6 paź 2018

Wosk od Yankee Candle Cafe al Fresco - cynamon, kawa i karmel.

Witam,



Przechodząc obok tętniącej życiem włoskiej kawiarni na świeżym powietrzu czujesz ciepły pocałunek słodkich nut cynamonu, kawy i karmelu. I… nie możesz się oprzeć.

Wosk jaki poznałam i pali się u mnie właśnie teraz w kominku to Cafe al Fresco. Jest to bardzo otulający zapach idealnie w komponujący się w jesienną aurę.


Jest to wosk dość wyrazisty, z przytupem, konkretny, może dla kogoś będzie duszący, ale jak dla mnie ta duszność jest przyjemna... połączenie cynamonu, kawy i karmelu niesie za sobą ciepłą słodycz.


Zapach wypełnia już po kilku chwilach słodkim aromatem cały pokój. Czuć go nawet jak mała świeczuszka w kominku sama zgaśnie. Podoba mi się jego zapach, ale np. na dużą świecę bym się nie zdecydowała. Do tej kawy na ten pięknej etykiecie właśnie skusiłabym się na pyszne ciacho.



A Wy lubicie słodkie i apetyczne woski od Yankee?
Wosk do kupienia w sklepie goodies.pl :) 




pozdrawiam,

Donna


3 komentarze:

  1. Aż ślinka mi cieknie i to od samego czytania o nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dodatek kawy bardzo mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo zapach by mi się spodobał,, lubię słodkie połączenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...