30 maj 2015

Majowe nowości :)

Witam,


Maj pomimo, że u mnie był bardzo intensywny z różnymi przeżyciami, od smutku do radości - to również towarzyszyły mi maleńkie zakupy, które poczyniłam 'przypadkiem' ;) 



Kilka kosmetyków, które nabyłam:

* Biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający do mycia i twarzy (cera, tłusta, mieszana i trądzikowa) Balneokosmetyki Malinowy Zdrój 
* No 36, jedwab w sprayu, podwójna ochrona stóp przed poceniem i przed otarciami 75 ml 
* Serum SPA dla stóp relaksujące Exclusive 
* Serum do rąk i paznokci Cztery pory roku
* Matt Professional fluid długo trwale matujący Eveline
* Zmywacz do paznokci Cztery pory roku 
* Mydełko Dove wersja kokosowa


O kosmetykach na pewno napiszę jak tylko się sprawdzą i będą godne polecenia ;) 
A może Wy kochane już coś używałyście z nich i się u Was sprawdziło?



Niedługo szykuje denko, więc te maleńkie zakupy traktuje na pocieszenie :D że coś się skończyło, a coś przybyło :)




pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. Nie znam nic z Twoich nowości. Z No 36 miałam krem do stóp, który całkiem dobrze się spisywał i ładnie pachniał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety niczego z tych produktów jeszcze nie miałam ale bardzo interesuje mnie fluid z Eveline i serum do rąk :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości, ciekawi mnie podkład Eveline, szatą graficzną przypomina mi strasznie Loreala serię Matt, która kiedyś była w tych samych kolorach.
    Produkty Dove lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak sie sprawdzi ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego podkładu z Eveline nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę tu kilka interesujących produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nic z tego nie używałam, ale miałam zamiar kupić ten zmywacz z gąbeczką...na zamiarach się skończyło niestety :P
    czekam na recenzje ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ten jedwab w spray do stóp :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. nic nie znam:( przyjemności z używania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jedwabiu w sprayu - jeśli przeciwdziała otarciom to chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości, muszę kupić sobie taki zmywacz do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...