27 mar 2024

Inteligentny uchwyt dezynfekujący na szczoteczki Oclean S1.

Witam,



Łazienka jest miejscem w której to przechowujemy produkty kosmetyczne, środki czystości, akcesoria kosmetyczne, a przede wszystkim produkty do higieny jamy ustnej i szczoteczki do mycia zębów, które zazwyczaj mieszczą się na umywalce lub w miejscu gdzie najczęściej się myjemy. Niestety łazienka to miejsce również pełne patogenów, które są niewidoczne gołym okiem i stanowią one zagrożenie dla zdrowia jamy ustnej. Odpowiednie wsparcie jest tutaj jak najbardziej wskazane dlatego też z pomocą przychodzi inteligentny uchwyt dezynfekujący na szczoteczki - sanitizer Oclean S1.


Ach jak ja się cieszę, że mam przyjemność poznać kolejną nowinkę do higieny jamy ustnej z marki Oclean. Jestem bardzo wdzięczna i dziękuję, że takie innowacyjne urządzenia mogę poznawać, testować, oceniać :)

Jak zatem działa uchwyt dezynfekujący na szczoteczki Oclean S1?

To rewelacyjny przełom w walce z bakteriami, wirusami i grzybami, bo ten inteligentny uchwyt dezynfekujący do szczoteczek wykorzystuje światło UVC i pozbywa się bakterii nawet do 99,9%. To niewidzialna moc dezynfekcji - wygoda i bezpieczeństwo dla mojej szczoteczki.

Zaletą tego uchwytu jest to, że sam automatycznie włącza się co 6 godzin i przez 2 minuty dezynfekuje szczoteczkę. Można też włączyć go “na żądanie”, wtedy dezynfekcja trwa 5 minut. To takie proste! Bardzo się cieszę, że ten uchwyt jest razem ze mną i teraz cały czas gości on u mnie i pracuje na czystość szczoteczki każdego dnia.

Moja szczoteczka soniczna także z marki Oclean jest teraz dobrze zdezynfekowana i zaopiekowana, co wpływa korzystnie na moją ogólną higienę jamy ustnej.


Pomieści on do 5 szczoteczek dla całej rodziny: 3 stanowiska przeznaczone są do dezynfekcji, a 2 skraje do przechowywania. Bardzo mi się ta opcja podoba. 

A Wy lubicie takie pomocne urządzenia i gadżety, aby jeszcze lepiej dbać o swoje zdrowie i piękny uśmiech? Niedawno też dowiedziałam się na szkoleniu organizowanym przez firmę OCLEAN, że dzięki takiemu sanitizerowi można również dezynfekować inne urządzenia jak np. niektóre golarki. Rewelacyjnie :)

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Oclean.


To jak pomyślicie o dezynfekcji swojej szczoteczki?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...