12 kwi 2023

Płyn do higieny intymnej Lactacyd Ultra-nawilżający 40+ nowość!

Witam,



Nieraz czytam różne wpisy nt. płynów do higieny intymnej, a zazwyczaj dyskusje i komentarze jakie lubią pojawiać się pod wpisami, gdzie są zwolennicy i przeciwnicy tych produktów. Jedni uważają płyny jako coś bez czego nie wyobrażają sobie higieny, inni że takie płyny to zło i myją się tylko samą wodą (a niektórzy nawet myją się zwykłym mydłem :o). Ja należę do teamu, gdzie stosowałam i będę używać płyny/pianki/olejki itp. do higieny intymnej, bo nie wyobrażam sobie tego nie robić. Jak można umyć się samą wodą tam, gdzie miejsca intymne są wrażliwe, potrzebują troskliwej opieki i właściwego zadbania. Nawet ze względu na specyficzny kobiecy zapach, czy w dniu okresu.. myślicie, że sama woda wystarczy do umycia? U mnie jest to nie do przyjęcia, dlatego zawsze zwracam uwagę na odpowiednie płyny do higieny intymnej. Mam swoje ulubione, do których powracam, ale też poznaje nowości i ostatnio w mojej łazience już od kilku tygodni zagościł nowy płyn do higieny intymnej Lactacyd Ultra-nawilżający 40+ (nowość!) który jest delikatnym i idealnym płynem do codziennej pielęgnacji dla dojrzałych kobiet.


Dzięki formule, zawierającej ekstrakt z kwiatu lotosu, Lactacyd pomaga przywrócić i wzmocnić naturalną barierę hydrolipidową delikatnych okolic intymnych, a kwas mlekowy sprzyja utrzymaniu równowagi bakteryjnej. Ta emulsja intymna polecana jest kobietom w trakcie lub po przebytej menopauzie, zmagającym się z uczuciem suchości okolic intymnych. Polecany jest również do pielęgnacji w trakcie stosowania terapii hormonalnej. Produkt testowany dermatologicznie.

Aqua,Magnesium Laureth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine,Disodium Laureth Sulfosuccinate,Sodium Laureth Sulfate,Glycol Distearate,Glyceryl Oleate,PEG-7 Glyceryl Cocoate,Coco-Glucoside,Nelumbo Nucifera Flower Extract,Parfum,Glycerin,Cocamide MEA,Caprylyl Glycol,Sodium Benzoate,PEG-55 Propylene Glycol Oleate,Propylene Glycol,Glyceryl Laurate,Laureth-10,Sodium Chloride,Citric Acid,Lactic Acid,Sodium Hydroxide,Formic Acid,EDTA,Tocopherol,Hydrogenated Palm Glycerides Citrate


Wcześniej z płynów Lactacyd znałam już wersję klasyczną Femina, Probiotic Plus oraz z olejkiem Precious Oil. Obecna wersja 40+ przeznaczona jest dla kobiet w okresie menopauzy lub po menopauzie. Co prawda ja jeszcze nie jestem w tym okresie, aczkolwiek czwórka w metryce już się pojawiła, dlatego ten płyn chciałam poznać i go ocenić, czy też będzie taki dobry jak poprzednie które już znam.

Płyn Ultra-nawilżający przede wszystkim:
- łagodzi suchość okolic intymnych,
- łagodzi swędzenie stref intymnych,
- przynosi uczucie nawilżonej skóry przez cały dzień,
- wspiera utrzymanie naturalnej równiwagi pH,
- zapewnia długotrwałe uczucie świeżości

Zawiera m.in. kwas hialuronowy pantenol, naturalny kwas L-mlekowy.

Polubiłam płyn ultra-nawilżający 40+, bo spełnia on podstawowe zadania: delikatnie myje i pielęgnuje wrażliwe miejsca intymne, ma przyjemną konsystencję, która łagodnie się pieni i która nie zawiera mydła. Opakowanie płynu jest też wydajne, szkoda tylko, że nie posiada ono pompki. Ogólnie płyn idealnie nadaje się do codziennej troski o sfery intymne.


Lubicie produkty Lactacyd?

Bardzo się cieszę, że poznałam ten płyn dzięki wizaz.pl i #klubrecenzentki #wizazpl


pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki do higieny intymnej marki Lactacyd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Higiena intymna to ważna higiena tez nie wyobrażam sobie nie używać takich płynów to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka Lactacyd to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...