10 maj 2015

Łagodzący żel do higieny intymnej Green Pharamacy.

  Witam,


Po maleńkiej tygodniowej przerwie, przychodzę dziś z recenzją łagodzącego żelu do higieny intymnej kora dębu, szałwia lekarska z Green Pharmacy. 


Opis:
"Łagodna formuła z delikatnym środkiem myjącym. Zawiera kwas mlekowy i ekstrakt kory dębu, sprawdzone składniki w pielęgnacji intymnej. Wzmacnia prawidłową mikroflorę bakteryjną, pomaga utrzymać jej naturalną, fizjologiczną równowagę. Łagodzi podrażnienia, działa kojąco w przypadku świądu, pieczenia. Daje poczucie komfortu i świeżości. Ma odczyn pH około 5,2 zgodny z pH okolic intymnych. Ekstrakt szałwii lekarskiej działa osłaniająco, łagodzi stany zapalne i wspiera gojenie. Pantenol i gliceryna nawilżają. Zastosowana kompozycja zapachowa bez alergenów przeznaczona jest specjalnie do higieny intymnej"



Płyn ma 300 ml. pojemności


Moja opinia:
Płyn jako kosmetyk do pielęgnacji miejsc intymnych okazał się być bardzo dobry i wg. mnie jest godny polecenia. Jak sama nazwa wskazuje jest żelem łagodzącym, bo łagodnie odświeża, myje i zapewnia dobrą ochronę. Podoba mi się w nim to, że jest na pompkę, dzięki której aplikowanie jest bardzo higieniczne. Buteleczka przezroczysta i widać ile jest do końca. Zapach delikatny, świeży i mi się podoba. Jest produktem wydajnym i myślę, że wystarczy mi na ok. 1,5 miesiąca używania.


Zapakowany w dodatkowy kartonik daje pewność, że nikt wcześniej go nie otwierał itp. Coraz bardziej zaczynają podobać mi się te produkty (do higieny intymnej) ponieważ mają opakowanie z pełnym opisem :)



Jakie inne produkty do higieny intymnej polecacie?
Jakie aktualnie stosujecie i jesteście zadowolone?



pozdrawiam,

Donna  

7 komentarzy:

  1. Mam inny jego wariant. Bardzo dobry i wydajny żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam piankę z GP ale już mi się kończy. Jestem zadowolona. Kupię albo inną wersję albo jakiś żel GP- może ten?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię bielendę żurawinową, płyny dove i lactacyd. myślę, że ten z ciekawości i dla odmiany też wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy żel. Nie miałam jeszcze nic tej firmy, więc może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wciąż żele do higieny intymnej zmieniam, a powinna zostac przy jednym :) tego nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...