28 maj 2015

YOUNGY 20 + Balsam z oliwkami Karnawał w Wenecji od Lirene.

Witam,


Mazidełka do ciała uwielbiam wręcz ubóstwiam. Jest okres, że moja skóra jest bardziej wymagająca (przesuszona) a jest i taki, że wystarczy jej niewielkie nawilżenie, bo skórę ciała mam zazwyczaj normalną i nie narzekam. Jeśli chce ją lepiej nawilżyć i odżywić sięgam po masła, a jak chcę coś lekkiego to pod ręką mam nawilżający balsam. Z zapasów ostatnimi dniami używałam Oliwkowego balsamu Lirene Youngy 20+. Jak się sprawdza? Zapraszam na recenzje.


Opis:
Balsam z oliwkami Karnawał w Wenecji został stworzony z myślą o potrzebach skóry suchej. Twoja skóra spragniona jest ukojenia po szaleństwach karnawałowej nocy?
Balsam z oliwkami Karnawał w Wenecji to wyjątkowe połączenie skutecznej pielęgnacji z dobroczynnym działaniem południowych oliwek, zwanych owocami „drzewa wieczności”. Balsam przywraca równowagę ciała i zmysłów, a jego zniewalający zapach koi skórę, przygotowując ją na kolejną noc karnawałowej zabawy w Wenecji. Ciao bella!


Wosk z oliwek – nadaje skórze aksamitną miękkość; prawidłowo natłuszcza i nawilża

Balsam z oliwkami Karnawał w Wenecji:

* koi skórę
* odpowiednio pielęgnuje
* przywraca miękkość
* pozostawia zmysłowy zapach


Moja opinia:

Balsam ma swoje plusy i minusy. Jeśli ktoś lubi ekonomiczne, duże opakowania to taki balsam jest dla niego, mi przeważnie duże opakowania szybko się nudzą (i dlatego czasami mam otwarte 2 inne opakowania na zmianę) 400 ml dla mnie w porządku, ale szczerze mówiąc wolę mniejsze pojemności. Balsam ma bardzo lekką konsystencje, szybko się wchłania i nie jest tłusty. Dla młodej i mało wymagającej skóry bo właściwie balsam jest przeznaczony dla Youngy 20+ myślę, że będzie to dobry balsam, dla bardzo przesuszonej skóry balsam będzie za słaby. Mi osobiście balsam średnio nawilża skórę, dlatego daję mu średnią ocenę. Zapach może być, podoba mi się. Przyjemny, delikatny i dziewczęcy. Na lato jak najbardziej. 


Lubicie zapachy oliwkowe w kosmetykach?



pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. miałęm wersję mango u mnei dobrze się sprawowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy Lirene:) ten produkt fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachu oliwki nie lubię, jakoś nie do końca przekonuje mnie ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach oliwki mi nie przeszkadza, ale nie jest moim ulubionym. Jest po prostu za slaby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...