24 paź 2017

My secret natural beauty eyeshadow palette: Cinnamon Rolls i Violet Hills.

Witam,


Wcześniej jeszcze we wrześniu prezentowałam jedną z paletek My secret, która mnie od razu urzekła. Pisałam o niej -> Tu Na poniższym pierwszym zdjęciu to ta po prawej stronie u góry. Jej pigmentacja, błysk to jej atut i jednym słowem jakbym ją określiła to takie cudeńko. Ale jej 'przyrodnie siostry', które również zawitały w jesiennych nowościach, ale już bez błysku równie są niczego sobie. Dlatego dziś ich prezentacja.


A mowa tu o paletkach o nazwach: 
- Cinnamon Rolls 
- Violet Hills
Jak łatwo się domyśleć, wiadomo która jest która. Osobiście od razu do gustu przypadła mi wersja fioletowo-śliwkowa.


Opis palet: 
Są to palety cieni idealnych do wykreowania makijażu dziennego, jak również wieczorowego w bardziej zdecydowanym stylu. Bogactwo efektów w ramach tej samej palety. Jedwabista, silikonowo - mineralna formuła ułatwia aplikację. Cienie znakomicie przylegają do powieki i zachowują trwałość przez długi czas. Hipoalergiczne.


Opinia:
Paletki w trzech cieniach są praktyczne, wygodne i podoba mi się w nich dobrana kolorystyka, pod względem kolorów przy wykonywanym danym makijażu. Jak napisałam wcześniej bardziej podoba się - Violet Hills. Znajdziemy tu mocny fiolet, nieco lżejszy i jasny zgaszony odcień i coś pomiędzy fioletem, a bielą. W Cinnamon Rolls jest już zupełnie całkiem inaczej, bo znajdziemy odcienie ciemnego brązu, odcień ala ceglasty i taki jasno-mleczny. Nałożyłam je dla przetestowania jak będą wyglądać na powiece - ale muszę się do nich co nieco przekonać, bo wersje śliwkowe to natychmiast wylądowały na oku. Uważam, że takie fiolety lepiej pasują dla brunetek, niż odcienie beżu/brązu. Ale to wszystko kwesta gustu i jakie Nam się indywidualnie podobają kolory. 


Cienie dają matowe wykończenie, nieco się sypią, a dla trwałości ich utrzymywania się na powiece zalecam bazę, bo np. u mnie cienie już po całym dniu nie były tak intensywne jak zaraz po zaaplikowaniu, tylko nieco poznikały.


Czy podoba Wam się taka kolorystyka?



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...