4 sie 2024

Pure Beauty Box - SUNNY TIME, czyli słoneczny czas.

Witam,



Miesiąc sierpień zapowiada się u mnie dość intensywnie, wiele wyjazdów, mniejszych-większych podróży, branie z życia to co najlepsze i docenianie każdego wspólnego dnia spędzonego razem z najbliższymi. Do tego gorące lato w pełni, które w tym roku jest wyjątkowo słoneczne, dlatego nie powinniśmy narzekać tylko cieszyć się słońcem, wakacjami, obowiązkami dnia codziennego, a także najnowszą kolejną niepowtarzalną edycją od Pure Beauty o nazwie SUNNY TIME!

Wiecie, czemu ta edycja jest niepowtarzalna? Dlatego, że łączna wartość wszystkich produktów przekracza 550zł! Wow to szaleństwo i „chapeau bas" (kapelusze z głowy), dla całego niesamowitego zespołu Pure Beauty, które co miesiąc rozpieszcza do granic możliwości! Bardzo dziękuję z tego miejsca, że mogę poznać tą edycję i zapraszam na open box i prezentację owego pudełeczka. 


Grafika boxu niczym obrazek Miami - miasta na wybrzeżu Oceanu Atlantyckiego w południowo-wschodniej Florydzie, w Stanach Zjednoczonych, gdzie od razu mi się tak właśnie skojarzyła spoglądając na nią i te palmy dające efekt takiego ciepłego, beztroskiego, a wręcz gorącego miejsca na ziemi. Oj tak gorąco się zrobiło otwierając box, który jak zawsze był wypełniony po brzegi nie tylko kosmetykami, ale czymś dekoracyjnym i pachnącym do domu.

Jeśli i Wam kochani marzy się taki box z kosmetykami zapraszam do zakupów i zamówień tylko online. Opcji jest kilka, dlatego każdy wybierze dla siebie tą najbardziej go satysfakcjonującą:

- Przetestuj mnie pojedynczy box o wartości 114 zł,
- Zaprzyjaźnij się ze mną elastyczna miesięczna subskrypcja o wartości 104 zł,
- Poznaj mnie lepiej pakiet na 3 miesiące o wartości 100 zł.


Przechodząc już do szczegółowej zawartości zapraszam na najnowszą edycję SUNNY TIME w pełnej okazałości.

Pielęgnacja twarzy

Sylveco Dermo łagodzący płyn micelarny
cena: 29,00zł/400ml

Płyn micelarny do delikatnej, naczynkowej cery, która wymaga łagodnego traktowania podczas demakijażu. Nie tylko skutecznie usuwa makijaż, ale również pielęgnuje i regeneruje skórę, zapewniając jej odpowiednie nawilżenie.

Cieszę się, że zawitał w boxie płyn micelarny z marki Sylveco, właśnie obecnie też używam ale aloesowy i jestem mega zadowolona z tej marki. Skóra naczynkowa może nie jest do końca moim rodzajem, ale od czasu do czasu i do takiej skóry coś lubię użyć, bo tego typu produkty są łagodne i nie podrażniają.


Dr Irena Eris Invitive Krem naprawczy na dzień spf 30
cena: 289,00zł/50ml

Intensywnie wygładza zmarszczki i nierówności skóry, zauważalnie poprawiając wygląd cery. Zawiera między innymi nowatorski heptapeptyd PSC III, sprzężony z cząsteczkami złota, który skutecznie pobudza produkcję kolagenu III. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż.

Dr Irena Eris ma wszystkie produkty w swojej ofercie rewelacyjne. Nieraz miałam już krem do twarzy i za każdym razem byłam zadowolona. Myślę, że i ten luksusowy krem będzie dla mnie idealny. Krem za ok. kilka dobrych stówek w boxie PB wow - to miłe pozytywne zaskoczenie i super niespodzianka!


Pielęgnacja ciała:

Iladian żel do higieny intymnej URO
cena: 22,00zł/180ml

Dzięki wyjątkowej formule delikatnie oczyszcza oraz łagodzi okolice intymne. Zawiera składniki hamujące rozwój bakterii oraz wspierające naturalny mikrobiom skóry, a także zabezpieczające przed podrażnieniami i pomagające utrzymać właściwe pH. Receptura oparta w 92% na składnikach naturalnych.

Kolejny produkt z którego się cieszę, że pojawił się w boxie. Tego typu produkty zawsze u mnie się przydają i sprawdzają. Używam codziennie produktów do higieny intymnej i nigdy nie mam żadnych infekcji, czy innych problemów.


Pielęgnacja włosów:

Bioelixire serum silikonowe Argan + Filtr UV
cena: 21,00zł/50ml

Łączy moc naturalnych olejków i silikonów, które skutecznie zabezpieczają włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Ma intensywne działanie kondycjonujące i odżywiające, nadaje włosom efektowny połysk, niesamowitą gładkość i zdrowy, piękny wygląd.

Olejki arganowe, czy też takie serum z olejkiem arganowym nie do końca u mnie dobrze się sprawdza na włosach, bo zawsze one później są obciążone i ogólnie moje włosy coś nie lubią niczego co ma arganowe w swoim składzie. Trochę dla mnie nie trafiony do końca kosmetyk.


Bioelixire serum silikonowe Czarnuszka + Filtr UV
cena: 4,99zł/20ml

Doskonale sprawdzi się do codziennej pielęgnacji zniszczonych, suchych cienkich i osłabionych włosów z tendencją do wypadania i rozdwajającymi się końcówkami. Zabierz je ze sobą na wakacje!

