17 mar 2023

Przegląd nowości od Joanny i nowa seria do stylizacji włosów Niezłe ziółko.

Witam,



Dziś zapraszam Was kochani na przegląd kosmetyczny i przedstawiam Wam extra nowości od Laboratorium Joanna. NIEZŁE ZIÓŁKO to nowa seria kosmetyków do stylizacji i pielęgnacji włosów jakie pojawiły się w ofercie marki. Kosmetyki mają nie tylko kolorowe opakowania, ale ich nazwy także są zabawne i z pomysłem. Każdy może poczuć luz tworząc swój styl fryzury. Moje włosy raczej nie przepadają za typową stylizacją, ale pielęgnacja jak najbardziej. Bardzo mnie ucieszyły te nowości - bo jakoś tak zamiast wiosennego klimatu poczułam już wakacyjne chwile? Jeśli stylizujecie włosy musicie koniecznie bliżej poznać te nowinki. 


Jak mówi producent:
Postaw na swoim z nową linią produktów do stylizacji włosów Niezłe Ziółko! Daj się ponieść trendom, albo czesz na przekór i baw się fryzurami jak tylko chcesz! Dzięki zawartości ekstraktu z konopi kosmetyki dodatkowo zadbają o odżywienie Twoich włosów. Nie wierzysz? Wypróbuj!


- GUMOWY ŻEL STAWIA NA MAKSA - ekstramalnie utrwalający - "postaw im się na maksa"
- SPRAY CHRONI NIEZALEŻNOŚĆ termoochronny - "wyraź swoją niezależność" 
- PASTA TWORZY CHAOS - elastycznie utrwalająca - "reguły są po to, aby je łamać" 
- SERUM CZYSTE ZŁOTO - wygładzające - "nie rób dramy" 

Ja na pewno chcę poznać spray termoochronny i ciekawi mnie też to serum wygładzające. Pasta i żel do włosów to już nie do końca coś co lubią moje włosy, ale na pewno ktoś pozna je z mojej rodzinki. 


Kto już zna i polubił Niezłe ziółko?



pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...