obawiam. Sama z tej marki mam różany dezodorant i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, marka bardzo szybko się rozrasta i ma coraz to więcej nowości. Też mam różany dezodorant :)

      Usuń
  4. Dzisiaj widziałam te nowości w Rossmannie, kuszą mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je w Rossmannie, jednak ze względu na swoje zapasy kosmetyczne nie kupowałam nic. Myślę jednak, że może skoczę sprawdzić czy są jeszcze maski w płachcie, bo mnie kuszą coraz bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też widziałam w Rossmanie, na maski też sie skuszę jeszcze :)

      Usuń
  6. Ale super zestaw. Jestem bardzo ciekawa szamponu w kostce, nigdy nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szampony w kostce już znam i miałam nieraz :) z tej marki mam pierwszy raz :)

      Usuń
  7. Faktycznie - ten szampon do włosów w kostce jest przeuroczy, ale ja nie mam tego wszystkiego już gdzie układać w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, w łazience mam tylko to co używam na bieżąco, reszta leży w specjalnej ala "kosmetycznej garderobie' :D

      Usuń
  8. Mam i da super, szczególnie szampon. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i są super, szczególnie szampon. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...