Olejek z czarnuszki u mnie już o wiele lepiej się sprawdza niż wspomniany olejek arganowy, więc tutaj z przyjemnością już będę używać i ocenię. 


Artishoq maska odbudowująca cement do włosów
cena: 31,99zł/150ml

Działa naprawczo, wzmacnia i wygładza włosy oraz poprawia ich sprężystość. Regularnie stosowana maska zapobiega rozdwajaniu się końcówek i łamliwości włosów. Poprawa wyglądu włosów widoczna jest już po pierwszym użyciu

Maska jest mi już znana - fajnie będzie móc kontynuować sobie z nią pielęgnację. Pewnie ją zabiorę na kilkudniowy wyjazd, bo jej pojemność 150 ml jest taka w sam raz do małej kosmetyczki. 


Paznokcie:

Miss Sporty Crazy Glitter lakier do paznokci
cena: 11,49zł/7ml

Nowe special effect z Miss Sporty dostępne w czterech znakomitych odcieniach z płatkami złota. Oszałamiający top coat z płatkami złota - szalony i odważny efekt., który nie pozwoli, aby Twoje paznokcie wyglądały przeciętnie. Doskonały manicure na czas zabawy.

Takiego lakieru jeszcze nie miałam - zawsze marka Miss Sporty kojarzy mi się z marką dla nastolatek i chyba też taka jest. Lakier może zachowam dla siebie właśnie z myślą o wakacyjnym czasie - może trochę poszaleje :) 


Neonail baza hybrydowa Glitter Effect Base Peach Twinkle
cena: 39,99zł/7,2ml

To brzoskwiniowy lakier hybrydowy 2w1 wzbogacony połyskującą folią. Dzięki niemu stworzysz delikatne, brokatowe paznokcie, idealnie wpisujące się w obecne trendy. W kilka chwil wyczarujesz zjawiskowy manicure o spektakularnym efekcie.

Lakierów hybrydowych aktualnie nie używam, więc może tym kolorkiem się z kimś podzielę? Stawiam raczej na lakiery tradycyjne i chyba jestem nieliczna, co nie wykonuje hybryd. 


Makijaż:

Rimmel Wonder Bond tusz - serum do rzęs
cena: 44,99zł/11ml

Maskara do rzęs ze wzmacniającym serum bondingowym niesamowicie wydłuża rzęsy i nadaje im objętości. Zawiera kompleks biotyny, który wzmacnia struktury keratynowe rzęs - już po jednym pociągnięciu wyglądają na wyraźnie odżywione.

Niedawno zastanawiałam się nad tą maskarą w drogerii i myślałam o jej zakupie. To była miła niespodzianka, kiedy znalazłam ją tutaj w boxie :)


Usta:

Aloesove Pink balsam do ust spf30
cena: 39,00zł/15ml

Nawilżający balsam do ust z filtrem przeciwsłonecznym o smakowitym zapachu mango. Chroni usta przed podrażnieniami i stresem fotooksydacyjnym. Wygładza i pielęgnuje skórę ust, pozostawiając ją miękką i nawilżoną.

Bardzo byłam go ciekawa, kiedy dowiedziałam się, że pojawi się ten balsam do ust w pudełeczku. Pierwsze testy zaskoczyły mnie pozytywnie, więc pewnie o nim niedługo coś więcej napisze.


Aromaterapia:

Clarena olejek lawendowy ułatwiający zasypianie
cena: 11,00zł/3ml

Zawiera naturalny olejek eteryczny, który skutecznie niweluje skutki stresu, wycisza oraz ułatwia zasypianie. Przyjemnie koi zmysły, pomaga w zmniejszeniu napięcia i niepokoju.

Dodatkowo kod rabatowy -20% przy zakupach powyżej 150 zł.
Kod Pure06 na www.e-clarena.eu ważny od 24.07.24 do 31.08.2024r.

Kocham wszystko co lawendowe, więc taki olejek jak najbardziej będą używać. Pomimo, że jest to maleńka miniaturka, to i tak bardzo się ucieszyłam z tego produktu.


Pachnąca szafa dekoracyjny odświeżacz powietrza
cena: 13,37zł/25ml

To elegancki flakonik z esencją zapachową. Wypełnia dom soczyście owocowym zapachem. Będzie wspaniałą ozdobą domu wnosząc do pomieszczeń niespotykane wrażenie świeżości i przytulności. Postaw go w salonie, łazience, sypialni lub biurze i ciesz się intensywnym aromatem.

www.pachnacaszafa.pl
kod "BOX" rabat -30% na zakupy

Od Pachnącej Szafy znam już wybrane produkty i zawsze jestem zadowolona z jakości produktów. Zapachy na mniejszych powierzchniach są subtelne, ale roznoszą wokół siebie przyjemne zapachy np. w takiej formie jak flakonik z patyczkami, to wspaniały element dekoracyjny w łazience, czy w salonie. Chętnie o tym pachnącym umilaczu coś więcej napiszę. 


Podsumowując: Box SUNNY TIME zaskoczył mnie swoją różnorodnością i dość drogą zawartością. Pomimo nielicznych kilku nietrafionych pod mój gust kosmetyków jak np. lakier hybrydowy, czy to serum arganowe - pozostałe produkty jak najbardziej z przyjemnością poznam i cieszę się, że pojawiły się w edycji. Oceniając - to tak! podoba mi się ta edycja :) Znalazłam kilka fajnie zapowiadających się perełek, dlatego nie ukrywam, ale już zaczynam pierwsze testy.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.
#współpracareklamowa


Jak Wam się podoba zawartość i ta edycja?



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. cudowna grafika opakowania i świetna zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten BOX jest faktycznie z taką amerykańską grafiką :D pozdrawiam/Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...