18 mar 2023

Absolu D'Amour woda perfumowana dla kobiet ADOPT.

Witam,



Jako miłośniczka lubiąca się otaczać pięknymi zapachami, kiedy zobaczyłam wodę perfumowaną w boxie od Pure Beauty w edycji You're Cute ucieszyłam się, bo takie pachnidełka lubię poznawać i kolekcjonować - niezależnie jaka jest pojemność danego zapachu lubię je mieć. Na wiosnę szukałam właśnie czegoś małego do torebki, bo obecne wszystkie inne małe pojemności już mi się skończyły lub były typowo zimowe, a ja chcę teraz czegoś nowego i już bardziej wiosennego niż ciężkich, słodkich woni. Zaskoczyła mnie marka Adopt, bo nigdy wcześniej o niej nie słyszałam i jest to kolejna poznana marka dzięki boxowi od Pure Beuty. Zapraszam Was kochani na dzisiejszy pachnący wpis i zaprezentowanie wody perfumowanej Absolu D'Amour - szkoda, że nie możecie poczuć zapachów perfum przez ekran, ale jeśli jesteście ciekawi tego zapachu, to właśnie ten jak i inne z tej marki są dostępne w drogerii Rossmann w cenie 39,99zł za flakonik 30 ml, więc uważam, że taka pojemność jest doskonała do torebki.


Wody perfumowane marki ADOPT to nieoczywiste akordy pełne świeżości i elegancji. Tworzone w stolicy perfum – Grasse, a wyprodukowane w Bordeaux pod okiem Philippa Hardela. Każda kompozycja to kwintesencja długotrwałej pracy nad najlepszymi i trwałymi połączeniami. Są to perfumy dla kobiet z linii zapachowej Flowers & Romanticism w atomizerze o pojemności 30ml.

Mój zapach to Absolu D'Amour z następującymi nutami zapachowymi:

GŁOWA: czerwone owoce
SERCE: róża damasceńska
PODSTAWA: piżmo

Alcohol Denat., Aqua (Water), Parfum (Fragrance), Mica, Ci 77891 (Titanium Dioxide), Ci 77491 (Iron Oxides), Limonene, Linalool, Citronellol, Geraniol, Benzyl Benzoate, Citral, Isoeugenol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Anise Alcohol.


Absolu D'Amour pachnie kwiatowo-owocową świeżością. Kiedy flakonik dość mocno potrząśniemy możemy zobaczyć mieniące się ala maleńkie drobinki w środku. To może fajnie sprawdzić się w lecie, kiedy odkryjemy więcej opalonego ciała. Zapach jest nawet trwały, bo wyczuwalny jest w ciągu dnia dobrze. Wiadomo, że z czasem się ulatnia, ale i tak czuję wokół siebie wtedy przyjemną mgiełkę. Czasami psikam nią ponownie dla wzmocnienia zapachu. W składzie możemy wyczuć czerwone owoce, róże damasceńską i piżmo. To ciekawe połączenie - mi się podoba, więc zapach przypadł mi od razu do gustu. Samo opakowanie jakim jest perfumetka i etykieta też jest mocno urocze i słodkie, tutaj są to różowe serduszka. Myślę, że wiele młodszych dziewczyn i grono z młodszego pokolenia polubi ten zapach, ale też uważam, że nieco starsze kobietki też się mogą na niego skusić, ze względu na nutę kobiecej elegancji. Ja mam wrażenie, że gdzieś już czułam ten aromat w innym perfumie, aczkolwiek jak wiadomo często zapachy i połącznie nut lubią się powtarzać i odnosimy wrażenie, że dany zapach już znamy i przypomina nam inny. 

Post przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty

Teraz muszę pamiętać i kiedy będę w Rossmannie o poznanie inny wariantów zapachowych, bo jest ich naprawdę sporo.

A Ty jaki znalazłaś zapach w swoim boxie od Pure Beauty lub czy znałaś już tą markę i wody perfumowane wcześniej? Lubicie formę perfumetek zabierać do swoich torebek? Dla mnie to super i wygodne rozwiązanie. 



pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...