15 mar 2024

ZERO - Joanna Łopusińska, wydawnictwo W.A.B.

Witam,



13 marca 2024 miała miejsce premiera nowej książki autorki Joanny Łopusińskiej pt. "ZERO", w wydawnictwie W.A.B.

Czy można bać się liczby?
Czy to ona jest największą zagadką naszego uniwersum?
I co łączy miłość, śmierć i boski umysł?

"Wrzesień 2012 roku, Oksford. Gorące lato dobiega końca. Dwudziestodwuletnia Ava Majewska dokonuje pozornie niemożliwego matematycznego przełomu, a wokół niej zaczynają ginąć ludzie. Tropy rozbiegają się po całym świecie: Princeton, Castel Gandolfo, Genewa, Dżudda. Wygląda na to, że i na nią ktoś bezlitośnie poluje. Chcąc dokończyć pracę nad odkryciem i przeżyć, Ava zmuszona jest uciekać. Jej tropem podążają przyjaciele, ale i wrogowie. Pytanie tylko, kto jest kim? Po której stronie stoi poróżniony z nią naukowiec i jednocześnie dawna miłość? I co wspólnego z tym wszystkim ma papa nero, czyli czarny papież, oraz przekazywane z ust do ust stare tajemnice?"


Data premiery: 13-03-2024
Liczba stron: 512
Wydawca: W.A.B.
Autor: Joanna Łopusińska
Format: 135 x 210
ISBN: 978-83-8319-451-6
Kategoria Wydawcy: Kryminał, sensacja
Typ okładki: miękka ze skrzydełkami

***
Było to moje drugie już spotkanie z autorką, bo wcześniej miałam okazje przeczytać „Zderzacz”, który był także kryminałem. Może do końca nie jest to mój ulubiony gatunek do czytania, ale od czasu do czasu hmm… mało tego tutaj było coś z matematyki, oj tego się obawiałam, czy zdołam zrozumieć treść, bo dla mnie wszystko co matematyczne to czarna magia. Fajnie, że już na początku książki byli przedstawieni bohaterowie, bo trochę ich było i zaczynałam się gubić, ale z czasem czytania powoli je zapamiętywałam. Fajne też było to, że książka zawiera dużo krótkich rozdziałów, które można sobie podzielić w czasie czytania, choć tak naprawdę sprawiają one, że książkę czyta się szybko. Jest tu też dużo emocji i autorka nie daje się nudzić. Moim zdaniem to książka, przy której trzeba się skupić, bo jak wiemy matematyka to nauka ścisła i nie jest taka prosta dla niektórych. Do tego te zagadki i akcja w czasie czytania. Oj dużo się działo. Brawo dla autorki, która pisała fachowym nazewnictwem.
Wpis przy współpracy reklamowej z wydawnictwem W.A.B.


Jestem ciekawa jaki będzie Wasz odbiór tej książki po jej przeczytaniu.


pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...