14 sie 2024

Perfumy Harmoniq powracają w kosmicznym wydaniu! Nowość w Drogeriach Natura.

Witam,



Lubię bardzo odkrywać zapachowe perełki i poznawać nowe perfumy oraz otaczać się pięknymi zapachami. Tym razem ze mną przepiękne zapachy HARMONIQ, które dostępne są tylko w drogeriach Natura. To prawdziwe kosmiczne wydanie! A nową linią perfum jest Harmoniq Forever Young, która zainspirowana została kosmicznymi zjawiskami. Formulacje zapachów stworzone i wyprodukowane zostały we Francji, Anglii i USA.

Linia damska odwołuje się do piękna obserwowalnej części kosmosu: zorzy polarnej, gwiazd i galaktyki. Natomiast linia męska nawiązuje do tajemniczych i niezbadanych jeszcze zjawisk: hiperprzestrzeni, horyzontu i supernowy.


W gamie zapachów poznałam/poznaliśmy:

✨️ damskie GALAXIA EDP 75ml
szyprowo-kwiatowe

- nuty głowy: owoc granatu, owoc yuzu
- nuty serca: piwonia, mangolia
- nuty bazy: ambra, piżmo, akordy drzewne

✨️ męskie STELLARIS EDP 100ml
drzewno-aromatyczna

- nuty głowy: akordy cytrusowe
- nuty serca: róża, liście pomidorów, biały pieprz
- nuty bazy: drzewo sandałowe, akordy drzewne, paczula


Oba flakoniki są proste, klasyczne ale zarazem bardzo eleganckie i mi się podobają. To kosmiczne wydanie, które znajdzie wielu swoich zwolenników! Odnoście zapachów wersja damska to taki typ kwiatowo-zmysłowy, a wersja męska przyjemnie cytrusowa i świeża. Zapachy mają dobrą jakość i są wg. mnie trwałe. Ja wyczuwam je w ciągu dnia, jeśli tylko zaaplikuje je nieco więcej. Oczywiście z czasem zapach się ich ulatnia, to naturalne przy perfumach, nie mniej jednak i tak dla mnie są one trwałe i na długo wyczuwalne w ciągu dnia. Moim zdaniem fajnie sprawdzą się na prezent, bo spodobają się każdemu. W ofercie są też inne warianty zapachowe, więc każdy może wybrać dla siebie te nuty zapachowe, które najbardziej preferuje i lubi. Ja pewnie wybiorę się do Drogerii Natura by poznać pozostałe kosmiczne zapachy.

Wpis przy współpracy reklamowej z Drogerią Natura. 

Znacie kochani już te nowości i czy tak jak i ja też lubicie poznawać takie perfumy? 
Zapraszam do Drogerii Natura.


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...