6 sie 2024

Dekoracyjny odświeżacz powietrza Cedr z Brzoskwinią od Pachnącej Szafy.

Witam,



Nie tylko nowości kosmetyczne można znaleźć w boxach od Pure Beauty, ale czasami pojawiają się pachnące niespodzianki pod postacią fajnego domowego umilacza do wystroju wnętrz. A tym razem miłą niespodzianką była dla mnie marka którą znam już od początku mojego blogowania, czyli będzie to ładne "naście" latek temu i jest to marka, która już wcześniej gościła w boxach, czyli moja ulubiona Pachnąca Szafa. Tym razem Dekoracyjny odświeżacz powietrza Cedr z Brzoskwinią wzbudził moje zainteresowanie od samego początku i od razu zapragnęłam, aby moje wnętrze zrobiło się pachnące, przytulne i miało miłą maleńką dekorację.


Dekoracyjny odświeżacz powietrza Cedr z Brzoskwinią to elegancki flakonik z esencją zapachową. Postaw go w salonie, łazience, sypialni lub biurze i ciesz się intensywnym aromatem cedru i brzoskwini. Został stworzony zgodnie z nurtem Vegan Friendly.

Sposób użycia:
Producent podaje, aby otworzyć flakonik i włożyć rattanowe patyczki do środka. Co kilka dni należy obróć patyczki umieszczając ich drugi koniec we flakoniku. Zapach utrzymuje się do kilku tygodni w zależności od umiejscowienia flakonika, wielkości pomieszczenia, a także cyrkulacji powietrza i użytej kompozycji.


Ja moje patyczki zanim umieszczę w łazience, chcę je zaprezentować. Wybiorę właśnie łazienkę na ich miejsce docelowe, ze względu na jej niewielką powierzchnię, a to dlatego, że zapach od razu staje się tam intensywniejszy, niż gdybym zostawiała je w pokoju, który ma już zdecydowanie  większą przestrzeń i zapachu aż tak nie byłoby czuć, jedynie jego mgiełkę w miejscu samych patyczków.

Sam flakonik tego cudownego dekoracyjnego odświeżacza nie jest duży, jego pojemność to tylko 25 ml, nie mniej jednak takie małe odświeżacze pod postacią dekoracyjnych patyczków też pięknie się prezentują i ulatniają przyjemną woń. 

Wersja zapachowa jaką ja mam to cedr z brzoskwinią. Pachnie on owocowo, świeżo, mi się bardzo podoba. Myślę, że kiedy będę wchodzić do łazienki to będę wyczuwała jego woń, gdyż wcześniej miałam już patyczki z owej marki i właśnie zapach z nich długo intensywnie się unosił. Co kilka dni należy odwracać patyczki, aby ponownie mogły się nasączyć wonią i wydobywać od siebie tą pachnącą mgiełkę. Cieszę się, że nie tylko kosmetyki pojawiają się w boxach od Pure Beauty, ale też takie pachnące 'gadżety' do domowego wnętrza. 

Produkt nie posiada składników pochodzenia zwierzęcego, ani nie był testowany na zwierzętach.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.

www.pachnacaszafa.pl
kod "BOX" rabat -30% na zakupy


Kochani, lubcie takie dekoracyjne odświeżacze powietrza z patyczkami?
Jaki jest Wasz ulubiony zapach?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...