21 mar 2024

Meglio łazienka - nowy skuteczniejszy przeciw kamieniowi.

Witam,



W kalendarzu zawitała wiosna, a w mojej łazience powiew czystości z produktami MEGLIO - Łazienka. To właśnie do zadań specjalnych jest ze mną nowy skuteczniejszy przeciw kamieniowi spray MEGLIO. Poznaje go dzięki kampanii od Instars - pięknie dziękuję! Zawsze cieszę się z takiej nowej domowej chemii, chyba powoli starzeje się, bo naprawdę produkty do sprzątania lubię tak samo jak kosmetyki. Odkrywać nowości, sprawdzać zapachy i jakie korzyści są w czasie sprzątania. Jak sprawdziła się dla mnie ta nowość? Zapraszam na krótki wpis :)


Płyn MEGLIO:
- usuwa kamień, resztki mydła, rdzę i zacieki wodne,
- przywraca blask powierzchniom,
- nie pozostawia smug.

Jestem zadowolona jak szybko płyn pomaga mi usunąć wszystkie zabrudzenia, a wybrane miejsca są bez osadu z kamienia. Co prawda moja nowa łazienka od kilku miesięcy tak naprawdę jest użytkowana i wszystko w niej jest nowe, więc nie ma aż tak wielkich zabrudzeń jak widoczny kamień ciężki do usunięcia, nie mniej jednak systematyczne dbanie o nią i mycie daje efekt lśniących powierzchni, przez co motywuje mnie to jeszcze bardziej do sprzątania. 

Sam spray jest mega wydajny, świeżo ładnie pachnie. Przy spłukiwaniu tworzony pianę i wszystko razem z wodą po etapie sprzątającym pozostaje świecące. Warto przeczytać do jakich powierzchni sprayu nie należy używać. Producent wszystko jasno przestawił z tył na etykiecie.

Kilkoma opakowaniami podzieliłam się z najbliższymi - bo takie było m.in. zadanie w projekcie. Opinie jakie poznałam po zastosowaniu Meglio były pozytywne. Każdy był zadowolony z porządków.

[prezent]

#prezent #Meglio #MeglioŁazienka #NiezrównanyPołysk #MeglioŁazienkawInStars #łazienkabezosaduismug


Lubicie sprzątać swoją łazienkę? 


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...