14 kwi 2023

Upiększające serum z efektem Glow od Soraya.

Witam,



Mega się cieszę, że jest już wiosna, a za chwilę zawita ciepłe lato - to będą najpiękniejsze, długie słoneczne dni, kiedy będę przebywać na słońcu. Wtedy też zawsze sięgam po lekką pielęgnację. Nie wiem czemu ale upiększające serum z witaminą C z efektem glow od marki Soraya właśnie na pierwsze spotkanie, kiedy zobaczyłam go w pudełku od Pure Beuty z edycji Spring Revolution skojarzyło mi się ze słoneczkiem i latem. Żółte opakowanie przywołuje już u mnie to, że powoli będzie coraz więcej słońca. Zapragnęłam poznać to serum bliżej i dziś kochani zapraszam na moje pierwsze wrażenia i opinię nt. owego serum. 


Kilka słów od producenta:

Podaruj skórze energię i zostań prawdziwą glow queen! Złote drobinki nadają super efekt glow na skórze. Zachwycaj naturalnym blaskiem, dzięki składnikom, które upiększą, odświeżą oraz idealnie rozświetlają. Konsystencja jest lekka, szybko się wchłania i nie zostawia uczucia lepkości.

Produkt przyjazny dla wegan

Co ma w sobie:
Złote drobinki – nadają super efekt glow. Idealne rozświetlenie
Ekstrakt z pomelo – to moc cytrusowych witamin, aby upiększyć, odświeżyć i dodać skórze energii
Witamina C – rozjaśnia, widocznie upiększając skórę
Niacynamid - matuje i zwęża pory

Uzależniający zapach to mix cytrusów, zielonego jabłuszka i granatu. Konsystencja lekka i szybko się wchłania, bez uczucia lepkości.

Efekt? Świeża, czysta, matowa i pełna energii skóra!

Aqua, Propanediol, Glycerin, Niacinamide, Carrageenan, Biosaccharide Gum-1, Sodium Ascorbyl Phosphate, Citrus Grandis Fruit Extract, Sorbitol, Xanthan Gum, Mica, Caprylyl/Capryl Glucoside, Caprylyl Glycol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Lecithin, Citric Acid, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Tin Oxide, CI 77891, CI 19140.

Sposób użycia:
Jedną porcję serum wmasuj w oczyszczoną skórę twarzy. Nałóż makijaż i gotowe! Super nadaje się również na wielkie wyjścia.


Opakowanie o pojemności 30 ml mieści się w kartoniku, na którym są wszystkie informacje na temat serum. Buteleczka zawiera wygodną pipetkę, więc aplikacja jest higieniczna i ja osobiście lubię taką formę przy kosmetykach, aczkolwiek bardziej preferuję jednak pompki. Konsystencja serum jest średnio gęsta, koloru jasno żółtego i ma w sobie piękne mieniące się drobinki, które połyskują kiedy się je rozsmaruje na skórze. Polecam nakładać serum w mniejszych ilościach, gdyż moje początki kiedy go aplikowałam za pierwszym razem, to zdecydowanie dużo za dużo nałożyłam, przez co miałam wrażenie, że serum się lepi, a nie do końca wchłania. Później już wiedziałam, że jedna maleńka porcja wystarczy na całą twarz, by stała się ona promienna i dostała ładny wyrównany koloryt, kiedy nałożymy i wykonamy makijaż. Jeśli chodzi o efekty i występującą tu witaminę C, to liczyłam, że skóra stanie się rozjaśniona, ale jednak spektakularnych efektów nie zauważyłam po za mieniącą się skórą i efektem glow.

Serum oceniam ok, ale uważam, że nadaje się ono na wielkie wyjścia, imprezy lub można aplikować też solo nie tylko na twarz, ale ogólnie ma skórę, ale w porze letniej, kiedy lubimy ten efekt glow i mieniących się drobinek. Na co dzień jednak ten brokacik nie bardzo mi przypasował - wolę konkretniejszą i lepszą pielęgnację 'bez upiększania' i bez mieniących się drobinek. 

Jestem ciekawa, czy macie doświadczenie z tym serum i czy lubicie takie mieniące się konsystencje w produktach kosmetycznych? Lubicie markę Soraya i nową linię Just Glow?

Post przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty


Linia Just Glow to produkty przyjazne dla wegan – potwierdzone Certyfikatem Vegen Society, są też testowane dermatologicznie.



pozdrawiam,
Donna

4 komentarze:

  1. To coś dla mnie, promienna skóra na wiosne by mi sie przydalo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obowiązkowo na lato, ten efekt drobinek mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum wydaje się bardzo ciekawe, ciekawe czy u mnie na wrażliwą skórę ono by ładnie rozświetlało i czy by przykryło czerwone policzki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej linii od Soraya :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...