16 sie 2024

Aktualna promocja w drogerii Rossmann na kosmetyki GARNIER :)

Witam,



Czy macie swoich ulubieńców pielęgnacyjnych z marki Garnier, którzy są z Wami w te wakacje?

Ja od kiedy poznałam MASKĘ odżywczą Banana Hair Food do włosów, którą można stosować na 3 sposoby, to nie rozstaje się z nią na krok. Towarzyszy mi przy każdym myciu i pielęgnacji. Jestem w trakcie już drugiego jej opakowania, a na pewno kupię ją jeszcze na aktualnej promocji w Drogerii Rossmann :)

Dodatkowo mój ulubiony i znany przez większość różowy PŁYN MICELARNY do skóry wrażliwej 3w1, który jest Nr 1 w Polsce też zasługuje na miano letniego mojego hitu. Doskonale usuwa on makijaż, oczyszcza i koi twarz, oczy i usta. Jego bezzapachowa formuła jest delikatna, a sam płyn jest testowany dermatologicznie i okulistycznie.


Kochani mam także dla Was super wiadomość – jeśli lubicie promocje tak jak i ja na kosmetyki GARNIER to uwaga, uwaga!

Zapamiętajcie tą informację :)

Skorzystaj z super promocji w drogeriach Rossmann!

Od 9 do 30 sierpnia maski do włosów Garnier Hairfood, saszetki koloryzujące Garnier Colour Sensation oraz kultowy płyn micelarny 3w1 dla skóry wrażliwej kupisz w niższej cenie!
Nie przegap!


Garnier Fructis, Garnier Hairfood, Garnier Skin Active, maska do włosów, pielęgnacja włosów, koloryzacja włosów, płyn micelarny, pielęgnacja twarzy, demakijaż twarzy

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beuty.
Konkurs z marką Garnier. 


Serdecznie polecam - to super okazja także na SASZETKI KOLORYZUJĄCE ->


Pięknego dnia :)


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...