25 kwi 2023

Pierwsze urodziny Klubu Ambasadorskiego Garnier - open box.

Witam,



Od kiedy jestem w Klubie Ambasadorskim marki Garnier mam przyjemność poznawać wspaniałe nowości kosmetyczne. Bardzo lubię tą markę, znam ją od lat i cenię. Niedawno zawitał do mnie super box, który był wyjątkowy, dlatego, że był on wydany z okazji pierwszych urodzin Klubu Ambasadorskiego, do którego należę i w którym pojawiły się same bestsellery kosmetyczne. Takie niespodzianki to ja lubię, więc ogromnie się ucieszyłam, bo nie spodziewałam się takiego prezentu.

Zapraszam Was kochani na open box urodzinowego pudełka pełnego kosmetyków Garnier.


Płyn micelarny 3w1 dla skóry wrażliwej.

Płyn micelarny do skóry wrażliwej 1. usuwa makijaż, 2. oczyszcza, 3. koi twarz, oczy, usta. Testowany dermatologicznie i okulistycznie. Jest to płyn nr 1 w Polsce.

Płyn ten jest znany i lubiany chyba przez większość dziewczyn. Ja może go miałam raz i to bardzo dawno temu, więc fajnie, że teraz będę miałam okazję go lepiej poznać. Duża pojemność z pewnością starczy mi na dłużej.


Botanic Therapy węgiel aktywny i olej z czarnuszki - maska o działaniu nawilżającym.

Doskonale uzupełnia codzienną pielęgnację włosów. Stworzona została na bazie węgla aktywnego oraz oleju z czarnuszki. Produkt nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Nie powoduje obciążenia włosów.

Składnik aktywny jakim jest węgiel aktywny lubię, aczkolwiek nie zawsze i nie we wszystkich kosmetykach. Do włosów akurat lubię, bo przedłuża on świeżość i usuwa nadmiar sebum ze skóry głowy. 


Vitamin C - super serum na przebarwienia

Serum redukujące przebarwienia Garnier Vitamin C Super Serum zapewnia efekt gładkiej, ujednoliconej cery pełnej zdrowego blasku, wyraźnie zmniejszając przebarwienia i wyrównując koloryt.

Mój hit od zeszłego roku. Zużyłam już kilka buteleczek, więc tutaj z kolejnej też się mega ucieszyłam.


Hyaluronic Aloe lekki krem BB

Formuła kremu BB do cery jasnej i śniadej Garnier Hyaluronic Aloe z pochodną kwasu hialuronowego, aloesu i pigmentami mineralnymi sprawdzi się przy każdym typie skóry, wyrównując jej koloryt, nawilżając i chroniąc przed słońcem dzięki SPF 15. Nawilża 24h.

Kremów BB jeszcze nie miałam okazji poznać, myślę że teraz na cieplejsze już wiosenno-letnie dni kremy BB będą u mnie lepiej się sprawdzały niż ciężkie i mocno kryjące podkłady.


Maska na tkaninie z witaminą C

Poprzez połączenie witaminy C oraz kwasu hialuronowego nawilżająca maska do twarzy Garnier Skin Naturals działa rozjaśniająco, odżywczo, wygładzająco i odświeżająco.

Jedna z moich ulubionych masek do twarzy na tkaninie, jakie poznałam ostatnio. Maska jest dość mocno nasączona i dzięki temu po aplikacji można kremowe pozostałości wklepać w skórę. Zazwyczaj tą maskę wykonuję na noc, by już jej nie zmywać.


Jestem zachwycona, bo te kosmetyki są the best. Niektóre z nich już znam i tak potwierdzam są one bestsellerami, ale myślę, że tych których jeszcze nie znam, też okażą się dobre i zaliczę ich do ulubieńców.

A Wy kochani macie już swojego ulubieńca tutaj? Moim jest serum na przebarwienia z witaminą C.



pozdrawiam,
Donna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...