9 sie 2024

Chrupiący popcorn - przekąska kibiców podczas Igrzysk Olimpijskich.

Witam,



Cześć kibice! Igrzyska Olimpijskie trwają na całego, a to dobry czas, by w czasie kibicowania zajadać chrupiący popcorn od marki Kupiec.

Ja degustuje w smakach, bo mam aż 3 do wyboru:
- naturalny
- solony
- maślany

Ogólnie nie jestem zwolennikiem popcornu, ale ten o smaku naturalnym przypadł mi do gustu.


Ciekawostką jest to, że popcorn Kupiec, który jest przeznaczony do mikrofali, można przygotować także na patelni. Ja nie używam mikrofali, dlatego patelnia okazała się doskonała! Razem w towarzystwie popcornu kibicuję z całą rodzinką podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich '24

A Wy kochani macie swoją ulubioną dyscyplinę?
Ja lubię biegi na czas :)

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Kupiec
#współpracareklamowa 

#chrup_i_lub #zdrowaradosczycia #poranaziarno #kupiec #kupiec_pl


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...